piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Piercinger såvel som tattoos er no go for mit vedkommende. Jeg synes slet ikke om, at man udsmykker sin krop på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

chael

Jeg har selv haft et par piercinger da jeg var yngre.

Tungen, øgenbrynet, navlen, tragus og næsen. Den i næsen og tragus(det lille stykke brusk i øret) har jeg stadig. Resten er fjernet

Jeg synes det kan være pænt. Men det kan også være for meget.

Men det er jo op til folk selv hvad de finder pænest. Jeg har prøvet dem jeg skulle have. Og har ikke længere et behov.

Tilgengæld er jeg vild med taroveringer.

*C

Anmeld

13. september 2012

frkanonym

Baagøe skriver:

Piercinger såvel som tattoos er no go for mit vedkommende. Jeg synes slet ikke om, at man udsmykker sin krop på den måde

hvorfor?

og gælder det alt? øreringe også?

Anmeld

13. september 2012

frkanonym

SussieThyssen skriver:

Ja nu vil I jo nok påstå at jeg er gammeldags, men nej ikke i dette tilfælde, for jeg kender tonsvis af unge som har den samme opfattelse som jeg, så den undskyldning kan altså ikke bruges LOL

Og nej, jeg kan bestemt ikke lide piercinger.
Og heller ikke tatoveringer.
Jeg har intet imod et par huller i begge ører, men så stopper den også der.
Jeg kan overhovedet ikke se noget formål med at fylde sig med alskens huller, som med tiden bliver mere og mere ulækre og synlige, og det er direkte pip at bore huller i sin tunge, da man ødelægger muskelvævet, emaljen på sine tænder og risikerer livsfarlige infektioner i kroppen.

Det samme gælder tatoveringer, uanset hvad "man" siger så er det ikke sexet eller smart, og slet ikke når man bliver gammel. Sådan en gammel tush på en gammel kone eeewwww!
Og så må man ikke lukke øjene for at det sætter et stempel en, som visse befolkningsgrupper bestemt ikke vil bryde sig om, og som måske senere i livet vil kunne forhindre en i at opleve ting, være sammen med mennesker og lignende, som man ville have kunnet opleve hvis man ikke havde fået den slags.
Og endeligt så er det noget giftigt stads.

Men igen...det er jo et valg man tager som så meget andet.

Kærligst
Sussie

tak for dit svar!

synes bestemt ikke, du er gammeldags overhovedet. alle har forskellige holdninger - heldigvis ..

Anmeld

13. september 2012

frkanonym

chael skriver:

Jeg har selv haft et par piercinger da jeg var yngre.

Tungen, øgenbrynet, navlen, tragus og næsen. Den i næsen og tragus(det lille stykke brusk i øret) har jeg stadig. Resten er fjernet

Jeg synes det kan være pænt. Men det kan også være for meget.

Men det er jo op til folk selv hvad de finder pænest. Jeg har prøvet dem jeg skulle have. Og har ikke længere et behov.

Tilgengæld er jeg vild med taroveringer.

*C

er tragus en piercing? jeg har selv en der, men den blev da skudt i, ligesom almindelige øreringe

Anmeld

13. september 2012

frkanonym

Faith skriver:

Har haft piercing i navlen og i brystvorten. Har dog taget dem begge ud efter jeg er blevet mor.

Har 3 tatoveringer.

Det rager mig en høstblomst hvor mange tatoveringer og piercinger folk har. Det styrer de helt selv.

Anmeld

13. september 2012

twinny

Jeg har selv haft en del piercinger, bryst, navle, læbe, tunge osv.

Da jeg blev gravid, havde jeg kun den i tungen tilbage.  Og den har jeg så pillet ud nu, da jeg ikke synes det passer det mig mere og jeg er blevet mor og for gammel. høhø.

Jeg er ligeglad med om folk har mange piercinger i ansigtet. Jeg går stadigvæk hen til kassen.

Men jeg synes personligt at det kan se billig ud, hvis folk har madonna.  Men bare min mening.

Anmeld

13. september 2012

Dorthe1986

Jeg har en lille sten i næsen, og det er det havde en gang en ide om at skulle have i tungen også, men der sagde min mor heldigvis nej i dag synes jeg nemlig de er ret så ucharmerende... Bryder mig heller ikke om andre piercinger, men folk må jo heldigvis gøre hvad de vil med deres krop for som en anden siger, så synes jeg også.det er lidt kikset

Men ville ikke have noget imod at gå hen til en ekspedient med.fjæset fyldt med metal

Anmeld

13. september 2012

chael

frkanonym skriver:

er tragus en piercing? jeg har selv en der, men den blev da skudt i, ligesom almindelige øreringe

Ja, det er det. Mine er piercet i, hos en der piercer

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

frkanonym skriver:

tak for dit svar!

synes bestemt ikke, du er gammeldags overhovedet. alle har forskellige holdninger - heldigvis ..

Ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.