Kiropraktor som 1 årig og derefter handicappet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Du kan vælge at tro på mig eller lade vær. Jeg ved ikke hvad de er behandlet for, da min mand har tavshedspligt og derfor aldrig har fortalt mig dette. Tro på mig eller ej, jeg er ligeglad, men mon ikke du tænker dig om hvis dit barn en dag skal til kiropraktor. 

Ro på du. Jeg er i min gode ret til at stille spørgsmålstegn ved din information.

Jeg har som tidligere skrevet ALDRIG hørt om sådan påstande, og er derfor meget skeptisk overfor din information.

Der florerer SÅ mange holdninger og meninger, og jeg er indrettet sådan at jeg skal se ting sort på hvidt før jeg tager mig sønderligt af det.

Det er og har aldrig været et anbreb på dig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

L&V

FruStolpe skriver:

Nej det ville ikke betyde noget for mig. Om det er en fremmed, eller en anomyn der kommer med den information er ligegyldigt.

Det vigtige for mig er at der skal være meget mere information end "kender en, der kender en". Hvis du ved hvad jeg mener..

Jeg har aldrig før hørt om det, og er derfor MEGET skeptisk

Det kan jeg godt følge dig i men det er jo svært at dokumentere når det er gennem mandens arbejde. men prøv en hurtig søgning på tv 2 er ret sikker på det kan findes der

Anmeld

21. september 2012

FruStolpe

Månsson skriver:

Det kan jeg godt følge dig i men det er jo svært at dokumentere når det er gennem mandens arbejde. men prøv en hurtig søgning på tv 2 er ret sikker på det kan findes der

Jeg vil undersøge det nærmere senere

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Ro på du. Jeg er i min gode ret til at stille spørgsmålstegn ved din information.

Jeg har som tidligere skrevet ALDRIG hørt om sådan påstande, og er derfor meget skeptisk overfor din information.

Der florerer SÅ mange holdninger og meninger, og jeg er indrettet sådan at jeg skal se ting sort på hvidt før jeg tager mig sønderligt af det.

Det er og har aldrig været et anbreb på dig !

Det er også helt i orden.. Synes nu at jeg var helt rolig 

Anmeld

21. september 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Det er også helt i orden.. Synes nu at jeg var helt rolig 

Anmeld

21. september 2012

Angelspot

Min dreng blev født med den ene arm oppe over hovedet så han var skæv i kroppen da han kom ud. Ikke noget voldsomt, men nok til at han ikke kunne spise rigtigt. Efter 5 uger fik vi anbefalet en kiropraktor af vores sunhedsplejerske og jeg tog ham med nogle gange. Det hjalp og gjorde hans søvnrytme bedre. 

Jeg er ikke i tvivl om at der er nogle uheldige sager, hvor enkelte børn er behandlet forkert. Og derfor ville jeg aldrig vælge en kiropraktor der ingen erfaring med børn har. Hende vi gik til, har børn som sit speciale og har haft det i over 10 år. å jeg var tryg ved det og er glad for at det hjalp.

Men jeg vil også kun gøre det hvis jeg havde tjekket vedkommende og var sikkert på det er et kompetent menneske. Der kan selvfølgelig også ske uheld ved de trænede professionelle, men jeg ville hellere sætte min lid til dem med erfaring. 

Så fint at gøre opmærksom på emnet, men tænker det er vigtigt også at sortere i sit materiale

Anmeld

21. september 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at bringe dette enme op, hvis det ikke var korrekt!! Min mand vil helst ikke at jeg fortæller andre om dette, da det ikke er noget man snakker om. Har derfor valgt at være anonym, da jeg ikke gider konflikter med ham. Men jeg synes det er et meget vigtigt emne og vælger at trosse min mand. Derfor håber forståelse for dette..

Det SKAL man da snakke om..!!! folk går jo til kiropraktor som andre skifter undertøj... DET skal da frem i lyset...

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Min dreng blev født med den ene arm oppe over hovedet så han var skæv i kroppen da han kom ud. Ikke noget voldsomt, men nok til at han ikke kunne spise rigtigt. Efter 5 uger fik vi anbefalet en kiropraktor af vores sunhedsplejerske og jeg tog ham med nogle gange. Det hjalp og gjorde hans søvnrytme bedre. 

Jeg er ikke i tvivl om at der er nogle uheldige sager, hvor enkelte børn er behandlet forkert. Og derfor ville jeg aldrig vælge en kiropraktor der ingen erfaring med børn har. Hende vi gik til, har børn som sit speciale og har haft det i over 10 år. å jeg var tryg ved det og er glad for at det hjalp.

Men jeg vil også kun gøre det hvis jeg havde tjekket vedkommende og var sikkert på det er et kompetent menneske. Der kan selvfølgelig også ske uheld ved de trænede professionelle, men jeg ville hellere sætte min lid til dem med erfaring. 

Så fint at gøre opmærksom på emnet, men tænker det er vigtigt også at sortere i sit materiale

Helt sikkert! Og nogen gange kan det jo være nødvendigt at gå til sådan en. Jeg er meget enig med dig og mener at hvis det skal gøres, så undersøg dem nærmere, inden man bare bestiller

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Det SKAL man da snakke om..!!! folk går jo til kiropraktor som andre skifter undertøj... DET skal da frem i lyset...

I det jeg skriver, det ikke ernoget man snakker om, mener jeg at han har tavshedspligt og defor er jeg ano 

Anmeld

21. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg bliver lidt nødt til at dele det her med jer piger. Kan forstå at mange af jer, tager jeres små børn til kiropraktor - men pas nu på!! Et enkelt forkert knæk og de kan risikere at blive handicappet for livet. Min mand arbejder med multi handicappede børn, han har ansvaret for 10 børn og 3 af de børn er blevet handicappet, fordi kiropraktoren lavede forkert knæk på dem! Det er så forfærdeligt  Så tænk over det og brug det altid som sidste udvej, hvis det virkelig skal gøres. Puha.. 

Tak fordi du bringer dette op.

Jeg har selv altid advaret mod det at bruge kiropraktor til børn, men har så fået på puklen fra alle sider. 
Selvfølgelig har man også hørt om gode resultater, helt sikkert, men det er vigtigt at man tager barnet til en kiropraktor, der er specialiceret i småbørn, og som har den uddannelse, der skal til.

Så hvis tænk jer om, og vælg en, der er udannet specifikt til småbørn

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.