Kiropraktor som 1 årig og derefter handicappet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

Weber

I min verden vurderer du altid risici før du modtager behandling for noget som helst . Og der kan gå noget galt i alle behandlinger .

Der sker også fejl i operationer med fatale konsekvenser, men derfor vælger man dem vel også kun til, hvis man mener det er den rigtige beslutning for en? Lige som man også vælger kiroprakter til fordi man har vejet risici over for den gavn det kan gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

VIPpigen

Jeg ville da helst også klare det uden en kiropraktor.

jeg har ikke læst hele tråden.

men Lilje var kun 2 1/2 måned da vi måtte afsted med hende. hun havde fået skævt baghoved, og vi prøvede tilsidst at tvinge hende på den anden side, da gik det op for mig hun var fuldstændig låst i hendes ene side. Efter første behandling fandt hun en ny verden til sin venstre side. Og efter 4 behandlinger skulle vi først komme når hun gik. Pga flytning og ulykker blev hun først afsluttet i sommers, men med en super fin nakke, som havde en lille knude som kunne være kommet eft hendes uheld under en måned tidligere.

det skal siges at inden jeg snakkede med kiropraktor, havde jeg snakket med sp, som havde foreslået en med speciale i småbørn.... Jeg ville aldrig vælge en som ikke kendte til deres skrøbelige krop....

Anmeld

22. september 2012

babymus77

Alle emner er jo velkomne herinde!! Self undersøgerjeg hvem og hvad inden jeg vælger!!! Vælger heller ikke en ortopæd kirurg hvis jeg havde brug for en neurolog;-) når det så er sagt, så er jeg super glad for at jeg tog afsted to gange med min søn!!!!  Han græder ikke mere om aftenen , og drejer nu sit hoved med velbehag til hø og ve side;-) ;-)  Der er risisi ved alt i denne verden, ved alle behandlinger og ved alt man foretager sig.... Derfor har jeg valgt med mit liv, at være undersøgende, og handle ud fra min overbevisning og minvurdering af den aktuelle situation;-) og heldigvis har det bragt mig mange godr erfaringer i livet.... ( ligeledes via mit job i sundheds sektoren)  krams 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

BellaT skriver:

Helt ærligt, har aldrig betvivlet det overhovedet. Troede ikke at der var noget som helst farligt i det. Har nu heller aldrig brugt det, så har ikke undersøgt noget omkring det. 

Tak for "advarslen".

Det var så lidt 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg ville da helst også klare det uden en kiropraktor.

jeg har ikke læst hele tråden.

men Lilje var kun 2 1/2 måned da vi måtte afsted med hende. hun havde fået skævt baghoved, og vi prøvede tilsidst at tvinge hende på den anden side, da gik det op for mig hun var fuldstændig låst i hendes ene side. Efter første behandling fandt hun en ny verden til sin venstre side. Og efter 4 behandlinger skulle vi først komme når hun gik. Pga flytning og ulykker blev hun først afsluttet i sommers, men med en super fin nakke, som havde en lille knude som kunne være kommet eft hendes uheld under en måned tidligere.

det skal siges at inden jeg snakkede med kiropraktor, havde jeg snakket med sp, som havde foreslået en med speciale i småbørn.... Jeg ville aldrig vælge en som ikke kendte til deres skrøbelige krop....

Dejligt med solhistorier også 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Alle emner er jo velkomne herinde!! Self undersøgerjeg hvem og hvad inden jeg vælger!!! Vælger heller ikke en ortopæd kirurg hvis jeg havde brug for en neurolog;-) når det så er sagt, så er jeg super glad for at jeg tog afsted to gange med min søn!!!!  Han græder ikke mere om aftenen , og drejer nu sit hoved med velbehag til hø og ve side;-) ;-)  Der er risisi ved alt i denne verden, ved alle behandlinger og ved alt man foretager sig.... Derfor har jeg valgt med mit liv, at være undersøgende, og handle ud fra min overbevisning og minvurdering af den aktuelle situation;-) og heldigvis har det bragt mig mange godr erfaringer i livet.... ( ligeledes via mit job i sundheds sektoren)  krams 

Nej. Håber da også at folk undersøger det inden, der skal knækkes. Men der kan jo ske fejl alligevel, selvom de har speciale i småbørn. Og så ville jeg altså aldrig kunne tilgive mig selv. Når det så er sagt, er det dejligt at det hjalp på din søn..

Anmeld

22. september 2012

1990h

Anonym skriver:

Jeg bliver lidt nødt til at dele det her med jer piger. Kan forstå at mange af jer, tager jeres små børn til kiropraktor - men pas nu på!! Et enkelt forkert knæk og de kan risikere at blive handicappet for livet. Min mand arbejder med multi handicappede børn, han har ansvaret for 10 børn og 3 af de børn er blevet handicappet, fordi kiropraktoren lavede forkert knæk på dem! Det er så forfærdeligt  Så tænk over det og brug det altid som sidste udvej, hvis det virkelig skal gøres. Puha.. 

ej hvor skræmmende..

derimod så vil jeg give dig kredit for at være anonym..for hvis din mand arbejder i det fag så skriver han under på en livsvarig tavshedspligt og det gælder nemlig derfor også sådanne oplysninger...det har jeg selv skrevet under på..og derfor må han faktisk heller ikke dele det med dig..ved mindre du er ansat samme sted

Anmeld

22. september 2012

1990h

Isabella_mor skriver:

Det SKAL man da snakke om..!!! folk går jo til kiropraktor som andre skifter undertøj... DET skal da frem i lyset...

det jo ikke noget hun skal bringe frem i lyset eftersom indformationen kommer fra hendes mand som har lavet en livsvarig tavshedspligt formular på hans arbejde..han må ikke engang dele det med hende..så der jo en grund til at ikke har gået i dybden med hans borger's personlige ting

Anmeld

22. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

Nej. Håber da også at folk undersøger det inden, der skal knækkes. Men der kan jo ske fejl alligevel, selvom de har speciale i småbørn. Og så ville jeg altså aldrig kunne tilgive mig selv. Når det så er sagt, er det dejligt at det hjalp på din søn..

Nu knækker han ikke ham

Jeg gik hos.... Det sagde han at spædbørn havde svært ved da de havde så bløde knogler... Jeg tænker at alle valg man som forældre tager, gør man med udgangspunkt i at man gør det bedste for sit barn!!!  Så jeg har det bestemt fint med med mit valg ;-) 

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

1990h skriver:

ej hvor skræmmende..

derimod så vil jeg give dig kredit for at være anonym..for hvis din mand arbejder i det fag så skriver han under på en livsvarig tavshedspligt og det gælder nemlig derfor også sådanne oplysninger...det har jeg selv skrevet under på..og derfor må han faktisk heller ikke dele det med dig..ved mindre du er ansat samme sted

Det er også derfor jegselvfølgelig er ano. Udover det har han aldrig fortalt mig detaljer, da han ikke må det. Han fortalte mig bare at han ikke ville have vores børn til kiropraktor og så hvorfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.