Miss BananaHammock skriver:
Jeg fik afvide på brædstrup at indtil NF så skulle jeg bare ringe derud hvis jeg havde den mindste uro også ville de finde en tid til snak eller scanning til mig. Men det er selvfølgelig også et mindre sted, så ved ikke om det er fordi de har mere "kapacitet" til det.
Ja han skulle helst blive inde til ihvertfald start december. Vi skal lige være færdig med hans værelse
hehe - for det vil han jo helt sikkert opdage om vi er eller ej når han kommer med hjem. 
Men synes godt nok at kroppen begynder at knirke nu, så tror ikke 3 trimester bliver der jeg skal løbe en marathon eller finde på alt for mange projekter. Det må være mandens arbejde! 
Glæd dig til 2 trimester - det er der du har mest overskud. Jeg synes stadig jeg var meget træt, men ift. hvordan jeg begynder at have det nu, så var det jo en fed tid! hehe
Er det en privatklinik eller offentlig, for det kan måske også have lidt at sige! Vi har fået at vide, at vi sådan set er afsluttet derude, men fordi det var dagen efter skanningen, ville de gerne se mig igen. Men tror fra nu af går det gennem egen læge...
Ja værelset bliver han meget skuffet over, hvis det ikke er tip top når han kommer hjem, så det må l hellere nå før

Jeg går hjemme, så det er ikke så slemt, tror det ville være det, hvis jeg ikke kunne smide mig når jeg var træt eller gå ud og kaste op, når kvalmen tager alt for meget over! Men det ville nu også være dejligt at kunne have nogle kolleger og noget at tage sig til, men sådan skulle det ikke være...
Jeg håber også bare så meget, at jeg får det fantastisk, når jeg er ovre 12 ugers skanningen! Det svinger hvor plaget af træthed og kvalme jeg er, men de fleste dage er nogenlunde
Anmeld