Hvornår er nok nok? (ømhed og smerter i graviditeten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

WHAT.... den havde jeg ikke set!!! TILLLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!!!!

Hvor er det skønt for jer!!!

Nej mit arbejde er helt forkert i til graviditet.

Tak, ja han var på knæ her den anden dag. Havde brokket mig lidt over ingen barselgave at få, men det viste sig så, at det var fordi ringen ikke var kommet endnu

Det er træls med det arbejde, men det er jo kun to måneder af et 40års arbejdsliv. Tænkt på det sådan! Og ham den lille i maven er det hele værd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Tak, ja han var på knæ her den anden dag. Havde brokket mig lidt over ingen barselgave at få, men det viste sig så, at det var fordi ringen ikke var kommet endnu

Det er træls med det arbejde, men det er jo kun to måneder af et 40års arbejdsliv. Tænkt på det sådan! Og ham den lille i maven er det hele værd!

Ihhh altså hvor skønt! Hvornår skal det være? Elsker bryllupper. Vil gerne have et til! Men selvfølgelig med den samme mand!

I er så kloge herinde

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Ihhh altså hvor skønt! Hvornår skal det være? Elsker bryllupper. Vil gerne have et til! Men selvfølgelig med den samme mand!

I er så kloge herinde

Meget kloge

Ved ikke hvornår endnu - det finder vi ud af, når overskuddet er til det. Tror måske vi inviterer de nærmeste på en lille rejse, også bliver gift der. Men nu må vi se - er jo ikke ligefrem en hvid kjole og prinsesse pige

Anmeld

17. september 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Meget kloge

Ved ikke hvornår endnu - det finder vi ud af, når overskuddet er til det. Tror måske vi inviterer de nærmeste på en lille rejse, også bliver gift der. Men nu må vi se - er jo ikke ligefrem en hvid kjole og prinsesse pige

Jeg troede ikke jeg ville have en stor fest - men var super glad for at vi holdte en alligevel. Det at vi gjorde det på vores måde, var grunden til successen tror jeg.
Men en rejse lyder FEDT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.