maven vokser men kan ikke lide omtalen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

min kæreste finder det jo os lidt underholdende da jeg jo normalt er ret smidig men pludselig dårligt kan komme op fra gulvet selv trods jeg faktis ikke er ret stor..  men da han finder det underholdende er det os an gør det med at kalde mig hval og sådan..

men syndes faktis os det er værdst når andre kalder mig ting og ikke ham..

Jeg synes klart det nemmere at håndtere eller give en skide balle hvis det manden men hvis det kommer fra andre kan man ikke rigtig sige noget andet end at give dem et skævt smil, min brors svigermor kommenteret flere gange med at hun synes jeg er blevet rigtig stor og tyk, og at jeg skal passe på, har taget 14 kg på i alt, og synes ikke selv at det er så slemt i forhold til hvad min brors kone så ud. Hun vejede over 90 kg og vi er lige høje, så hun så en del større ud, synes bare det pisse tarveligt når det kommer fra folk ude fra og især når de siger det på den klamme måde! Jeg tog d meget personligt da det kom fra hende, og græd en del, men nu pisser jeg sku på det de siger så længe min dejlige skat har det godt og voksrr som han skal, kan alle andre sige hvad det vil du skal bare sige det direkte til kæresten at det såre dig, og st du ikke bryder dig om hans kommentar mon ikke han stopper så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

jeg er en pige med en hård barndom med mopning, sex overgreb, familie medlemmer med misbrug, en del flytninger osv...

jeg har altid været ked af min krop og selvtilliden er ikke høj og har aldrig rigtig været det..

jeg er gravid med min ønske barn (er 35+6) har en dejlig kæreste jeg virkelig er glad for og mit liv er virkelig begyndt at tegne godt

men puha, hele min graviditet har jeg trods jeg ikke har været særlig stor, haft rigtig svært ved folks kommentare som: hej tykke, hva så fede, eller nu som kæresten den er begyndt at kalde mig en hval når jeg har lidt besvær ved at komme op fra gulvet..

jeg er stadig ikke syndesligt stor, kun 102 cm om maven og gør bestemt ikke noget for ikke at blive stor.. er hverken på slanke kur eller andet.. nyder livet og det sidste af min graviditet..  

men det jeg ville var egentlig om andre har det svært lige som mig eller om det bare er mig der kæmper med kommentarene om maven trods den jo skal vokse   

Folk kalder også mig tykke og fede og giver et klap på maven, og i starten synes jeg også det var rigtig svært! fordi jeg heller ikke har så meget selvtillid.

Men jeg prøver bare at ignorere det nu, for jeg har en dejlig dreng i maven, der altså skal vokse sig stor!  

Ellers kalder jeg også bare dem fede, så kigger de lidt underligt, men ikke flere kommentare  

Og det med manden, min mand synes også det er sjovt når jeg vender mig i sengen og skal op fra sofaen osv. Også synes han det er helt vildt fedt at jeg sveder hurtigere end han gør nu  Men i det mindste har jeg en undskyldning!  Haha. Min svigerfar siger nogle gange "ja, de fede må svede"... Men han har selv været overvægtig og har joket med sig selv på den måde, så det er mere okay synes jeg

Og ja, nu er vi snart ved vejs ende, og får vores kroppe igen snart forhåbentligt!   

Anmeld

13. september 2012

Princesspigen

Dot D skriver:

Det håber jeg

Ellers var den da ret go´den Gædde kom med Hvad er din undskyldning.... Den kan da vist få selv den mest hardcore til at klappe i, hi hi hi

desvære er min kæreste så rep kæftet så han sku nok finde et hurtigt mod svar

men det er jo ikke sikkert de andre er lige så rep kæftet

Anmeld

13. september 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg synes klart det nemmere at håndtere eller give en skide balle hvis det manden men hvis det kommer fra andre kan man ikke rigtig sige noget andet end at give dem et skævt smil, min brors svigermor kommenteret flere gange med at hun synes jeg er blevet rigtig stor og tyk, og at jeg skal passe på, har taget 14 kg på i alt, og synes ikke selv at det er så slemt i forhold til hvad min brors kone så ud. Hun vejede over 90 kg og vi er lige høje, så hun så en del større ud, synes bare det pisse tarveligt når det kommer fra folk ude fra og især når de siger det på den klamme måde! Jeg tog d meget personligt da det kom fra hende, og græd en del, men nu pisser jeg sku på det de siger så længe min dejlige skat har det godt og voksrr som han skal, kan alle andre sige hvad det vil du skal bare sige det direkte til kæresten at det såre dig, og st du ikke bryder dig om hans kommentar mon ikke han stopper så

da han kaldt mig en hval foran bonus familien den anden dag vendte jeg mig bare om, ja det er så derfor du ikke får noget sex!

de stod stille alle 3, kæresten og de 2 andre.. og sagde ikke noget..

Anmeld

13. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Folk kalder også mig tykke og fede og giver et klap på maven, og i starten synes jeg også det var rigtig svært! fordi jeg heller ikke har så meget selvtillid.

Men jeg prøver bare at ignorere det nu, for jeg har en dejlig dreng i maven, der altså skal vokse sig stor!  

Ellers kalder jeg også bare dem fede, så kigger de lidt underligt, men ikke flere kommentare  

Og det med manden, min mand synes også det er sjovt når jeg vender mig i sengen og skal op fra sofaen osv. Også synes han det er helt vildt fedt at jeg sveder hurtigere end han gør nu  Men i det mindste har jeg en undskyldning!  Haha. Min svigerfar siger nogle gange "ja, de fede må svede"... Men han har selv været overvægtig og har joket med sig selv på den måde, så det er mere okay synes jeg

Og ja, nu er vi snart ved vejs ende, og får vores kroppe igen snart forhåbentligt!   

ja det bliver dejligt når vi får kroppen igen men tror os jeg kommer til at savne alt den bevægelse i maven lidt.. men på den anden side så har vi jo en masse at tage os til med den lille

Anmeld

13. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja det bliver dejligt når vi får kroppen igen men tror os jeg kommer til at savne alt den bevægelse i maven lidt.. men på den anden side så har vi jo en masse at tage os til med den lille

Jeg ved godt jeg ikke skal beklage mig, men jeg ville ønske min bebs ville ligge stille i bare ½ time ad gangen  Han er SÅ aktiv og hvis han ikke lige bevæger sig, så har han hikke.. Så jeg glæder mig til han kommer ud, og jeg kan være sammen med ham der i stedet  

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Jeg ved godt jeg ikke skal beklage mig, men jeg ville ønske min bebs ville ligge stille i bare ½ time ad gangen  Han er SÅ aktiv og hvis han ikke lige bevæger sig, så har han hikke.. Så jeg glæder mig til han kommer ud, og jeg kan være sammen med ham der i stedet  

jeg tror endnu ikke jeg har oplevet den lille have hikke..  er ikke sikker  

min den lille kan ind i mellem godt have et par timer uden så meget bevægelse, men andre gange er det fra morgen til aften hele tiden og kan os blive vækket om natten af den..  

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

jeg tror endnu ikke jeg har oplevet den lille have hikke..  er ikke sikker  

min den lille kan ind i mellem godt have et par timer uden så meget bevægelse, men andre gange er det fra morgen til aften hele tiden og kan os blive vækket om natten af den..  

Ja .. Man kan virkelig mærke de vokser sig større og større!

Bevægelserne er også meget voldsomme ind i mellem synes jeg!

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Chili skriver:

Ja .. Man kan virkelig mærke de vokser sig større og større!

Bevægelserne er også meget voldsomme ind i mellem synes jeg!

ja det må man sige..

da min siden uge 28 faktis har ligget i samme stilling, sparker den jo hele tiden samme sted.. det gør ind i mellem ret ondt, især når den remmer ribbenen..   

får ind i mellem en føelse af at have et blåt mærke på indersiden af huden

glæder mig til den lille kommer ud men tror nu alligevel det bliver lidt underligt der ikke skal være alt den bevægelse mere..

Anmeld

14. september 2012

Chili

Princesspigen skriver:

ja det må man sige..

da min siden uge 28 faktis har ligget i samme stilling, sparker den jo hele tiden samme sted.. det gør ind i mellem ret ondt, især når den remmer ribbenen..   

får ind i mellem en føelse af at have et blåt mærke på indersiden af huden

glæder mig til den lille kommer ud men tror nu alligevel det bliver lidt underligt der ikke skal være alt den bevægelse mere..

Ja, sådan fra den ene dag til den anden, så er babyen altså i vores arme, og der er ikke mere liv i maven, en underlig ting  

Men også lidt vildt det der med at de vokser inde i os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.