piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

M&N

frkanonym skriver:

kunne ik være mere enig med dig .. åh, er også helt vild med madonna. men folk siger, det vil være sååå grimt til mig, og jeg bare IK må få den lavet ..
så kan godt forstå, du gerne vil have din i igen

Altså hvis du selv føler for det, hvorfor så ikke? Du kan jo altid pille den ud! 

Synes selv madonna klær rigtig mange, og når det så endelig ikke gør så er det altså også rigtig grimt.. Eller at man vælger at sætte den for "højt" oppe, men hvis du gerne vil, så spring ud i det 

Her vil jeg gerne have dem som man bliver piercet "ind i huden" altså dermal anchors/skin divers, men manden synes de er grimme og jeg er lige omvendt og han synes ikke jeg skal have dem, vil gerne have 2 stk ved siden af øjet men skal også passe på med at overdrive!

Har selv også haft i navlen, en del i ørerne og "dernede" 

Og ja.. Savner min madonna, helt vildt, tør ikke få lavet den under graviditeten :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

frkanonym

BabyWish2012 <3 skriver:

Altså hvis du selv føler for det, hvorfor så ikke? Du kan jo altid pille den ud! 

Synes selv madonna klær rigtig mange, og når det så endelig ikke gør så er det altså også rigtig grimt.. Eller at man vælger at sætte den for "højt" oppe, men hvis du gerne vil, så spring ud i det 

Her vil jeg gerne have dem som man bliver piercet "ind i huden" altså dermal anchors/skin divers, men manden synes de er grimme og jeg er lige omvendt og han synes ikke jeg skal have dem, vil gerne have 2 stk ved siden af øjet men skal også passe på med at overdrive!

Har selv også haft i navlen, en del i ørerne og "dernede" 

Og ja.. Savner min madonna, helt vildt, tør ikke få lavet den under graviditeten :/

jeg er så vild med den, jeg har stået med en af de der øreringe, man får skudt i, sådan en sølv kugle og holdt ved overlæben, for at se, om det ville være flot. og det ville det! hehe. vil ik få den lavet, for at pille den ud igen.

kan du evt finde et link til den, du gerne vil have? jeg ved ikke lige helt, hvad det er dem som din mand ikke kan lide.

hvad kan der ske, ved at få en piercing unger graviditet?

Anmeld

12. september 2012

M&N

frkanonym skriver:

jeg er så vild med den, jeg har stået med en af de der øreringe, man får skudt i, sådan en sølv kugle og holdt ved overlæben, for at se, om det ville være flot. og det ville det! hehe. vil ik få den lavet, for at pille den ud igen.

kan du evt finde et link til den, du gerne vil have? jeg ved ikke lige helt, hvad det er dem som din mand ikke kan lide.

hvad kan der ske, ved at få en piercing unger graviditet?

Nej det kan jeg godt forstå men for det meste beholder man dem

Jo selvfølgelig  http://www.google.dk/search?hl=da&q=skin+divers&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1920&bih=965&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=lndQUJeaGaG50QXN74D4BA

Ved det ikke men tør bare ikke "hvis" nu der skulle gå betændelse i og det er jo kroppens forsvar imod det "sår" du får lavet, det er jo et kæmpe angreb du får lavet

Anmeld

12. september 2012

rogerrasch

frkanonym skriver:

dette er bare en debat.

hvor synes du, en piercing er flottest? og hvorfor? kan du overhovedet lide piercinger? hvorfor/hvorfor ikke? har du selv piercinger? har du fortrudt dem? hvorfor/hvorfor ikke?
ville du gå hen til kassen i føtex, hvis ekspedienten havde piercinger i ansigtet? hvorfor/hvorfor ikke?

hold en sober tone, piger, dette er kun en debat for sjov, lavet i ren og skær nysgerrighed og kedsomhed.

kunne jo egentlig passende selv starte.
jeg er helt vild med madonna piercing. vil rigtig gerne selv have en, men har ikke fået taget mig sammen. jeg kan godt lide piercinger, men ikke alle piercinger er flotte til kvinder, som de er til mænd og omvendt. fx synes jeg personligt IKKE, en mand skal rende rundt med navlepiercing .. jeg har selv en navlepiercing, og jeg har fortrudt den, og så alligevel ikke. jeg synes, den er rigtig flot og jeg er glad for den. jeg tænker bare så meget på, når jeg nu bliver gravid, skal den jo tages ud og så er den "spild af penge" hvis i forstår? ..
jeg vil være ligeglad med, om ekspedienten i føtex har piercinger i ansigtet, så længe det ikke er overdrevet, og man nærmest ikke kan se vedkommendes ansigt. men fordi, vedkommende har en i læben, næsen og øjenbrynet, ville jeg ikke tage så tungt. det er jo hans/hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over. vi lever jo trods alt også i 2012, hvor piercinger er meget normalt.

jeg bestemt intet imod piercinger, har selv en i tungen og i øjenbrynet, har haft en madonna men tog den ud da den ødelagde tænderne, så har jeg haft en labrat/læben som også blev taget ud pga. tænderne, og har haft i navlen men den blev ved med at vokse udad så det kunne desværre ikke lade sig gøre mere

Anmeld

12. september 2012

maryjane

Har intet imod det, men synes dog det kan blive for voldsomt hvis der er maaaaaange, men det gør ikke at jeg synes mindre om en person pga det.

Har selv haft et par stykker, men mistede dem pga operation så ved ikke lige om der kommer en enkelt igen. Er i tvivl.

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå men for det meste beholder man dem

Jo selvfølgelig  http://www.google.dk/search?hl=da&q=skin+divers&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1920&bih=965&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=lndQUJeaGaG50QXN74D4BA

Ved det ikke men tør bare ikke "hvis" nu der skulle gå betændelse i og det er jo kroppens forsvar imod det "sår" du får lavet, det er jo et kæmpe angreb du får lavet

det er jo også det

nååårh, dem! de er så møg fede! vil rigtig gerne have sådan nogen ihh, er helt vild med dem. øv, din mand siger nej til dem ..
http://2face-tattoo.deviantart.com/art/Skin-Diver-under-the-eye-96717574 vil jeg gerne have. synes de er møg fede lige der. dog kun en enkelt.

nårh, på den måde. det kan jeg godt forstå. troede, der kunne ske noget med baby ..

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

rogerrasch skriver:

jeg bestemt intet imod piercinger, har selv en i tungen og i øjenbrynet, har haft en madonna men tog den ud da den ødelagde tænderne, så har jeg haft en labrat/læben som også blev taget ud pga. tænderne, og har haft i navlen men den blev ved med at vokse udad så det kunne desværre ikke lade sig gøre mere

trist, du var nødt til at tage tre piercinger ud ..

Anmeld

12. september 2012

TeamRocket

Som 15-16 årig havde jeg i tungen og synes at piercinger var vildt cool. Nu synes jeg bare det er vildt kikset. Men jeg er nu ligeglad om folk har dem. Det er op til folk selv bare jeg slipper :-P

Anmeld

12. september 2012

M&N

frkanonym skriver:

det er jo også det

nååårh, dem! de er så møg fede! vil rigtig gerne have sådan nogen ihh, er helt vild med dem. øv, din mand siger nej til dem ..
http://2face-tattoo.deviantart.com/art/Skin-Diver-under-the-eye-96717574 vil jeg gerne have. synes de er møg fede lige der. dog kun en enkelt.

nårh, på den måde. det kan jeg godt forstå. troede, der kunne ske noget med baby ..

Ja de er møg fede! Vil gerne have dem lidt længere oppe, synes de er vildt flotte, men måske får jeg dem når bølgen har lagt sig

Tja altså, ved ikke hvad sådan en omgang betændelse kan gøre under graviditet, så derfor tør jeg ikke kaste mig ud i det, havde jeg ikke været, så havde jeg fået den i for længst, tror jeg..

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja de er møg fede! Vil gerne have dem lidt længere oppe, synes de er vildt flotte, men måske får jeg dem når bølgen har lagt sig

Tja altså, ved ikke hvad sådan en omgang betændelse kan gøre under graviditet, så derfor tør jeg ikke kaste mig ud i det, havde jeg ikke været, så havde jeg fået den i for længst, tror jeg..

uh, det kan jeg virkelig godt forstå, du gerne vil!

hehe, det er klart. de er så fede d: .. men kan godt forstå, du venter til du har født!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.