Til jer der opdagede graviditeten sent...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.024 visninger
40 svar
1 synes godt om
19. september 2012

Anonym trådstarter

...Hvad var det der gjorde at I opdagede det da I opdagede det...

...og hvor stor var jeres mave eller hvordan så jeres mave ud da I opdagede det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Camilla30

Hej jeg opdagede det omkring uge 7, så det er jo ikke sådan vildt sent, men alligevel senere end mange. Vi havde holdt en kæmpe fest i vores nye hus og jeg havde "tømmermænd" med opkast i 5 dage hvilket gav os en mistanke. Maven havde ikke forandret sig men jeg havde taget et par kilo på og flere veninder og kvinder i vores familie havde regnet ud, at jeg var gravid alene pga. mit udseende - det havde jeg bare ikke selv

Anmeld

19. september 2012

Ma-lu

Havde ingen symptomer, men min mens var 'forsinket'  men vi var også på ferie i Tyrkiet, ved at købe hus osv,, mange ting gjorde at jeg troede det var derfor det ikke kom.. Men havde regnet ud at det sku komme et par dage inden ferien, så da vi kom hjem sku vi skrive under på vores hus dagen efter.. Da vi kørte fra ejemdomsmægleren købte jeg lige en test., DERFOR,.. Og nu sidder jeg med den skønneste store bebs på 3,5 mdr ))))

Han var planlagt - så tanken havde strejfet mig, men troede ik vi ku være så heldige,)

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Camilla30 skriver:

Hej jeg opdagede det omkring uge 7, så det er jo ikke sådan vildt sent, men alligevel senere end mange. Vi havde holdt en kæmpe fest i vores nye hus og jeg havde "tømmermænd" med opkast i 5 dage hvilket gav os en mistanke. Maven havde ikke forandret sig men jeg havde taget et par kilo på og flere veninder og kvinder i vores familie havde regnet ud, at jeg var gravid alene pga. mit udseende - det havde jeg bare ikke selv

Vildt at de andre kunne se det på dig. Det er en af mine hager. Alle går og synes jeg ser gravid ud. Selv tror jeg bare at jeg er ved at blive fed. Men jeg kan blive helt i tvivl når jeg ser de mange mavebilleder herinde ligner min mave ret godt. Jeg kan ikke teste positiv men har haft meget kort mens de sidste par gange....

Jeg har aldrig prøvet at være tyk, så jeg har svært ved at skelne mellem om jeg er tyk eller om det er en gravid mave jeg render rundt med. Nogle kan jo først teste positiv sent og nogle bløder også en lille smule der hvor de skulle have haft mens i de første par måneder, så jeg kan blive helt i tvivl. Synes også jeg har taget en del på de sidste par måneder. Ville derfor gerne vide hvordan jer erfarne der fandt ud af det sent, om I kunne se det på maven og hvordan I fandt ud af det. Tak for svaret!

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Havde ingen symptomer, men min mens var 'forsinket'  men vi var også på ferie i Tyrkiet, ved at købe hus osv,, mange ting gjorde at jeg troede det var derfor det ikke kom.. Men havde regnet ud at det sku komme et par dage inden ferien, så da vi kom hjem sku vi skrive under på vores hus dagen efter.. Da vi kørte fra ejemdomsmægleren købte jeg lige en test., DERFOR,.. Og nu sidder jeg med den skønneste store bebs på 3,5 mdr ))))

Han var planlagt - så tanken havde strejfet mig, men troede ik vi ku være så heldige,)

Tillykke med den dejlige bebs. Ja I har haft meget om ørene på det tidspunkt kan jeg gætte mig til. Kan du huske hvordan din mave så ud/ virkede? Og hvor langt var du henne da du fandt ud af det?

Anmeld

19. september 2012

Marts<3

Jeg opdagede det i uge 8 eller 9.. Det var ret presset. Min kæreste havde jeg kun kendt i 2 mdr, og han var i israel på ferie. Var til termins scanning 4 timer inden jeg selv rejse på ferie:-( 

Vi valgte at beholde det... Idag er vi stadig sammen, og har uden tvivl den dejligste dreng på jorden. Og det var den helt rigtige beslutning, selv det var vanvittigt gjort...

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Marts<3 skriver:

Jeg opdagede det i uge 8 eller 9.. Det var ret presset. Min kæreste havde jeg kun kendt i 2 mdr, og han var i israel på ferie. Var til termins scanning 4 timer inden jeg selv rejse på ferie:-( 

Vi valgte at beholde det... Idag er vi stadig sammen, og har uden tvivl den dejligste dreng på jorden. Og det var den helt rigtige beslutning, selv det var vanvittigt gjort...

Hejsa

Hvad var der gjorde at du opdagede det der?

...og hvor stor var din mave eller hvordan så den ud da du opdagede det?

Anmeld

19. september 2012

Julemusen

Jeg var selv 9 uger henne da jeg opdagede det. Havde kastet op i 4 uger så min mand spurgte for sjovt om jeg ikke kunne være gravid :-) og det var jeg så. Og vi var igang med babymaking for 2. Måned. Havde vare haft så travlt med eksamen at jeg ikke havde tænkt over det. Min mor var 20 uger henne da hun fandt ud af at hun var gravid med min lillesøster. Hun havde haft blødninger som hun plejede men følte sig noget oppustet og tog til læge. Man kunne ikke se at han var gravid. Men kunne man hellere ikke med mig før i uge 35.
Men så gik det også stærkt :-)

Anmeld

19. september 2012

Marts<3

Anonym skriver:

Hejsa

Hvad var der gjorde at du opdagede det der?

...og hvor stor var din mave eller hvordan så den ud da du opdagede det?

Stod i køknet og beklagede mig til min mor om, at jeg stadig ikke havde fået mit lort, trods en konstant murren. Hun fortalt at det var normalt at have den følelse når man var gravid. Tissede på en test, og 5 sek efter var der 2 streger... Tænker jeg tilbage, så vidste jeg nok godt, at det var muligt. Men nægtede det. 

Mit underliv var om aften/natten lidt bulet. Men så jeg slet ikke før jeg vidste jeg var gravid. Tænker jeg tilbage så havde jeg tit hård mave og uhyggelig træt... 

Jeg var i en underlig tilstand op til uge 12. Så husker kun ting i bobler. Det var hårdt og opdage på den måde. Havde forstillet mig, at skulle blive gravid og finde ud af det, på en mere eventyr agtig måde. 

Anmeld

19. september 2012

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Jeg var selv 9 uger henne da jeg opdagede det. Havde kastet op i 4 uger så min mand spurgte for sjovt om jeg ikke kunne være gravid :-) og det var jeg så. Og vi var igang med babymaking for 2. Måned. Havde vare haft så travlt med eksamen at jeg ikke havde tænkt over det. Min mor var 20 uger henne da hun fandt ud af at hun var gravid med min lillesøster. Hun havde haft blødninger som hun plejede men følte sig noget oppustet og tog til læge. Man kunne ikke se at han var gravid. Men kunne man hellere ikke med mig før i uge 35.
Men så gik det også stærkt :-)

Hejsa,

Hvor vildt at du kunne gå i 4 uger og kaste op uden at tænke på det var det

Uuuh, det er lige sådan noget som din mor jeg tænkte på om der var nogle erfaringer med. Jeg føler mig også noget oppustet. Men, du sagde jo selv man ikke kunne se det på dig før uge 35. Hvordan føltes/ så din mave ud inden da? Flad eller småfed, eller hård eller blød?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.