Kiropraktor som 1 årig og derefter handicappet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.208 visninger
61 svar
0 synes godt om
21. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver lidt nødt til at dele det her med jer piger. Kan forstå at mange af jer, tager jeres små børn til kiropraktor - men pas nu på!! Et enkelt forkert knæk og de kan risikere at blive handicappet for livet. Min mand arbejder med multi handicappede børn, han har ansvaret for 10 børn og 3 af de børn er blevet handicappet, fordi kiropraktoren lavede forkert knæk på dem! Det er så forfærdeligt  Så tænk over det og brug det altid som sidste udvej, hvis det virkelig skal gøres. Puha.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Jeg bliver lidt nødt til at dele det her med jer piger. Kan forstå at mange af jer, tager jeres små børn til kiropraktor - men pas nu på!! Et enkelt forkert knæk og de kan risikere at blive handicappet for livet. Min mand arbejder med multi handicappede børn, han har ansvaret for 10 børn og 3 af de børn er blevet handicappet, fordi kiropraktoren lavede forkert knæk på dem! Det er så forfærdeligt  Så tænk over det og brug det altid som sidste udvej, hvis det virkelig skal gøres. Puha.. 

Det var dog utroligt!

Sådan en historie kan bare være rigtig vigtig. Og godt det bliver bragt op. - Hvis det da er sandheden?

Kan du komme med lidt mere info?

Må man spørge, hvorfor du vælger at være anonym, når du begiver dig i kast med så vigtigt et emne? 

Anmeld

21. september 2012

L&V

Anonym skriver:

Har aldrig forstået at folk har taget deres små pus til sådan en. Kender os flere både børn og voksne som har fået varige men efter besøg hos folk som ellers sku være ret så kyndige

Anmeld

21. september 2012

Bebsesmoar

Lige hvad det her angår så forstår jeg ikke du er anonym!! Det er vigtig info,der er ingen skam i at have en mannd der hjælper handicappede børn??! Jeg vil altid vælge det som sidste udvej!! Har aldrig prøvet det,men hvis det skulle blive aktuelt så vil jeg sørge for at have læst op på emnet inden der skal siges knæk og bræk!! 

Anmeld

21. september 2012

L&V

Bebsesmoar skriver:

Lige hvad det her angår så forstår jeg ikke du er anonym!! Det er vigtig info,der er ingen skam i at have en mannd der hjælper handicappede børn??! Jeg vil altid vælge det som sidste udvej!! Har aldrig prøvet det,men hvis det skulle blive aktuelt så vil jeg sørge for at have læst op på emnet inden der skal siges knæk og bræk!! 

Er ret sikker på der er en regl om at man ikke skal skabe tvivl eller sætte spørgsmålstegn ved folks anonymitet herinde

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

Kan det ikke være ligemeget hvorfor hun er anonym? Det er jo hendes ret og med nogle af de svar man kan risikere at få smidt i fjæset herinde, så kan jeg nu godt forstå hun ikke vil angribes

Anmeld

21. september 2012

FruStolpe

Månsson skriver:

Er ret sikker på der er en regl om at man ikke skal skabe tvivl eller sætte spørgsmålstegn ved folks anonymitet herinde

Jeg er enig i at man ikke skal betvivle anomymiteten. Men jeg vil ihvertfald sætte spørgsmålstegn ved rigtigheden af ts information.

Jeg synes helt sikkert at der mangler "kød" på den her information, før jeg ville tage den seriøst.

Så TS, jeg vil gerne høre hvad der er sket med de 3 børn, og hvad de blev behandlet for.

Anmeld

21. september 2012

TeamRocket

Vores dreng var handicappet før vi tog ham til kiropraktor (født med skæve hofter, frøben, låst nakke, ryg og skuldre MEGET smertefuldt for en baby!)- men det er bestemt ikke nemt at sidde og lege med den beslutning, man bliver sjældent gjort opmærksom på de ricisi der er ved det. Men dog er der mange flere solstråle historier end dårlige. Og det kommer også meget an på hvad der er i vejen med en og i hvor 'dårlig' stand man er. Jeg fortryder ikke min dreng fik den hjælp- men jeg håber ved gud ikke vi får brug for det til næste baby! For ja- det kunne lige så vel have gået den anden vej. Og det synes jeg der skal fokus på- men det skal være med fakta, ikke bare 'jeg kender en der kender en' osv.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det var dog utroligt!

Sådan en historie kan bare være rigtig vigtig. Og godt det bliver bragt op. - Hvis det da er sandheden?

Kan du komme med lidt mere info?

Må man spørge, hvorfor du vælger at være anonym, når du begiver dig i kast med så vigtigt et emne? 

Jeg kunne aldrig finde på at bringe dette enme op, hvis det ikke var korrekt!! Min mand vil helst ikke at jeg fortæller andre om dette, da det ikke er noget man snakker om. Har derfor valgt at være anonym, da jeg ikke gider konflikter med ham. Men jeg synes det er et meget vigtigt emne og vælger at trosse min mand. Derfor håber forståelse for dette..

Anmeld

21. september 2012

Muhmi

FruStolpe skriver:

Jeg er enig i at man ikke skal betvivle anomymiteten. Men jeg vil ihvertfald sætte spørgsmålstegn ved rigtigheden af ts information.

Jeg synes helt sikkert at der mangler "kød" på den her information, før jeg ville tage den seriøst.

Så TS, jeg vil gerne høre hvad der er sket med de 3 børn, og hvad de blev behandlet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.