Anonym skriver:
Jep, det har taget 3 år indtil videre...
Vi plejer at gøre følgende HVER aften:
- Kl. 18.00: Spiser aftensmad
- Kl. ca 18.30 - Bader alle drengene
- Herefter hygge og bog-læsning i nattøj
- kl. ca. 19.30 puttes således:
Børster tænder, kommer op i seng, blir puttet under dynen også bryder helvede løs - han vil intet, smider dyne, sovedyr og nuser af pommeren til (han har aldrig brugt sut), går ind igen putter o.s.v. går derind med ca. 5 min mellemrum, dette gør jeg hver aften - siger intet til ham, men tører hans øje og putter ham igen- hvorefter alt gentager sig forfra....
Er heldig hvis han sover før 22
De andre er der intet med
så må du gøre noget andet.. jeg tror han er blevet utryk ved det putteritual i har, forde han har græt en del i den sitiotion,+ han kan altså godt forbinde senge med noget rigtigt skit, pga øre ubehaget han har haft+ oven i har i påført ham skrigetur efter skrigtur.. til ingen verdens nytte.. men kun for at hævde at i bestemmer...
jeg tror han har brug for trykhed og nærhed i putte sitiotioen.. kan du ikke putte ham med dyne i sofen.. hvor du så sidder ved siden af.. så han falder i søvn der? i 14 dage -3 uger for at bryde hans vane med skrigeturene i sengen?
når han så har fået falde i søvn ubehaget på afstand kan du så ikke genlære ham.. dog uden en eneste tåre at hans seng er et rart sted, så nærvær.. lig tøj på plads nuller rundt ovs.. pt har han jo lært ham at han skal skige når han skal sove.. så vend det..altså tag ham op kram ham trøst ham eller nus ham når han bliver ked..
Anmeld