at leve med sin krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor er du sød glad for hvis jeg kunne hjælpe bare en lille smule

Jeg er sikker på, at det nok skal gå alt sammen og du bliver glad når du er på den anden side

Stort

Tusind tak ..
Det håber og satser ejg selvfølgleig meget på at jeg gør ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

lidt make up og den rigtige klipning kan få én til at se 10 kilo lettere ud  just so you know!!!

hvad øjnfarve har du?

hvad med din kropsform?

(jeg er i modebranchen)

nu har jeg dks bedste frisør, men kan også anbefale Poul M...... meget dyre (klip og farve 1500,-) men hold nu kæft de kan trylle med frie hænder!

Jamen jeg har blå grønne øjne .. og så har jeg ja .. jeg er ret slank for oven en alm røv men lidt på siderne normalt ..

jeg er 170 høj ..

Okay hvor ligger den frisør henne ?
Ja man må vel en gang imellem ofre bare lidt på sig selv ..

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

stor kinder? tynd hovede? store eller små øjne? hudfarve?

Hmm tror jeg må skrive en pb til dig .. synes det er svært at skrive med hovedet

Anmeld

19. september 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Jamen jeg har blå grønne øjne .. og så har jeg ja .. jeg er ret slank for oven en alm røv men lidt på siderne normalt ..

jeg er 170 høj ..

Okay hvor ligger den frisør henne ?
Ja man må vel en gang imellem ofre bare lidt på sig selv ..

ind på nettet og kig, den frisør ligger over alt

Anmeld

19. september 2012

NNL

Anonym skriver:

Årh sikke sød og positiv du er , det er helt vildt og det gør mig både glad får tåre i øjnene og ser lidt lysere på det ..

Tusind tusind tak for din historie , jeg havde bestemt heller ingen hindringer i at tabe mig sidst , og jeg håber inderligt at det kommer til at gå stærkt den her gang , jeg har lovede mig selv at jeg vil begynde og løbe lidt når jeg har født , mest for min egen skyld jeg kan mærke jeg har brug for det , brug for at få bare en halv time om dagen for mig selv hvor jeg enten kan løbe eller cykle mig en tur , det er det mål jeg har sat mig .. og jeg håber jeg kan holde det og gennemføre det ..

Dejligt jeg kunne hjælpe lidt Og held og lykke med løbeturene til den tid, det skal nok give en god selvfølelse

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Dejligt jeg kunne hjælpe lidt Og held og lykke med løbeturene til den tid, det skal nok give en god selvfølelse

TUSInd tak

Anmeld

19. september 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Du må helt bestemt ikke føle dig dum! Det er slet ikke alle der bare synes deres krop er smuk når man er gravid og det er altså helt ok! Synes ikke der er så mange der taler om, at de bare ikke synes det er fedt, og det tør man næsten ikke sige højt! Ligesom du ikke tør!

Jeg synes det er så fint, at der er nogle der også siger, når det hele er træls og man ikke synes det er fedt! Det er ikke altid det rosenrøde billede der nødvendigvis er det som de fleste oplever, mange tør bare ikke sige, at der også er skyggesider!

Giv dig selv lov til at synes det er træls! Og vær glad for, at du glæder dig til at få dit barn og elsker dine børn, for det tror jeg ikke, at der er nogle der er i tvivl om, at du gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.