maven vokser men kan ikke lide omtalen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg ville også gerne have haft 3 hvide vægge, og en blå, men manden synes det skulle være blåt! Og lidt må han vel bestemme  Haha.

Men når vi flytter, skal det altså ikke være helt blåt mere  

når jeg har født og kender kønnet kunne det godt ende med at blive malet igen  

men hele huset skal genneralt males, de tidliger beboer har mishandlet væggene ret meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

når jeg har født og kender kønnet kunne det godt ende med at blive malet igen  

men hele huset skal genneralt males, de tidliger beboer har mishandlet væggene ret meget

Det er bare så surt  

Men det er nu meget rart at få malet når man flytter ind et nyt sted, eller hvis stuen/værelset mangler et nyt pift  

Jeg er van til (fra min mor), at huset blev malet indvendigt ca. hvert 2. år  Hun kan godt lide nye farver en gang i mellem!  Men maling er alligevel dyrt i længden, hvis man skal have noget ordentligt  

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det er bare så surt  

Men det er nu meget rart at få malet når man flytter ind et nyt sted, eller hvis stuen/værelset mangler et nyt pift  

Jeg er van til (fra min mor), at huset blev malet indvendigt ca. hvert 2. år  Hun kan godt lide nye farver en gang i mellem!  Men maling er alligevel dyrt i længden, hvis man skal have noget ordentligt  

ja lige precis..  

vi har lidt reste maling fra min lejlighed så baby værelset kom i første række.. der ud over har vi snakket med vores udlejer som har en del hvid kvalitets maling stående som vi kan bruge til at male os.. så hele huset bliver hvidt i første omgang.. (kedeligt hvis du sprøger mig) men det er bedere end sådan som det ser ud nu  

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja lige precis..  

vi har lidt reste maling fra min lejlighed så baby værelset kom i første række.. der ud over har vi snakket med vores udlejer som har en del hvid kvalitets maling stående som vi kan bruge til at male os.. så hele huset bliver hvidt i første omgang.. (kedeligt hvis du sprøger mig) men det er bedere end sådan som det ser ud nu  

Ja, så længe det får noget maling, kan man altid male om, når tiden og pengene er til det  

Herhjemme er det også hvidt over det hele! Undtagen bassens værelse. Også har vi prøvet så vidt muligt at hænge hylder med forskellige ting på og billeder/plakater op  

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, så længe det får noget maling, kan man altid male om, når tiden og pengene er til det  

Herhjemme er det også hvidt over det hele! Undtagen bassens værelse. Også har vi prøvet så vidt muligt at hænge hylder med forskellige ting på og billeder/plakater op  

det lyder os flot

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

det lyder os flot

Det er stille og roligt  Hehe.

Ville bare så gerne have en have  Så sjovt er det ikke at bo på 3. sal!

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Det er stille og roligt  Hehe.

Ville bare så gerne have en have  Så sjovt er det ikke at bo på 3. sal!

nej rigtigt nok..

vi har jo haven men den bliver ikke passet pt så det er mere en urteskov  men satser da på vi skal have den rigtig i brug næste år

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

nej rigtigt nok..

vi har jo haven men den bliver ikke passet pt så det er mere en urteskov  men satser da på vi skal have den rigtig i brug næste år

Når den er blevet ryddet skal i nok få den brugt godt  

Det er også bare så beværligt med barnevogn når vi bor på 3. så skal vi ned i kælderen hver gang .. Men det er vel bare en vane

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Når den er blevet ryddet skal i nok få den brugt godt  

Det er også bare så beværligt med barnevogn når vi bor på 3. så skal vi ned i kælderen hver gang .. Men det er vel bare en vane

ja man vænner sig til det

har i en altan som den lille kan sove på ?

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja man vænner sig til det

har i en altan som den lille kan sove på ?

Ja, en dejlig stor lukket altan, heldigvis  

Så han kan sagtens sove ude, vores altanbarnevogn står også klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.