Anonym skriver:
Har lige været til tryghedsscanning. Jeg burde være 7+0 i dag, og jeg havde også pletblødninger 2 dage omkring ægløsning så er rimelig sikker på ægløsningen har været der. Men scanningsdamen kunne IKKE se noget som helst
Det var en udvendig scanning. Jeg er så bange for at det er gået til. Jeg har bedt min læge om en henvisning til en gyn. for kan jo ikke vente helt til nakkefoldsscanning med at få vished. Jeg krydser så meget fingre for at jeg bare ikke er så langt henne som jeg tror 
Altså på mig kunne livmoderen ikke engang ses til 8 ugers scanningen, da de scannede udvendigt - min livmoderhals vender bagud. Med da de scannede indvendigt, lå der et fint foster. Til scanning i uge 12 lignede fosterede at det var ca. 7 uger da de scannede udvendigt, men indvendigt var det perfekt 12 +0. Så går ud fra at du har købt dig til en "billig" scanning, hvor de ikke må scanne indvendigt - blev heldigvis advaret mod dette inden vi købte tidlig scanning. Det kan sagtens lade sig gøre ikke at kunne se noget så tidligt og også længere henne.
Held og lykke med det hele 
Anmeld