Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver: WHAT.... den havde jeg ikke set!!! TILLLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!!!! Hvor er det skønt for jer!!! Nej mit arbejde er helt forkert i til graviditet.
WHAT.... den havde jeg ikke set!!! TILLLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!!!!!! Hvor er det skønt for jer!!! Nej mit arbejde er helt forkert i til graviditet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Tak, ja han var på knæ her den anden dag. Havde brokket mig lidt over ingen barselgave at få, men det viste sig så, at det var fordi ringen ikke var kommet endnuDet er træls med det arbejde, men det er jo kun to måneder af et 40års arbejdsliv. Tænkt på det sådan! Og ham den lille i maven er det hele værd!
Tak, ja han var på knæ her den anden dag. Havde brokket mig lidt over ingen barselgave at få, men det viste sig så, at det var fordi ringen ikke var kommet endnuDet er træls med det arbejde, men det er jo kun to måneder af et 40års arbejdsliv. Tænkt på det sådan! Og ham den lille i maven er det hele værd!
Miss BananaHammock skriver: Ihhh altså hvor skønt! Hvornår skal det være? Elsker bryllupper. Vil gerne have et til! Men selvfølgelig med den samme mand! I er så kloge herinde
Ihhh altså hvor skønt! Hvornår skal det være? Elsker bryllupper. Vil gerne have et til! Men selvfølgelig med den samme mand! I er så kloge herinde
nielsen80 skriver: Meget klogeVed ikke hvornår endnu - det finder vi ud af, når overskuddet er til det. Tror måske vi inviterer de nærmeste på en lille rejse, også bliver gift der. Men nu må vi se - er jo ikke ligefrem en hvid kjole og prinsesse pige
Meget klogeVed ikke hvornår endnu - det finder vi ud af, når overskuddet er til det. Tror måske vi inviterer de nærmeste på en lille rejse, også bliver gift der. Men nu må vi se - er jo ikke ligefrem en hvid kjole og prinsesse pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128