Update på smerter og sygemeldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Miss BananaHammock

Hej Piger

Tænkte jeg lige ville komme med en update efter jeg har været ved lægen. (tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/191989pi1/graviditet/hvornaar-er-nok-nok-oemhed-og-smerter-i-graviditeten.aspx)

Jeg er blevet fuldtidssygemeldt og sendt til en ekstra scanning for at de kan tjekke det hele igennem. Hun vil blandt andet også ha' de tjekker fostervand, da hun synes jeg er ved at være meget stor. Hun sagde jeg ligeså godt kunne være i uge 34 med min størrelse... Nu ikke også lægen... det er nok at alle omkring mig siger jeg er stor. Hun spurgte endda om jeg var helt sikker på at de på scanningerne kun havde set en Øhhh ja...!
Nå men hun kan jo have ret I at jeg er større end gennemsnittet - hader bare at høre det. Hvad synes I? Har lige taget et par billeder.. (er 26+6)

Men konklusionen er at jeg er sygemeldt (fuldtid), og skal til ekstra scanning. Det gode er da at jeg får lov til at se junior igen snart

Så selvom det er MEGA svært at acceptere at jeg ikke skal arbejde mere, og stadig er bange for at pylre, så kommer der da noget godt ud af det. Jeg får passet på junior!

Tak for alle jeres råd!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

MortilElias2010

Miss BananaHammock skriver:

Hej Piger

Tænkte jeg lige ville komme med en update efter jeg har været ved lægen. (tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/191989pi1/graviditet/hvornaar-er-nok-nok-oemhed-og-smerter-i-graviditeten.aspx)

Jeg er blevet fuldtidssygemeldt og sendt til en ekstra scanning for at de kan tjekke det hele igennem. Hun vil blandt andet også ha' de tjekker fostervand, da hun synes jeg er ved at være meget stor. Hun sagde jeg ligeså godt kunne være i uge 34 med min størrelse... Nu ikke også lægen... det er nok at alle omkring mig siger jeg er stor. Hun spurgte endda om jeg var helt sikker på at de på scanningerne kun havde set en Øhhh ja...!
Nå men hun kan jo have ret I at jeg er større end gennemsnittet - hader bare at høre det. Hvad synes I? Har lige taget et par billeder..

Men konklusionen er at jeg er sygemeldt (fuldtid), og skal til ekstra scanning. Det gode er da at jeg får lov til at se junior igen snart

Så selvom det er MEGA svært at acceptere at jeg ikke skal arbejde mere, og stadig er bange for at pylre, så kommer der da noget godt ud af det. Jeg får passet på junior!

Tak for alle jeres råd!!

Har ikke forstand på det og aner ikke hvor langt du er henne, men syntes du ser sund ud og glad  Og nu er du i gode hænder med alt den checken op og gør ved.  For alt er som det skal være i din mave og i din krop 

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

MortilElias2010 skriver:

Har ikke forstand på det og aner ikke hvor langt du er henne, men syntes du ser sund ud og glad  Og nu er du i gode hænder med alt den checken op og gør ved.  For alt er som det skal være i din mave og i din krop 

Tak søde! (jeg er "kun" 26+6 )

Anmeld

19. september 2012

MortilElias2010

Tak søde! (jeg er "kun" 26+6 )

Kan ikke engang huske mig selv dengang, men de faglige må have styr på styr på. Jeg tog 31kg på og de er væk, vores søn fejlede ingenting. Men ved ikke hvornår de kom, de dukkede vist bare op på vægten med tiden  Hvad kan det skyldtes at du skulle være større end den almene gravide? 

Anmeld

19. september 2012

Alanda

Hej Piger

Nå men hun kan jo have ret I at jeg er større end gennemsnittet - hader bare at høre det. Hvad synes I? Har lige taget et par billeder.. (er 26+6)

Tak for alle jeres råd!!

Jeg har hellere ikke forstand på om din mave ser for stor ud Jeg synes det ser tilpas ud

Men ja altid lækkert med ekstra scanninger Og du er heldig at du får dem her hvor man kan se mere inde i maven

Har selv været ignnem ekstra scanninger pga lussinge syge Og ja det er helt fantastisk at se "trolden" i maven

Anmeld

19. september 2012

nielsen80

God beslutning!!

Og syntes altså bare du er smuk. Håber skanningen kan give ro!

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

MortilElias2010 skriver:

Kan ikke engang huske mig selv dengang, men de faglige må have styr på styr på. Jeg tog 31kg på og de er væk, vores søn fejlede ingenting. Men ved ikke hvornår de kom, de dukkede vist bare op på vægten med tiden  Hvad kan det skyldtes at du skulle være større end den almene gravide? 

Synes også det er vupti - man vågner en morgen også passer intet tøj. SÅ køber man nyt, størrer. Så vupti - man vågner en morgen, også passer det heller ikke...

Jamen jeg ved ikke helt - hun ville vist bare tjekke at der ikke var en "farlig/dårlig" årsag til at jeg er større end gennemsnittet.
Heldigvis har jeg hovedsagligt kun taget på på maven. Resten af kroppen er bare blevet lidt løs og slap eftersom jeg ikke træner som før. (trænede 2 timer dagligt før jeg blev gravid)

Dejligt at høre at man kan tabe det hele selvom der sniger sig kilo på! Var det svært?

Anmeld

19. september 2012

FruK

Jeg er i 25. uge, og kan godt se, at din mave ser noget større ud, end min nok gør om et par uger.

Men altså, vi kan ikke alle sammen måle præcis det, der står i bøgerne.

Og du ser da super flot ud - på ingen måde stor ellers, synes jeg.

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Alanda skriver:

Jeg har hellere ikke forstand på om din mave ser for stor ud Jeg synes det ser tilpas ud

Men ja altid lækkert med ekstra scanninger Og du er heldig at du får dem her hvor man kan se mere inde i maven

Har selv været ignnem ekstra scanninger pga lussinge syge Og ja det er helt fantastisk at se "trolden" i maven

Ja - det er også gået op for mig at det bliver mega fedt at se ham - noget helt andet end de foregående scanninger

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

God beslutning!!

Og syntes altså bare du er smuk. Håber skanningen kan give ro!

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.