Update på smerter og sygemeldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Miss BananaHammock

FruK skriver:

Jeg er i 25. uge, og kan godt se, at din mave ser noget større ud, end min nok gør om et par uger.

Men altså, vi kan ikke alle sammen måle præcis det, der står i bøgerne.

Og du ser da super flot ud - på ingen måde stor ellers, synes jeg.

Tak det var sødt sagt Har som ung altid haft nogle gode hofter og lidt på mavsen, så har de sidste 10 år i fitnessbranchen arbejdet for at være slank og sund - så det er så indgroet i mig at bliver kaldt for stor, ikke er godt. Men jeg elsker mig mave.. og der kan endnu ikke stå en dåse cola på toppen, så jeg er rolig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Alanda

Miss BananaHammock skriver:

Ja - det er også gået op for mig at det bliver mega fedt at se ham - noget helt andet end de foregående scanninger

Jeg er så misundlig på dig  
Jeg skal se min trold på mandag .. Mukigvis for sidste gang før han kommer til verden :/ Lidt hårdt når man er vant til at se ham hver 14. dag ...  

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Alanda skriver:

Jeg er så misundlig på dig  
Jeg skal se min trold på mandag .. Mukigvis for sidste gang før han kommer til verden :/ Lidt hårdt når man er vant til at se ham hver 14. dag ...  

Hvor langt er det du er henne?

Vi har været til 5 scanninger indtil videre, hvilket har givet stor stor ro. 2 trygheds inden uge 12 i forbindelse med vores behandling, NF, Køn scanning og MD. Så det var alle inden jeg rigtig begyndte at mærke liv. Nu hvor han sparker løs har jeg ikke haft samme behov. Men det bliver da bare så fedt!

Anmeld

19. september 2012

Alanda

Hvor langt er det du er henne?

Vi har været til 5 scanninger indtil videre, hvilket har givet stor stor ro. 2 trygheds inden uge 12 i forbindelse med vores behandling, NF, Køn scanning og MD. Så det var alle inden jeg rigtig begyndte at mærke liv. Nu hvor han sparker løs har jeg ikke haft samme behov. Men det bliver da bare så fedt!

Jeg er i uge 20 + 4

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Alanda skriver:

Jeg er i uge 20 + 4

oki. Ja så kan jeg godt se at der er "lang" tid til du ser din trold hvis du har været til scanning ca. hver 14 dag.

Anmeld

19. september 2012

Alanda

oki. Ja så kan jeg godt se at der er "lang" tid til du ser din trold hvis du har været til scanning ca. hver 14 dag.

Ja men som du skriver så er der jo bare hans små tegn på at han er derinde Så som når han sparker/slår

Anmeld

19. september 2012

tarkoflen

Hej Piger

Tænkte jeg lige ville komme med en update efter jeg har været ved lægen. (tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/191989pi1/graviditet/hvornaar-er-nok-nok-oemhed-og-smerter-i-graviditeten.aspx)

Jeg er blevet fuldtidssygemeldt og sendt til en ekstra scanning for at de kan tjekke det hele igennem. Hun vil blandt andet også ha' de tjekker fostervand, da hun synes jeg er ved at være meget stor. Hun sagde jeg ligeså godt kunne være i uge 34 med min størrelse... Nu ikke også lægen... det er nok at alle omkring mig siger jeg er stor. Hun spurgte endda om jeg var helt sikker på at de på scanningerne kun havde set en Øhhh ja...!
Nå men hun kan jo have ret I at jeg er større end gennemsnittet - hader bare at høre det. Hvad synes I? Har lige taget et par billeder.. (er 26+6)

Men konklusionen er at jeg er sygemeldt (fuldtid), og skal til ekstra scanning. Det gode er da at jeg får lov til at se junior igen snart

Så selvom det er MEGA svært at acceptere at jeg ikke skal arbejde mere, og stadig er bange for at pylre, så kommer der da noget godt ud af det. Jeg får passet på junior!

Tak for alle jeres råd!!

Ihh det jeg glad for at høre, at du er blevet! Du er bestemt ikke pylderet! Hvis det bare var fis og ballade havde lægen ikke sygemeldt dig!

Jeg synes du er smuk og synes altså ikke at du er sindsygt stor! Nu har jeg jo kun veninder at sammenligne med og jeg synes ikke umiddelbart det ser meget anderledes ud, end da de var gravide

Dejligt at de holder ekstra øje og du får en skanning mere, så du kan få et ekstra kig ind til mini og se at alt er godt

Nu skal du forsøge at få lagt den dårlige samvittighed på hylden, selvom det er svært! Men du skal passe på dig selv og ikke mindst bebs og det gør du bedst hvis du kan få lidt ro!

Hvornår er du så heldig at komme til skanning igen?

Jeg sender et opmuntrende afsted og håber du kan komme til at forene dig med, at du skal gå hjemme og passe på dig selv!

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

Hej Piger

Tænkte jeg lige ville komme med en update efter jeg har været ved lægen. (tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/191989pi1/graviditet/hvornaar-er-nok-nok-oemhed-og-smerter-i-graviditeten.aspx)

Jeg er blevet fuldtidssygemeldt og sendt til en ekstra scanning for at de kan tjekke det hele igennem. Hun vil blandt andet også ha' de tjekker fostervand, da hun synes jeg er ved at være meget stor. Hun sagde jeg ligeså godt kunne være i uge 34 med min størrelse... Nu ikke også lægen... det er nok at alle omkring mig siger jeg er stor. Hun spurgte endda om jeg var helt sikker på at de på scanningerne kun havde set en Øhhh ja...!
Nå men hun kan jo have ret I at jeg er større end gennemsnittet - hader bare at høre det. Hvad synes I? Har lige taget et par billeder.. (er 26+6)

Men konklusionen er at jeg er sygemeldt (fuldtid), og skal til ekstra scanning. Det gode er da at jeg får lov til at se junior igen snart

Så selvom det er MEGA svært at acceptere at jeg ikke skal arbejde mere, og stadig er bange for at pylre, så kommer der da noget godt ud af det. Jeg får passet på junior!

Tak for alle jeres råd!!

Du får såmænd bare en flot stor bebs 

Kom igen når du er lige så stor som jeg var (se billede..ca lige så langt henne som du)

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=47221

Du har en fin mave. og vi bærer alle sammen bebserne forskelligt.
Nogle gør det udenpå andre inden i, så det er meget forskelligt. 

Men godt du er blevet sygemeldt...det tror jeg også du har bedst af.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Ihh det jeg glad for at høre, at du er blevet! Du er bestemt ikke pylderet! Hvis det bare var fis og ballade havde lægen ikke sygemeldt dig!

Jeg synes du er smuk og synes altså ikke at du er sindsygt stor! Nu har jeg jo kun veninder at sammenligne med og jeg synes ikke umiddelbart det ser meget anderledes ud, end da de var gravide

Dejligt at de holder ekstra øje og du får en skanning mere, så du kan få et ekstra kig ind til mini og se at alt er godt

Nu skal du forsøge at få lagt den dårlige samvittighed på hylden, selvom det er svært! Men du skal passe på dig selv og ikke mindst bebs og det gør du bedst hvis du kan få lidt ro!

Hvornår er du så heldig at komme til skanning igen?

Jeg sender et opmuntrende afsted og håber du kan komme til at forene dig med, at du skal gå hjemme og passe på dig selv!

Tak søde Jeg er så småt allerede begyndt at holde op med at ha' dårlig samvittighed fordi jeg tænker på at jeg skal se junior igen snart! Og heldigvis tog min chef det super godt.

Jeg ved det ikke helt - hun sagde hun ikke ville sende det akut, men at jeg kommer ind ambulant og får lavet nogle prøver. Ved ikke præcis hvilke udover scanning. Så skal bare vente på brevet fra sygehuset.

Anmeld

19. september 2012

MortilElias2010

Synes også det er vupti - man vågner en morgen også passer intet tøj. SÅ køber man nyt, størrer. Så vupti - man vågner en morgen, også passer det heller ikke...

Jamen jeg ved ikke helt - hun ville vist bare tjekke at der ikke var en "farlig/dårlig" årsag til at jeg er større end gennemsnittet.
Heldigvis har jeg hovedsagligt kun taget på på maven. Resten af kroppen er bare blevet lidt løs og slap eftersom jeg ikke træner som før. (trænede 2 timer dagligt før jeg blev gravid)

Dejligt at høre at man kan tabe det hele selvom der sniger sig kilo på! Var det svært?

Mine 31kg sad også bare midtpå  maven  

Min krop mente åbenbart ikke at jeg skulle beholde dem, selvom jeg godt kunne lide ikke at være kuldskær mere og gerne havde beholdt nogen kilo, så det sørgede den selv for. Gjorde ikke noget ved det. Nu er jeg bare Gået fra str. 34 til 36 omkring hoften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.