Update på smerter og sygemeldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Lotus86

Miss BananaHammock skriver:

Ja - jeg havde brug for en der sagde: STOP SÅ! SLAP AF!

Du havde også en fin mave - men dejligt at se at jeg ikke er den eneste!!
Ved du hvad for meget fostervand kan gør?

Nej jeg ved det faktisk ikke, tror jeg ikke en gang de fortalte dengang, men kan huske jeg ikke var nevøs i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

tarkoflen

Bor i Horsens. Tilflyttet fra Århus for 2 år siden.

Ja og nu hvor min barselsvikar er sat ind i tingene, så er det ikke så slemt. Da jeg blev sygemeldt lige efter BP, var det meget mere akut og der var der krise, så han synes nok det er vand ved siden af nu

Jeg skal bare passe på med at jeg ikke ender med at erstattet jobbet med rengøring osv. Skal jo slappe af. Må nok hellere få købt DUM på dvd så jeg kan se alle afsnit i den rigtig rækkefølge!

Jamen så kender du jo Århus, der bor jeg tænkte nok vi ikke boede vildt langt fra hinanden så

Ja det går ikke, at du bare går amok med rengøring, men der er vel også grænser for hvor meget man kan gøre rent... Det er der i hvert fald for mig! Det er min hadeting nr. 1

Hvis du skal ud og investere så har Kvickly lige haft tilbud på den serie der kørte på DR2 på et tidspunkt der hedder Sådan er mødre, den er virkelig også god tidsfordriv der var en dobbelt dvd til 25 kr! Og det er så underholdende!

Meen alle afsnit af dum er nu heller ikke at kimse af

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Nej jeg ved det faktisk ikke, tror jeg ikke en gang de fortalte dengang, men kan huske jeg ikke var nevøs i hvert fald

Oki

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Jamen så kender du jo Århus, der bor jeg tænkte nok vi ikke boede vildt langt fra hinanden så

Ja det går ikke, at du bare går amok med rengøring, men der er vel også grænser for hvor meget man kan gøre rent... Det er der i hvert fald for mig! Det er min hadeting nr. 1

Hvis du skal ud og investere så har Kvickly lige haft tilbud på den serie der kørte på DR2 på et tidspunkt der hedder Sådan er mødre, den er virkelig også god tidsfordriv der var en dobbelt dvd til 25 kr! Og det er så underholdende!

Meen alle afsnit af dum er nu heller ikke at kimse af

Kan godt lide at gøre rent - elsker især lige efter når det hele er rent.

Tak for tip - vil jeg da lige tjekke!

Anmeld

19. september 2012

Mariekiksen

Hej Piger

Tænkte jeg lige ville komme med en update efter jeg har været ved lægen. (tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/191989pi1/graviditet/hvornaar-er-nok-nok-oemhed-og-smerter-i-graviditeten.aspx)

Jeg er blevet fuldtidssygemeldt og sendt til en ekstra scanning for at de kan tjekke det hele igennem. Hun vil blandt andet også ha' de tjekker fostervand, da hun synes jeg er ved at være meget stor. Hun sagde jeg ligeså godt kunne være i uge 34 med min størrelse... Nu ikke også lægen... det er nok at alle omkring mig siger jeg er stor. Hun spurgte endda om jeg var helt sikker på at de på scanningerne kun havde set en Øhhh ja...!
Nå men hun kan jo have ret I at jeg er større end gennemsnittet - hader bare at høre det. Hvad synes I? Har lige taget et par billeder.. (er 26+6)

Men konklusionen er at jeg er sygemeldt (fuldtid), og skal til ekstra scanning. Det gode er da at jeg får lov til at se junior igen snart

Så selvom det er MEGA svært at acceptere at jeg ikke skal arbejde mere, og stadig er bange for at pylre, så kommer der da noget godt ud af det. Jeg får passet på junior!

Tak for alle jeres råd!!

Har fulgt lidt med og selvom jeg godt kan følge dig i det et slag at blive fuldtidssygemeldt så det jo nok det bedste for dig og baby 

Prøv at vende det til noget positivt. Nu kan du nå alle de ting du ikke når normalt og kan rigtigt nå og gå og nyde tiden for dig selv inden bebsen kommer og det fremover bliver svært med alenetid  Sådan har jeg valgt at se på det. Og det vigtigste - du kan fokusere 100% på bebs i maven nu 

Mht. Størrelse. Jeg kan godt se du fylder lidt, men alle maver er jo forskellige. Jeg har altså fået samme smøre og kan også godt se jeg fylder en del ift. andre i samme uge som jeg, men har ikke taget det som noget negativt. Andet end de kommentarer om man nu er sikker på man "kun" er så og så langt henne eller om der er 2. Men ja vi er sikre.  Vi bliver også scannet ofte pga. jeg har en medfødt hjertefejl og kan kun sige det er SKØNT at få set baby lidt ekstra.  Vedlægger lige et billede så du kan se min mave. Jeg er 23+ på billedet. Jeg havde helt flad mave inden graviditet og vejede 64 kg. fordelt på 175 cm. Vægten siger pt. plus 8 kg 

Fortsat held og lykk med graviditeten. Er sikker på alt er okay! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Har fulgt lidt med og selvom jeg godt kan følge dig i det et slag at blive fuldtidssygemeldt så det jo nok det bedste for dig og baby 

Prøv at vende det til noget positivt. Nu kan du nå alle de ting du ikke når normalt og kan rigtigt nå og gå og nyde tiden for dig selv inden bebsen kommer og det fremover bliver svært med alenetid  Sådan har jeg valgt at se på det. Og det vigtigste - du kan fokusere 100% på bebs i maven nu 

Mht. Størrelse. Jeg kan godt se du fylder lidt, men alle maver er jo forskellige. Jeg har altså fået samme smøre og kan også godt se jeg fylder en del ift. andre i samme uge som jeg, men har ikke taget det som noget negativt. Andet end de kommentarer om man nu er sikker på man "kun" er så og så langt henne eller om der er 2. Men ja vi er sikre.  Vi bliver også scannet ofte pga. jeg har en medfødt hjertefejl og kan kun sige det er SKØNT at få set baby lidt ekstra.  Vedlægger lige et billede så du kan se min mave. Jeg er 23+ på billedet. Jeg havde helt flad mave inden graviditet og vejede 64 kg. fordelt på 175 cm. Vægten siger pt. plus 8 kg 

Fortsat held og lykk med graviditeten. Er sikker på alt er okay! 

Tusind tak! Og din mave er da også bare super fin!!!  Og held og lykke til dig også! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.