T-scanning 7+0 - intet at se :/ nu med update!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

jeg fik en TS da jeg var 7+2 udvendig og der kunne man sagtens se foster og hjerteblink.. spurgte scanningsdamen om det var normalt at scanne udvendig så tidligt og hertil svarede hun at ja det var det og hun havde endnu ikke prøvet at man ikke kunne se noget udvendigt så tidlig  kender en der blev scannet første gang udvendigt 5+3 og der kunne de også se.

kan der være forskel på de maskiner de bruger siden nogen mener man sagtens kan og andre siger at man intet kan se så tidligt ??  

Håber at du ser et lille foster i aften når du skal til gyn  

Ved ikke hvad det normale er og om der er forskel :/

Jeg håber bare der er en baby <3 en levende en.

Jeg har læst blandede historier på nettet. Men mange historier med folk der er blevet scannet udvendigt allerede 6+ og 7+ hvor man sagtens har kunne se baby :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Anonym trådstarter

Bebsesmoar skriver:

Hvad er det for en klinik?? Jeg har fundet lillekbher men der skrives der i det mindste det her på hjemmesiden: "  Da vi kun udfører abdominale (udvendige) scanninger, anbefaler vi at man først bliver scannet fra 9. graviditetsuge (8+)."  

Det hedder scanningsklinikken og ligger i kbh. Hun sagde at fra 7+ kunne man se baby på en udvendig scanning da jeg bestilte tid. Derfor fik ejg tid i dag.

Anmeld

17. september 2012

Bebsesmoar

Anonym skriver:

Det hedder scanningsklinikken og ligger i kbh. Hun sagde at fra 7+ kunne man se baby på en udvendig scanning da jeg bestilte tid. Derfor fik ejg tid i dag.

Hvor er det dårligt!!! Har du været til scanning????!

Anmeld

17. september 2012

Anonym trådstarter

Hvor er det dårligt!!! Har du været til scanning????!

Så er jeg lige kommet hjem fra scanning!

Scanningen viste en meget lille spire på 2,8 mm. Hjertet slog lystigt derud af, og viste at jeg var 5+2. Altså 1 uge og 5 dage kortere end jeg troede! Det er helt vildt. Plejer at have regelmæssig cyklus, så det er jo vildt mærkeligt! Jeg har testet min første positive test da jeg var 2+6!!! VILDT!!!!!!!!!!!!!

Men jeg er så lykkelig, scanningsdamen sagde at alt var fint og normalt, og jeg blev så lettet da man kunne se det lille hjerte pumpe afsted <3

Anmeld

17. september 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Scanningen viste en meget lille spire på 2,8 mm. Hjertet slog lystigt derud af, og viste at jeg var 5+2. Altså 1 uge og 5 dage kortere end jeg troede! Det er helt vildt. Plejer at have regelmæssig cyklus, så det er jo vildt mærkeligt! Jeg har testet min første positive test da jeg var 2+6!!! VILDT!!!!!!!!!!!!!

Men jeg er så lykkelig, scanningsdamen sagde at alt var fint og normalt, og jeg blev så lettet da man kunne se det lille hjerte pumpe afsted <3

Sådan! Tillykke med det!

Hvor er det dejligt at høre, at det var som du selv håbede på..

Dog er det da tidligt, at I kunne se hjertet, men GOOOODT!

Anmeld

17. september 2012

livhemdrup

Stort tillykke. Glad for du blev scanner igen. 

Anmeld

17. september 2012

kristinaS

Anonym skriver:

Dejligt for dig. Stort tillykke

Anmeld

17. september 2012

Lotus86

Sikke en dejlig update, stort tillykke med din lille spire

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

ej hvor dejligt at spiren havde det godt derinde

Anmeld

18. september 2012

Anonym trådstarter

Tak allesammen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.