T-scanning 7+0 - intet at se :/ nu med update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

VIPpigen

Da jeg ventede Lilje blev jeg scannet 2 gange inden nf. Og begge gange var det indvendigt.
2 gang jeg blev scannet, scannede de udvendig først, men de kunne ikke finde den lille. Og der var jeg altså 11+. Og da de scannede indvendigt fandt de hende puttende godt nede i underlivet, med fuld spræl i.....

Forstår ikke de scanner udvendig når det ikke giver optimal billed, og indblik....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

babymus77

Dejligt for dig og stort tillykke!!! Jegblev scannet to gange inden uge 7 og kunne første gang se hjerte 5+ så meget forskelligt:-) hvornår har du så termin??;-) 

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Dejligt for dig og stort tillykke!!! Jegblev scannet to gange inden uge 7 og kunne første gang se hjerte 5+ så meget forskelligt:-) hvornår har du så termin??;-) 

Min termin blev rykket fra den 6. maj til den 18. maj

Anmeld

18. september 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Har lige været til tryghedsscanning. Jeg burde være 7+0 i dag, og jeg havde også pletblødninger 2 dage omkring ægløsning så er rimelig sikker på ægløsningen har været der. Men scanningsdamen kunne IKKE se noget som helst Det var en udvendig scanning. Jeg er så bange for at det er gået til. Jeg har bedt min læge om en henvisning til en gyn. for kan jo ikke vente helt til nakkefoldsscanning med at få vished. Jeg krydser så meget fingre for at jeg bare ikke er så langt henne som jeg tror

Synes godt nok at det lyder underligt at hun så ikke lavede en indvendig scanning da det er det bedste og sikreste for at finde foster.

håber og for at den lille gemmer sig godt og at scanningsdamen har været dårlig til at scanne....

Anmeld

18. september 2012

MKuhr

Anonym skriver:

fik ikke lige læst opdate TILLYKKE

Anmeld

18. september 2012

christina92

Anonym skriver:

Så er jeg lige kommet hjem fra scanning!

Scanningen viste en meget lille spire på 2,8 mm. Hjertet slog lystigt derud af, og viste at jeg var 5+2. Altså 1 uge og 5 dage kortere end jeg troede! Det er helt vildt. Plejer at have regelmæssig cyklus, så det er jo vildt mærkeligt! Jeg har testet min første positive test da jeg var 2+6!!! VILDT!!!!!!!!!!!!!

Men jeg er så lykkelig, scanningsdamen sagde at alt var fint og normalt, og jeg blev så lettet da man kunne se det lille hjerte pumpe afsted <3

Åhh hvor skønt!!

Stort tillykke med den lille spire.

Jeg har også en bagoverbøjet livmoder og blev scannet indvendig frem til uge 9, så tror simpelthen bare du har haft en rigtig uheldig og uprofessionel oplevelse. Træls du skulle igennem det inden glæden kunne spræde sig!

Men stort tillykke

Anmeld

18. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

Åhh en dejlig årstid:-) skønt at gå lange ture med bv i sommeren;-) 

Anmeld

18. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Så er jeg lige kommet hjem fra scanning!

Scanningen viste en meget lille spire på 2,8 mm. Hjertet slog lystigt derud af, og viste at jeg var 5+2. Altså 1 uge og 5 dage kortere end jeg troede! Det er helt vildt. Plejer at have regelmæssig cyklus, så det er jo vildt mærkeligt! Jeg har testet min første positive test da jeg var 2+6!!! VILDT!!!!!!!!!!!!!

Men jeg er så lykkelig, scanningsdamen sagde at alt var fint og normalt, og jeg blev så lettet da man kunne se det lille hjerte pumpe afsted <3

Årh hvor er det godt - hjerteligt tillykke med at det lille spirehjerte bankede lystigt derudaf Du skal være MOR! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.