tarkoflen skriver:
Åhh hvor fedt! Det gør de desværre ikke på Skejby, men kan også godt forstå det... Men hvis noget mærkes forkert så må jeg jo kontakte min læge og snakke med ham! Han kender mig rigtig godt og kender hele min historie og er fantastisk, så han skal nok passe på mig 
Og fedt forresten at du er nået dertil at nu kan du slappe lidt af med, at alt nok skal gå godt, fordi du er så langt, at han nok skal overleve, hvis han skulle komme nu...
Meeen han skal nu nok blive inde i maven og hygge sig noget tid endnu 
Jeg fik afvide på brædstrup at indtil NF så skulle jeg bare ringe derud hvis jeg havde den mindste uro også ville de finde en tid til snak eller scanning til mig. Men det er selvfølgelig også et mindre sted, så ved ikke om det er fordi de har mere "kapacitet" til det.
Ja han skulle helst blive inde til ihvertfald start december. Vi skal lige være færdig med hans værelse

hehe - for det vil han jo helt sikkert opdage om vi er eller ej når han kommer med hjem.

Men synes godt nok at kroppen begynder at knirke nu, så tror ikke 3 trimester bliver der jeg skal løbe en marathon eller finde på alt for mange projekter. Det må være mandens arbejde!

Glæd dig til 2 trimester - det er der du har mest overskud. Jeg synes stadig jeg var meget træt, men ift. hvordan jeg begynder at have det nu, så var det jo en fed tid! hehe
Anmeld