Uhh jeg må nok indrømme at Kirstine er en af de børn der kun får rugbrød med hver dag. En dobbelt med leverpostej, en med spegepølse og en med kødpølse. Så får hun agurk og rosiner eller rød peber/ hvad jeg lige har. Og så et stykke frugt til ja, altså frugt

Med den "fantastiske" madpakke, er jeg helt sikker på at de godt kan hamle op med mine evner derudi, og lave noget bedre, om ikke andet, lige så godt mad til Kirstine til frokost. Jeg HADER at smøre madpakke, og synes det er skønt at skulle til at slippe for det.
Da Kirstine gik i vuggestue fik de god sund mad. Suppe, farsbrød, kartoffelmos og den slags (ja det var en ældre økonoma der lavede maden) Kirstine ELSKEDE det! Og det var rart at vide dengang at det ikke var en katastrofe at man fik rugbrød til aftensmad, når hun havde fået et solidt godt måltid i vuggeren.
Så jeg vil se frem til madordningen med sindsro, og se hvad de finde på. Hvis maden bliver helt forskrækkelig, jamen så må vi naturligvis protestere. Men altså, lige nu skal de for mit vedkommene bare matche Danmarks mest traditionelle (kedelige) madpakke, og det tror jeg godt de kan!
Anmeld