piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.429 visninger
51 svar
0 synes godt om
12. september 2012

frkanonym

dette er bare en debat.

hvor synes du, en piercing er flottest? og hvorfor? kan du overhovedet lide piercinger? hvorfor/hvorfor ikke? har du selv piercinger? har du fortrudt dem? hvorfor/hvorfor ikke?
ville du gå hen til kassen i føtex, hvis ekspedienten havde piercinger i ansigtet? hvorfor/hvorfor ikke?

hold en sober tone, piger, dette er kun en debat for sjov, lavet i ren og skær nysgerrighed og kedsomhed.

kunne jo egentlig passende selv starte.
jeg er helt vild med madonna piercing. vil rigtig gerne selv have en, men har ikke fået taget mig sammen. jeg kan godt lide piercinger, men ikke alle piercinger er flotte til kvinder, som de er til mænd og omvendt. fx synes jeg personligt IKKE, en mand skal rende rundt med navlepiercing .. jeg har selv en navlepiercing, og jeg har fortrudt den, og så alligevel ikke. jeg synes, den er rigtig flot og jeg er glad for den. jeg tænker bare så meget på, når jeg nu bliver gravid, skal den jo tages ud og så er den "spild af penge" hvis i forstår? ..
jeg vil være ligeglad med, om ekspedienten i føtex har piercinger i ansigtet, så længe det ikke er overdrevet, og man nærmest ikke kan se vedkommendes ansigt. men fordi, vedkommende har en i læben, næsen og øjenbrynet, ville jeg ikke tage så tungt. det er jo hans/hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over. vi lever jo trods alt også i 2012, hvor piercinger er meget normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

morethanperfect

frkanonym skriver:

dette er bare en debat.

hvor synes du, en piercing er flottest? og hvorfor? kan du overhovedet lide piercinger? hvorfor/hvorfor ikke? har du selv piercinger? har du fortrudt dem? hvorfor/hvorfor ikke?
ville du gå hen til kassen i føtex, hvis ekspedienten havde piercinger i ansigtet? hvorfor/hvorfor ikke?

hold en sober tone, piger, dette er kun en debat for sjov, lavet i ren og skær nysgerrighed og kedsomhed.

jeg er helt vild med madonna piercing. vil rigtig gerne selv have en, men har ikke fået taget mig sammen. jeg kan godt lide piercinger, men ikke alle piercinger er flotte til kvinder, som de er til mænd og omvendt. fx synes jeg personligt IKKE, en mand skal rende rundt med navlepiercing .. jeg har selv en navlepiercing, og jeg har fortrudt den, og så alligevel ikke. jeg synes, den er rigtig flot og jeg er glad for den. jeg tænker bare så meget på, når jeg nu bliver gravid, skal den jo tages ud og så er den "spild af penge" hvis i forstår? ..
jeg vil være ligeglad med, om ekspedienten i føtex har piercinger i ansigtet, så længe det ikke er overdrevet, og man nærmest ikke kan se vedkommendes ansigt. men fordi, vedkommende har en i læben, næsen og øjenbrynet, ville jeg ikke tage så tungt. det er jo hans/hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over. vi lever jo trods alt også i 2012, hvor piercinger er meget normalt.

Jeg har intet i mod piercinger

Hvis folk vil ha i panden så skal de da bare det 

Jeg har selv haft i navlen , men blev desværre nød til at tage den ud i denne graviditet , men skal KLART ha den igen når jeg har født og få trænet maven op igen

Syns det er rigtig flot med navle piercing , men man skal også have maven til det

Anmeld

12. september 2012

MariaKyedDK

frkanonym skriver:

dette er bare en debat.

jeg har en pircing i øjnbrynet , og jeg elsker den

Anmeld

12. september 2012

Ditte-3

jeg har 2 pirsinger pt har haft en del flere men syntes ik min aldre og det at være mor passer til at rande rundt med pirsinger i hele hoved jeg vil dog gerne ha madonna pirsing som den eneste synlige pirsing

er nok mere til tattoo.

det genere ik mig om jeg bliver betjent af en med pirsinger dog vil jeg nok ik bryde mig om det vis det er hele hoved og med hanekam  osv

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

morethanperfect skriver:

Jeg har intet i mod piercinger

Hvis folk vil ha i panden så skal de da bare det 

Jeg har selv haft i navlen , men blev desværre nød til at tage den ud i denne graviditet , men skal KLART ha den igen når jeg har født og få trænet maven op igen

Syns det er rigtig flot med navle piercing , men man skal også have maven til det

er helt enig i, man skal have maven til det.

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

MariaKyedDK skriver:

jeg har en pircing i øjnbrynet , og jeg elsker den

det er også flot

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

Ditte-3 skriver:

jeg har 2 pirsinger pt har haft en del flere men syntes ik min aldre og det at være mor passer til at rande rundt med pirsinger i hele hoved jeg vil dog gerne ha madonna pirsing som den eneste synlige pirsing

er nok mere til tattoo.

det genere ik mig om jeg bliver betjent af en med pirsinger dog vil jeg nok ik bryde mig om det vis det er hele hoved og med hanekam  osv

hvilke piercinger har du haft før?
hvorfor vil du ik bryde dig om at blive ekspederet af en, med hanekam og ansigtet fyldt med piercinger?

Anmeld

12. september 2012

M&N

Jeg elsker piercinger og har selv haft rigtig mange. Lige nu har jeg i tungen, øjenbrynet og labret. Plejer at have min madonna i, men hullet voksede sammen da jeg var indlagt under min MA
Den skal jeg nok have igen når jeg er færdig med at ruge på prinsessen

Jeg er ligeglad med om folk har piercinger om de så vil have piercinger i panden som en anden siger  Dog er der rigtig mange hvor piercinger ikke klæder personen, men det er jo folks valg og så længe de selv synes det er fedt og pænt, jamen så godt for dem..  

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg elsker piercinger og har selv haft rigtig mange. Lige nu har jeg i tungen, øjenbrynet og labret. Plejer at have min madonna i, men hullet voksede sammen da jeg var indlagt under min MA
Den skal jeg nok have igen når jeg er færdig med at ruge på prinsessen

Jeg er ligeglad med om folk har piercinger om de så vil have piercinger i panden som en anden siger  Dog er der rigtig mange hvor piercinger ikke klæder personen, men det er jo folks valg og så længe de selv synes det er fedt og pænt, jamen så godt for dem..  

kunne ik være mere enig med dig .. åh, er også helt vild med madonna. men folk siger, det vil være sååå grimt til mig, og jeg bare IK må få den lavet ..
så kan godt forstå, du gerne vil have din i igen

Anmeld

12. september 2012

lukasmor

Det er helt personligt om man ønsker at have en eller flere piercinger og det kommer efter min mening MEGET an på hvordan du er som person, hvor godt det klæder dig. Jeg kunne aldrig selv drømme om at få en piercing! Jeg synes det virker urent og ser jeg en piercing helt tæt på, får jeg direkte kvalme (det sidste kunne også skyldes min nåleskræk )

Når det så er sagt så er en af mine kollegaer er noget af det rareste og mest jordnære: han har ansigtet fuld af piercinger men han er HAM og det "klæder" ham. Synes ikke piercinger klæder nogen men når det nu SKULLE være, passer det til en person som ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.