Update på smerter og sygemeldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

SussieThyssen

Miss BananaHammock skriver:

Tak det var sødt sagt Har som ung altid haft nogle gode hofter og lidt på mavsen, så har de sidste 10 år i fitnessbranchen arbejdet for at være slank og sund - så det er så indgroet i mig at bliver kaldt for stor, ikke er godt. Men jeg elsker mig mave.. og der kan endnu ikke stå en dåse cola på toppen, så jeg er rolig

Jeg plejede at placere en tallerken med æblestykker på mavsen..hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Miss BananaHammock

SussieThyssen skriver:

Du får såmænd bare en flot stor bebs 

Kom igen når du er lige så stor som jeg var (se billede..ca lige så langt henne som du)

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=47221

Du har en fin mave. og vi bærer alle sammen bebserne forskelligt.
Nogle gør det udenpå andre inden i, så det er meget forskelligt. 

Men godt du er blevet sygemeldt...det tror jeg også du har bedst af.

Kærligst
Sussie 

Tak søde

Vil gerne have en stor bebs - så får jeg nok heller ikke lov til at gå for meget over tid også får jeg ham før jul

Men ja, det er nok det bedste for mig - også selvom det er svært. Men så kan jeg da få købt adgang til kanal4 online og få set alle afsnit af de unge mødre

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

MortilElias2010 skriver:

Mine 31kg sad også bare midtpå  maven  

Min krop mente åbenbart ikke at jeg skulle beholde dem, selvom jeg godt kunne lide ikke at være kuldskær mere og gerne havde beholdt nogen kilo, så det sørgede den selv for. Gjorde ikke noget ved det. Nu er jeg bare Gået fra str. 34 til 36 omkring hoften 

Håber min krop har fået gode råd af din krop

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

SussieThyssen skriver:

Jeg plejede at placere en tallerken med æblestykker på mavsen..hehe!

Hehe - minder mig om Phoebe fra FRIENDS der placerer sin morgenmad på maven

Anmeld

19. september 2012

Lotus86

Læste godt din anden tråd, nåede bare aldrig at svare dig, men ud fra det, så synes jeg i hvert fald det lyder rigtig godt, at du er blevet sygemeldt, det er vidst det det eneste der kan få dig lidt ned i gear

Jeg synes ikke du ser kæmpe ud, men jeg havde samme "problem" da jeg var gravid, ALLE kommenterede på min - åbenbart, enorme mave, og blev også tjekket senere hen i graviditeten, da jordemoderen mente jeg havde for meget fostervand, det havde jeg også, men slet ikke noget der havde nogen betydning for noget, bassen havde bare ekstra plads at svømme rundt i

Vedhæfter et billede fra da jeg var 26+, tror oven i købet jeg var større end dig

I øvrigti synes jeg du ser hammer godt ud, og din mave er suuuper fin
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

Hehe - minder mig om Phoebe fra FRIENDS der placerer sin morgenmad på maven

Ja...åhh hun er bare så dejlig-

Især er det sjovt at vide, at hun rent faktisk venter tvillinger, da hun spiller rollen som gravid med trillinger 

Anmeld

19. september 2012

tarkoflen

Tak søde Jeg er så småt allerede begyndt at holde op med at ha' dårlig samvittighed fordi jeg tænker på at jeg skal se junior igen snart! Og heldigvis tog min chef det super godt.

Jeg ved det ikke helt - hun sagde hun ikke ville sende det akut, men at jeg kommer ind ambulant og får lavet nogle prøver. Ved ikke præcis hvilke udover scanning. Så skal bare vente på brevet fra sygehuset.

Det bliver så spændende at se ham igen

Hvor bor du henne? Kan se du skal føde i Horsens... Så blev jeg lidt nysgerrig, helt ok, hvis du ikke vil ud med det

Dejligt chefen tog det pænt, men måske han også var lidt forberedt på det, når nu du er deltidssygemeldt allerede... Så er risikoen der jo

Du skal nok vænne dig til at gå hjemme! Jeg har affundet mig med, at jeg måske ikke finder noget job inden jeg skal på barsel, måske kan jeg være heldig med et vikariat, men det er nok ikke sandsynligt! Jeg må tage det som det kommer og få det bedste ud af det!

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Læste godt din anden tråd, nåede bare aldrig at svare dig, men ud fra det, så synes jeg i hvert fald det lyder rigtig godt, at du er blevet sygemeldt, det er vidst det det eneste der kan få dig lidt ned i gear

Jeg synes ikke du ser kæmpe ud, men jeg havde samme "problem" da jeg var gravid, ALLE kommenterede på min - åbenbart, enorme mave, og blev også tjekket senere hen i graviditeten, da jordemoderen mente jeg havde for meget fostervand, det havde jeg også, men slet ikke noget der havde nogen betydning for noget, bassen havde bare ekstra plads at svømme rundt i

Vedhæfter et billede fra da jeg var 26+, tror oven i købet jeg var større end dig

I øvrigti synes jeg du ser hammer godt ud, og din mave er suuuper fin

Ja - jeg havde brug for en der sagde: STOP SÅ! SLAP AF!

Du havde også en fin mave - men dejligt at se at jeg ikke er den eneste!!
Ved du hvad for meget fostervand kan gør?

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

SussieThyssen skriver:

Ja...åhh hun er bare så dejlig-

Især er det sjovt at vide, at hun rent faktisk venter tvillinger, da hun spiller rollen som gravid med trillinger 

Ja - og hun er virkelig bare kugle rund

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Det bliver så spændende at se ham igen

Hvor bor du henne? Kan se du skal føde i Horsens... Så blev jeg lidt nysgerrig, helt ok, hvis du ikke vil ud med det

Dejligt chefen tog det pænt, men måske han også var lidt forberedt på det, når nu du er deltidssygemeldt allerede... Så er risikoen der jo

Du skal nok vænne dig til at gå hjemme! Jeg har affundet mig med, at jeg måske ikke finder noget job inden jeg skal på barsel, måske kan jeg være heldig med et vikariat, men det er nok ikke sandsynligt! Jeg må tage det som det kommer og få det bedste ud af det!

Bor i Horsens. Tilflyttet fra Århus for 2 år siden.

Ja og nu hvor min barselsvikar er sat ind i tingene, så er det ikke så slemt. Da jeg blev sygemeldt lige efter BP, var det meget mere akut og der var der krise, så han synes nok det er vand ved siden af nu

Jeg skal bare passe på med at jeg ikke ender med at erstattet jobbet med rengøring osv. Skal jo slappe af. Må nok hellere få købt DUM på dvd så jeg kan se alle afsnit i den rigtig rækkefølge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.