Til jer der opdagede graviditeten sent...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Måske er det ikke så tydeligt på det her billede. (Spontant taget på toilettet på jobbet, så kvaliteten og vinkelen er måske ikke så god men det var hvad jeg kunne klare i strakt arm ). Men min mave buler meget ud forneden og om aftenen også foroven, der ligner jeg en hel spærreballon. Kan I andre også se det eller ligner det bare fedt for jer?

bom bom.......... tja.................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Laulund87

Hvorfor pokker tester du ikke bare?

Din mave kunne sagtens se gravid ud, men det er jo slet ikke noget man kan regne med..

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvorfor pokker tester du ikke bare?

Din mave kunne sagtens se gravid ud, men det er jo slet ikke noget man kan regne med..

Hehe, som jeg skrev lige i starten, så tester jeg negativ

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Hehe, som jeg skrev lige i starten, så tester jeg negativ

Sorry

Jeg ville måske tage til læge.. Mange kan ikke teste positivt hvis de kommer langt nok hen! Lyder mærkeligt, men har hørt det mange gange

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Sorry

Jeg ville måske tage til læge.. Mange kan ikke teste positivt hvis de kommer langt nok hen! Lyder mærkeligt, men har hørt det mange gange

Tak. Det overvejer jeg også at gøre. Jeg ville bare gerne høre jeres erfaringer og holdninger, derfor denne tråd. Nogle gange er det rart at få andres syn på det.

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Tak. Det overvejer jeg også at gøre. Jeg ville bare gerne høre jeres erfaringer og holdninger, derfor denne tråd. Nogle gange er det rart at få andres syn på det.

Selvfølgelig

Anmeld

19. september 2012

meem

Anonym skriver:

Uh, det må have været en overraskelse så når testene viste negativt.

Meget og bestemt når det ikke var planlagt

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

gædde skriver:

bom bom.......... tja.................

Tak ....

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Jeg var 8 uger henne. På ferie i Thailand, havde meeega kvalme hele tiden. Bare enormt utilpas. Men tænkte det bare var noget maveonde af maden! .. Vil SÅ gerne tilbage til Thailand, blev da lidt ødelagt når man nu kastede op af thaimad

Tog til lægen dagen efter vi kom hjem, og hun fastslog jeg var 8 uger henne

Anmeld

19. september 2012

Babydreams

Jeg var 8 uger henne, da jeg fandt ud af jeg var gravid..
Havde ikke haft min mens i et år, og kæresten og jeg var bange for at jeg aldrig blev gravid..

Jeg havde haft kvalme i ca 3 uger før jeg testede, skød hele tiden tanken væk fra at jeg var gravid, da vi som sagt ikke troede det kunne lade sig gøre.. tog en test og den var bragende positiv, ringede til min læge, som kun troede jeg var 6 uger henne, så til nf skanningen blev jeg rykket 2 uger frem :-)

Jeg havde en øget tissetrang, og en voldsom kvalme, og meget ømme brystvorter :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.