Kiropraktor som 1 årig og derefter handicappet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2012

L&V

FruStolpe skriver:

Jeg er enig i at man ikke skal betvivle anomymiteten. Men jeg vil ihvertfald sætte spørgsmålstegn ved rigtigheden af ts information.

Jeg synes helt sikkert at der mangler "kød" på den her information, før jeg ville tage den seriøst.

Så TS, jeg vil gerne høre hvad der er sket med de 3 børn, og hvad de blev behandlet for.

Ville det være mere troværdigt hvis hun ikke var ano? Det har været i nyhederne for under en måneder siden og at nogle rent faktisk dør da det kan gi udslag i hjerterytmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

Muhmi

Vil nu altså også sige at jeg har set et program hvor netop dette emne bliver taget op... Og der skal simpelthen så lidt til før det går galt... Vi er jo alle forskellige og nogle skal der mere til end andre, derfor kunne jeg ikke finde på at sende Silas afsted til en kiropraktor... Den risiko er simpelthen for stor synes jeg... 

Anmeld

21. september 2012

anynom

Bebsesmoar skriver:

Lige hvad det her angår så forstår jeg ikke du er anonym!! Det er vigtig info,der er ingen skam i at have en mannd der hjælper handicappede børn??! Jeg vil altid vælge det som sidste udvej!! Har aldrig prøvet det,men hvis det skulle blive aktuelt så vil jeg sørge for at have læst op på emnet inden der skal siges knæk og bræk!! 

Eftersom manden højst sandsynligt har tavshedspligt, så kan jeg godt forstå ts vælger at være anonym.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg er enig i at man ikke skal betvivle anomymiteten. Men jeg vil ihvertfald sætte spørgsmålstegn ved rigtigheden af ts information.

Jeg synes helt sikkert at der mangler "kød" på den her information, før jeg ville tage den seriøst.

Så TS, jeg vil gerne høre hvad der er sket med de 3 børn, og hvad de blev behandlet for.

Du kan vælge at tro på mig eller lade vær. Jeg ved ikke hvad de er behandlet for, da min mand har tavshedspligt og derfor aldrig har fortalt mig dette. Tro på mig eller ej, jeg er ligeglad, men mon ikke du tænker dig om hvis dit barn en dag skal til kiropraktor. 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Eftersom manden højst sandsynligt har tavshedspligt, så kan jeg godt forstå ts vælger at være anonym.

Tak for det. Det ernemlig også en af mine grunde. 

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ville det være mere troværdigt hvis hun ikke var ano? Det har været i nyhederne for under en måneder siden og at nogle rent faktisk dør da det kan gi udslag i hjerterytmen.

Anmeld

21. september 2012

anynom

Anonym skriver:

Tak for det. Det ernemlig også en af mine grunde. 

Så lidt Det er jo (set med mine øjne) logik at det var pga tavshedspligt når han har det arbejde.

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Vores dreng var handicappet før vi tog ham til kiropraktor (født med skæve hofter, frøben, låst nakke, ryg og skuldre MEGET smertefuldt for en baby!)- men det er bestemt ikke nemt at sidde og lege med den beslutning, man bliver sjældent gjort opmærksom på de ricisi der er ved det. Men dog er der mange flere solstråle historier end dårlige. Og det kommer også meget an på hvad der er i vejen med en og i hvor 'dårlig' stand man er. Jeg fortryder ikke min dreng fik den hjælp- men jeg håber ved gud ikke vi får brug for det til næste baby! For ja- det kunne lige så vel have gået den anden vej. Og det synes jeg der skal fokus på- men det skal være med fakta, ikke bare 'jeg kender en der kender en' osv.

Dejlig historie og selvfølgelig er der langt flere solstrålehistorier omkring det. Men jeg gør også kun opmærksom på, hvad der kan ske..

Anmeld

21. september 2012

FruStolpe

Månsson skriver:

Nej det ville ikke betyde noget for mig. Om det er en fremmed, eller en anomyn der kommer med den information er ligegyldigt.

Det vigtige for mig er at der skal være meget mere information end "kender en, der kender en". Hvis du ved hvad jeg mener..

Jeg har aldrig før hørt om det, og er derfor MEGET skeptisk

Anmeld

21. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vil nu altså også sige at jeg har set et program hvor netop dette emne bliver taget op... Og der skal simpelthen så lidt til før det går galt... Vi er jo alle forskellige og nogle skal der mere til end andre, derfor kunne jeg ikke finde på at sende Silas afsted til en kiropraktor... Den risiko er simpelthen for stor synes jeg... 

Det skal der nemlig ikke nej. Og jeg er jo udemærket godt klar også at for de fleste går det godt. Men ja, jeg ville nu aldrig løbe den risiko 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.