maven vokser men kan ikke lide omtalen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, sådan fra den ene dag til den anden, så er babyen altså i vores arme, og der er ikke mere liv i maven, en underlig ting  

Men også lidt vildt det der med at de vokser inde i os

genneralt er det en vild og lidt uvirkelig ting det med at vi skaber liv i maven i 9 måneder og vupti kommer der sådan en lille krævende ting ud som er afhængi af os de næste mange år..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

genneralt er det en vild og lidt uvirkelig ting det med at vi skaber liv i maven i 9 måneder og vupti kommer der sådan en lille krævende ting ud som er afhængi af os de næste mange år..  

Ja, haha  

Men det er nu en skøn ting

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja, haha  

Men det er nu en skøn ting

ja bestemt, og jeg glæder mig

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja bestemt, og jeg glæder mig

Jeg glæder mig også helt vildt  Det kan ikke beskrives!  

Håber på han kommer om 3 uger, orker ikke at vente 5 uger til termin, eller over!  

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt  Det kan ikke beskrives!  

Håber på han kommer om 3 uger, orker ikke at vente 5 uger til termin, eller over!  

som det er pt er vi stadig ikke klar.. men håber der kommer til at ske en masse de næste 2 uger så jeg når at være helt klar og færdig til et par uger før terminen

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

som det er pt er vi stadig ikke klar.. men håber der kommer til at ske en masse de næste 2 uger så jeg når at være helt klar og færdig til et par uger før terminen

Vi kan ikke blive mere klar, vi venter bare spændt  

Eller, mine forældre skal lige på ferie her på onsdag og en uge frem, og min mor vil ikke have jeg føder før de er kommet hjem !  Haha.

1. gangs mormor  

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Vi kan ikke blive mere klar, vi venter bare spændt  

Eller, mine forældre skal lige på ferie her på onsdag og en uge frem, og min mor vil ikke have jeg føder før de er kommet hjem !  Haha.

1. gangs mormor  

hihi okay..  de mormødre altså  

vi har ikke været så hurtige her, så børneværelset blev malet første gang sidste weekend, men skal have en gang mere.. så det venter jeg på kæresten gør så jeg kan indrette børneværelset

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

hihi okay..  de mormødre altså  

vi har ikke været så hurtige her, så børneværelset blev malet første gang sidste weekend, men skal have en gang mere.. så det venter jeg på kæresten gør så jeg kan indrette børneværelset

Haha, jeg sparkede manden igang til at gøre det for en måned siden  

Irriterende jeg ikke selv kunne gøre det, han er altså ikke god til kanter! Haha  

Men vi overlever, blåt blev der

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Haha, jeg sparkede manden igang til at gøre det for en måned siden  

Irriterende jeg ikke selv kunne gøre det, han er altså ikke god til kanter! Haha  

Men vi overlever, blåt blev der

her bliver det kun hvidt til at starte med, men før han malede det var det gult med pletter og alt muligt underligt kineser tegn og sådan...  

og vi havde hvid væg maling til overst fra min lejlighed så det bliver brugt på børneværelset  

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

her bliver det kun hvidt til at starte med, men før han malede det var det gult med pletter og alt muligt underligt kineser tegn og sådan...  

og vi havde hvid væg maling til overst fra min lejlighed så det bliver brugt på børneværelset  

Jeg ville også gerne have haft 3 hvide vægge, og en blå, men manden synes det skulle være blåt! Og lidt må han vel bestemme  Haha.

Men når vi flytter, skal det altså ikke være helt blåt mere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.