piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

rogerrasch

frkanonym skriver:

trist, du var nødt til at tage tre piercinger ud ..

ja det er rigtig trist, det er lige 1500 kr som er spildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

henh01

Jeg har ikke flere piercinger. Havde i mine "unge dage" i tungen og under læben..

Men skulle jeg overtales til en ny så skulle det være en der bliver skåret ind i huden. Og så skulle stenen i piercingen udgøre noget specielt i en tatovering - måske noget blomsterværk.

Anmeld

12. september 2012

Aabye

Jeg har haft 4 piercinger.. Fik som 14 årig en i navlen.. Tog den ud da jeg blev gravid første gang.. fik som 17 årig i tungen og under læben.. og fik senere en piercing i klitoris <- den gjorde temmelig nuller naller at få lavet..

Sidstnævnte røg inden jeg skulle føde..

Den i tungen og den i løben røg da jeg lå indlagt og var på operationsbordet rigtig rigtig mange gange i løbet af to mdr.. Og var simpelthen så dopet af morfin at jeg glemte at sætte dem i igen efter hver narkose.. :/

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

rogerrasch skriver:

ja det er rigtig trist, det er lige 1500 kr som er spildt

ja puha :O

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

henh01 skriver:

Jeg har ikke flere piercinger. Havde i mine "unge dage" i tungen og under læben..

Men skulle jeg overtales til en ny så skulle det være en der bliver skåret ind i huden. Og så skulle stenen i piercingen udgøre noget specielt i en tatovering - måske noget blomsterværk.

sådan en, der bliver linket til længere oppe i tråden?

Anmeld

12. september 2012

henh01

frkanonym skriver:

sådan en, der bliver linket til længere oppe i tråden?

det har jeg ikke kigget på

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

Line - med Bobben skriver:

Jeg har haft 4 piercinger.. Fik som 14 årig en i navlen.. Tog den ud da jeg blev gravid første gang.. fik som 17 årig i tungen og under læben.. og fik senere en piercing i klitoris <- den gjorde temmelig nuller naller at få lavet..

Sidstnævnte røg inden jeg skulle føde..

Den i tungen og den i løben røg da jeg lå indlagt og var på operationsbordet rigtig rigtig mange gange i løbet af to mdr.. Og var simpelthen så dopet af morfin at jeg glemte at sætte dem i igen efter hver narkose.. :/

av av av, får helt ondt, bare af at høre, du har haft en dernede.
hvordan kan det være, du fik den lige netop dér?

åh, jah, kender godt det, med at glemme at sætte dem i igen efter at have haft dem ude en masse gange .. det er rigtig træls, HVIS man altså er glad for dem.

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

henh01 skriver:

det har jeg ikke kigget på

okay

Anmeld

12. september 2012

Aabye

frkanonym skriver:

av av av, får helt ondt, bare af at høre, du har haft en dernede.
hvordan kan det være, du fik den lige netop dér?

åh, jah, kender godt det, med at glemme at sætte dem i igen efter at have haft dem ude en masse gange .. det er rigtig træls, HVIS man altså er glad for dem.

Hihi.. Jeg kan faktisk ikke huske hvorfor jeg fik den lavet.. Det er mange år siden.. Men den var meget sjov at have da den først var helet op ;p griner

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

Line - med Bobben skriver:

Hihi.. Jeg kan faktisk ikke huske hvorfor jeg fik den lavet.. Det er mange år siden.. Men den var meget sjov at have da den først var helet op ;p griner

haha, ja, det kunne jeg forestille mig, den var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.