Lahn11 skriver:
Inspireret af de tråde der har kørt om PKS ville jeg egentlig gerne høre fra nogen som tog det samme valg som mig
jeg fødte helt naturligt, eller, så naturligt som det nu bliver på et hospital
jeg fik fire bi-stik ellers intet smertestillende... Det var på trods af de mange smerter den mest fantastiske oplevelse i mit liv, og det var fantastisk at vidne om hvor meget min krop var i stand til (: og er vildt stolt over at jeg i mine mange timer med ve storm kunne afslå alt smertestillende, og formåede at føde selv uden hjælp 
Valget om at føde selv var ikke nemt når man får tilbudt PKS og det bare lyder så meget mere tiltalene end veer og det at skulle have et barn igennem føde kanalen.. Men fortryder ikke i et sekund
Og min søn skal fødes på samme måde som min datter hvis det står til mig
hvad med jer piger ? Hvad fik jer til at fravælge PKS ?
Jeg har født begge mine børn naturligt, godt med epi, begge gange, sidste gik det så stærkt, at den ikke nåede at virke, så den burde ikke være blevet lagt.
Min første fødsels var hård og lang, og den anden tog 4 timer, men det hele er jo hurtigt glemt, når man ligger med sit vidunder på maven.
Her anden gang, syntes jeg at jeg havde meget mere overskud, og var så meget tilstede selv, og havde tid til, at snakke med jordmoren undervejs. Og skal jeg have flere børn, så gør jeg det gerne igen, det var sådan en vidunderlig oplevelse.
Jeg har aldrig syntes om PKS, med mindre der ikke har været anden udvej. Jeg har selv en veninden som skulle have PKS, og hun var rigtig ked af at hun ikke måtte føde selv.
Jeg tror at jeg ville være hunderæd for, at skulle have fortaget et PKS, så hellere opleve smerten og bliver overvældet at lykke efterfølgende.
Syntes det er synd, for de kvinder der vælger PKS pga. angst, og jeg ville anbefale andre at føde naturligt, og glem skræk historiene og rædselsscenere, for jordmodrene har det det før, og man tænker ikke over det, når man er i det.
har i overskud så nyd forløbet, det er det mest fantastiske i hele verden.