MorDk skriver:
Hej med dig!
Du får ihvertfald ingen HUG herfra! Tværtimod vil jeg starte med at give dig en ordentlig krammer 
og sige til dig at jeg udemærket kan følge dig i dine tanker og følelser omkring det her...
Jeg har altid selv haft hvad jeg vil kalde en flot krop! Jeg har altid fået utrolig mange komplimenter og det har være dejligt (i sær gennem teenageårene og 20'erne) Det styrker da ens selvtillid! Helt sikkert! Og hvem ønsker ikke at få komplimenter og vide at man er tiltrækkende og flot at se på?
Efter jeg havde født vores søn ændrede min krop sig. Mest mine bryster og så min figur.... blev lidt bredere om hofterne, men det gjorde mig nu ikke så meget! Min bruster var godt nok blevet en smule kedelige i betrækket, men jeg kunne leve med det...
I denne graviditet har jeg haft mange tanker omkring mit udseende. Jeg har kunne se at den har og vil forandre sig meget mere efter fødslen. Min mave er sprunget helt vildt og har dybe kedelige strækmærker... De forsvinder ikke bare... men jeg kan intet gære ved det så det er sådan det er. Jeg har besluttet at jeg vil være god ved mig selv efter fødslen. Spise sundt, drikke masser af vand og dyrke motion! Det vil ikke hjælpe på de mærker men jeg vil få det godt med mig selv (tænker jeg) fordi jeg gør noget aktivt... og ikke bare lader min krop falme... Min selvtillid er på nogle områder blevet ringere... i forhold til mit udseende. MEN som person og menneske er den vokset! Jeg er blevet MOR! Det er og bliver det største ♥
Nå, men det var lidt tanker herfra!
Jeg har selv besluttet mig for at jeg vil bruge minimum 30 min om dagen på mig selv efter fødslen i den forstand at jeg enten vil løbe mig en tur eller cykle mig en tur hver eneste dag som minimum for at jeg med tiden kan få det godt med mig selv igen , udover det vil ejg selvfølgelig spise sundt og drikke mere vand .. Jeg synes det har været såå svært under den her graviditet at leve sundt , jeg vil så hjertens gerne men min dumme krop vil såå gerne have chokolade ..

( det har jeg det mega øv over ..
Nogen gange føler jeg helt jeg har mistet styringen over min krop fordi den alligevel bare er dum og grim hvorfor så ikk bare æde mig endnu federe , ja de tanker kommer på de dårlige dage som idag feks .. ellers så lever jeg så vidt muligt ret sundt ..
Men jeg skla leve endnu sundere efter fødslen og dyrke noget motion , til frisør og klippes og vikrelig prøve og blive lidt lækker og atraktiv igen , for det føler jeg mig på ingen måde mere ,jeg vil bare gerne have de sidste uger til at gå stærkt nu så den baby er i mine arme i stedet .. jeg orker ikk mere ..
tusind tak fro krammer ..
og rigtig meget held og lykke med fødslen i aften ..