T-scanning 7+0 - intet at se :/ nu med update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.053 visninger
37 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Har lige været til tryghedsscanning. Jeg burde være 7+0 i dag, og jeg havde også pletblødninger 2 dage omkring ægløsning så er rimelig sikker på ægløsningen har været der. Men scanningsdamen kunne IKKE se noget som helst Det var en udvendig scanning. Jeg er så bange for at det er gået til. Jeg har bedt min læge om en henvisning til en gyn. for kan jo ikke vente helt til nakkefoldsscanning med at få vished. Jeg krydser så meget fingre for at jeg bare ikke er så langt henne som jeg tror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Har lige været til tryghedsscanning. Jeg burde være 7+0 i dag, og jeg havde også pletblødninger 2 dage omkring ægløsning så er rimelig sikker på ægløsningen har været der. Men scanningsdamen kunne IKKE se noget som helst Det var en udvendig scanning. Jeg er så bange for at det er gået til. Jeg har bedt min læge om en henvisning til en gyn. for kan jo ikke vente helt til nakkefoldsscanning med at få vished. Jeg krydser så meget fingre for at jeg bare ikke er så langt henne som jeg tror

undrer mig lidt over de scannede udvendigt da de plejer at sige at det så tidligt kun kan ses indvendigt.

Håber din læge lytter og sender dig til en som giver dig en indvendig scanning.

Anmeld

17. september 2012

Jupiter

Årh det er også hårdt at skulle vente!!

Jeg  for at man selvfølgelig kan se meget mere ved en indvendig scanning, og at du får en tid hurtigt

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

undrer mig lidt over de scannede udvendigt da de plejer at sige at det så tidligt kun kan ses indvendigt.

Håber din læge lytter og sender dig til en som giver dig en indvendig scanning.

Omkring 7+0 måske lidt før, kan man se baby ved udvendig scanning. Men jeg skulle nok bare have satset på en indvendig... Jeg får aldrig en udvendig scanning så tidligt igen i hvert fald..

Scanningsdamen sagde at det så ud som om min livmoder lå langt tilbage.. Men om det bare var noget hun sagde for at lette på mit humør skal jeg ikke kunne sige. Har ikke hørt om at livmoderen kan ligge langt tilbage før.

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Årh det er også hårdt at skulle vente!!

Jeg  for at man selvfølgelig kan se meget mere ved en indvendig scanning, og at du får en tid hurtigt

TAK! Ja håber jeg også!

Anmeld

17. september 2012

kiwiol

Undre mig lidt over, at de skanner udvendigt så tidligt. Jeg blev skannet i uge 7+6 (troede jeg) .. og der fik jeg afvide, at når man skannede udvendigt, så kunne man ikke være garenteret at se liv, før man var 8+ .. Jeg var så 8+3 fandt de ud af ved skanningen, så man kunne fint se en lille bønne.

Anmeld

17. september 2012

Faith

Underligt at de ikke skannede dig indvendigt osse. Det synes jeg virkelig de burde have gjort når nu der ikke var noget at se ved den udvendige. Du er da nødt til at have vished!

Krydser fingre for at du bare ikke er så langt henne som du troede.

Anmeld

17. september 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Omkring 7+0 måske lidt før, kan man se baby ved udvendig scanning. Men jeg skulle nok bare have satset på en indvendig... Jeg får aldrig en udvendig scanning så tidligt igen i hvert fald..

Scanningsdamen sagde at det så ud som om min livmoder lå langt tilbage.. Men om det bare var noget hun sagde for at lette på mit humør skal jeg ikke kunne sige. Har ikke hørt om at livmoderen kan ligge langt tilbage før.

Jeg har en meget bagover bøjet livmoder så din baby kan nemt gemme sig derind.

Anmeld

17. september 2012

FrkRaarup

Anonym skriver:

De kan normalt intet se udvendigt når man ikke er længere henne!

Jeg fik en udvendig scanning 8+2 og de kunne intet se. seriøst intet. Fik så en indvendig scanning og der var et fint foster!

Jeg alt hvad jeg kan for at det hele går godt.

KÆMPE

Anmeld

17. september 2012

Lotus86

Jeg melder mig på resten af holdet, meget mærkeligt og uproffesionelt at scanne dig udvendigt. Jeg har også fået af vide, at før 8+0, så kan man sjældent se noget ved en udvendig scanning.

Hvis jeg var dig, så ville jeg helt klart betale mig fra det, og så købe en tryghedsscanning et sted, hvor de scanner inde fra, så du (forhåbentlig) kan se, at alt er vel med dit lille foster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.