piercinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Ditte-3

frkanonym skriver:

hvilke piercinger har du haft før?
hvorfor vil du ik bryde dig om at blive ekspederet af en, med hanekam og ansigtet fyldt med piercinger?

jeg har haft i næsen , læben, øjnbrynet, inde i øret, op af bege øre og navlen. jeg har stadi i tungen og et etimt sted.

jeg vil nok ik føle pasonen er troværdi og selfølig kan man være det selv om man er over dækked med kæder pirsinge osv men jeg kender ik pasonen bag og førstehondsintrykked er meget vigtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

frkanonym

Ditte-3 skriver:

jeg har haft i næsen , læben, øjnbrynet, inde i øret, op af bege øre og navlen. jeg har stadi i tungen og et etimt sted.

jeg vil nok ik føle pasonen er troværdi og selfølig kan man være det selv om man er over dækked med kæder pirsinge osv men jeg kender ik pasonen bag og førstehondsintrykked er meget vigtig.

det var mange piercinger .. men er sikker på, det var flot!

det kan der også være noget om.

Anmeld

12. september 2012

Muhmi

Jeg synes piercinger er pæne har selv haft tre stks, én i brystet, én i læben (labret) og én i næsen (siden).

Har ingen mere, fordi den i læben var irriterende, den i næsen faldt ud og den i brystet blev pillet ud i min graviditet med Silas fordi jeg skulle amme....

Ville gå hen til en medarbejder selv hun/han havde skærmen fuld af piercinger, det rører mig overhovedet ikke, de er jo ikke farlige fordi de udtrykker dem selv med metal diverse steder på kroppen... Ville heller ikke tøve med at spørge en kæmpe stor mand med tatoveringer i fjæset om hvad klokken var, han bider jo ikke hovedet af mig, tænker jeg

Jeg vil gerne have min brystpiercing igen på et tidspunkt, men det bliver når jeg bliver ældre og ikke skal amme børn mere Men jeg er jo glad for både tatoveringer og piercinger, jeg synes det er flot og jeg synes det klæder min krop at blive udsmykket/farvet på den måde

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

Muhmi skriver:

Jeg synes piercinger er pæne har selv haft tre stks, én i brystet, én i læben (labret) og én i næsen (siden).

Har ingen mere, fordi den i læben var irriterende, den i næsen faldt ud og den i brystet blev pillet ud i min graviditet med Silas fordi jeg skulle amme....

Ville gå hen til en medarbejder selv hun/han havde skærmen fuld af piercinger, det rører mig overhovedet ikke, de er jo ikke farlige fordi de udtrykker dem selv med metal diverse steder på kroppen... Ville heller ikke tøve med at spørge en kæmpe stor mand med tatoveringer i fjæset om hvad klokken var, han bider jo ikke hovedet af mig, tænker jeg

Jeg vil gerne have min brystpiercing igen på et tidspunkt, men det bliver når jeg bliver ældre og ikke skal amme børn mere Men jeg er jo glad for både tatoveringer og piercinger, jeg synes det er flot og jeg synes det klæder min krop at blive udsmykket/farvet på den måde

gjorde det ikke vildt ondt at få en i brystet? har selv overvejet at få en, men tør ikke pga smerten. og så har jeg en idé om, at når jeg skal amme, siver mælken ud i tre forskellige stråler ..

synes du ikke, man kan udsmykke sin krop for meget med piercinger og tatoveringer?

spørger af ren nysgerrighed

Anmeld

12. september 2012

Muhmi

frkanonym skriver:

gjorde det ikke vildt ondt at få en i brystet? har selv overvejet at få en, men tør ikke pga smerten. og så har jeg en idé om, at når jeg skal amme, siver mælken ud i tre forskellige stråler ..

synes du ikke, man kan udsmykke sin krop for meget med piercinger og tatoveringer?

spørger af ren nysgerrighed

Jo da Men det gjorde jo kun ondt lige i det han stak og puttede ringen i, ellers er det bare ømt bagefter.. Det tager jo heldigvis kun fire sekunder og så er smerten overstået.. Men ville ikke være bange for at få lavet det igen

Altså jeg har jo så tre huller der kommer mælk ud af og det var jo selvfølgelig også Silas' yndlingspat at ligge ved, det heler åbenbart ikke helt når nu jeg bliver ved med at skulle amme hele tiden hehe Men sørgede jo bare for at skifte bryst hver gang så han også skulle arbejde for det nogle gange

Jo det synes jeg man kan! Ingen tvivl om det, men jeg lever også efter "alt med måde" princippet og synes bestemt heller ikke at alle piercinger eller tatoveringer er pæne, men det skræmmer mig ikke at folk har dem

Og du spørger bare, jeg er fuld af meninger

Anmeld

12. september 2012

frkanonym

Muhmi skriver:

Jo da Men det gjorde jo kun ondt lige i det han stak og puttede ringen i, ellers er det bare ømt bagefter.. Det tager jo heldigvis kun fire sekunder og så er smerten overstået.. Men ville ikke være bange for at få lavet det igen

Altså jeg har jo så tre huller der kommer mælk ud af og det var jo selvfølgelig også Silas' yndlingspat at ligge ved, det heler åbenbart ikke helt når nu jeg bliver ved med at skulle amme hele tiden hehe Men sørgede jo bare for at skifte bryst hver gang så han også skulle arbejde for det nogle gange

Jo det synes jeg man kan! Ingen tvivl om det, men jeg lever også efter "alt med måde" princippet og synes bestemt heller ikke at alle piercinger eller tatoveringer er pæne, men det skræmmer mig ikke at folk har dem

puha, tror virkelig, det er en smerte, der siger spar2 ! ved da selv, når man ahr lidt ømme bryster, når fx en vandstråle i badet rammer vorten, puuha, det er en ulidelig smerte. og så at få en piercing der, av av! gid jeg turde - synes det er SÅ fedt!

haha, ej, så er min teori rigtig med, at der er 3 huller, hvor mælken kommer ud? haha. fedt. og hvor heldigt for din søn!

synes også selv, at "alt med måde" passer fint i dette sammenhæng. og nej, det er bestemt ikke alle piercinger og tatoveringer er pæne!

hehe, det er en god ting at være fuld af meninger

Anmeld

12. september 2012

Pige2009

dette er bare en debat.

hvor synes du, en piercing er flottest? og hvorfor? kan du overhovedet lide piercinger? hvorfor/hvorfor ikke? har du selv piercinger? har du fortrudt dem? hvorfor/hvorfor ikke?
ville du gå hen til kassen i føtex, hvis ekspedienten havde piercinger i ansigtet? hvorfor/hvorfor ikke?

hold en sober tone, piger, dette er kun en debat for sjov, lavet i ren og skær nysgerrighed og kedsomhed.

kunne jo egentlig passende selv starte.
jeg er helt vild med madonna piercing. vil rigtig gerne selv have en, men har ikke fået taget mig sammen. jeg kan godt lide piercinger, men ikke alle piercinger er flotte til kvinder, som de er til mænd og omvendt. fx synes jeg personligt IKKE, en mand skal rende rundt med navlepiercing .. jeg har selv en navlepiercing, og jeg har fortrudt den, og så alligevel ikke. jeg synes, den er rigtig flot og jeg er glad for den. jeg tænker bare så meget på, når jeg nu bliver gravid, skal den jo tages ud og så er den "spild af penge" hvis i forstår? ..
jeg vil være ligeglad med, om ekspedienten i føtex har piercinger i ansigtet, så længe det ikke er overdrevet, og man nærmest ikke kan se vedkommendes ansigt. men fordi, vedkommende har en i læben, næsen og øjenbrynet, ville jeg ikke tage så tungt. det er jo hans/hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over. vi lever jo trods alt også i 2012, hvor piercinger er meget normalt.

Piercinger såvel som tattoos er no go for mit vedkommende. Jeg synes slet ikke om, at man udsmykker sin krop på den måde

Anmeld

12. september 2012

Faith

Har haft piercing i navlen og i brystvorten. Har dog taget dem begge ud efter jeg er blevet mor.

Har 3 tatoveringer.

Det rager mig en høstblomst hvor mange tatoveringer og piercinger folk har. Det styrer de helt selv.

Anmeld

12. september 2012

Faith

Muhmi skriver:

Hahahahaha det samme her. Jonathan havde osse et favoritbryst. Det med 3 huller!

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

frkanonym skriver:

dette er bare en debat.

hvor synes du, en piercing er flottest? og hvorfor? kan du overhovedet lide piercinger? hvorfor/hvorfor ikke? har du selv piercinger? har du fortrudt dem? hvorfor/hvorfor ikke?
ville du gå hen til kassen i føtex, hvis ekspedienten havde piercinger i ansigtet? hvorfor/hvorfor ikke?

hold en sober tone, piger, dette er kun en debat for sjov, lavet i ren og skær nysgerrighed og kedsomhed.

kunne jo egentlig passende selv starte.
jeg er helt vild med madonna piercing. vil rigtig gerne selv have en, men har ikke fået taget mig sammen. jeg kan godt lide piercinger, men ikke alle piercinger er flotte til kvinder, som de er til mænd og omvendt. fx synes jeg personligt IKKE, en mand skal rende rundt med navlepiercing .. jeg har selv en navlepiercing, og jeg har fortrudt den, og så alligevel ikke. jeg synes, den er rigtig flot og jeg er glad for den. jeg tænker bare så meget på, når jeg nu bliver gravid, skal den jo tages ud og så er den "spild af penge" hvis i forstår? ..
jeg vil være ligeglad med, om ekspedienten i føtex har piercinger i ansigtet, så længe det ikke er overdrevet, og man nærmest ikke kan se vedkommendes ansigt. men fordi, vedkommende har en i læben, næsen og øjenbrynet, ville jeg ikke tage så tungt. det er jo hans/hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over. vi lever jo trods alt også i 2012, hvor piercinger er meget normalt.

Ja nu vil I jo nok påstå at jeg er gammeldags, men nej ikke i dette tilfælde, for jeg kender tonsvis af unge som har den samme opfattelse som jeg, så den undskyldning kan altså ikke bruges LOL

Og nej, jeg kan bestemt ikke lide piercinger.
Og heller ikke tatoveringer.
Jeg har intet imod et par huller i begge ører, men så stopper den også der.
Jeg kan overhovedet ikke se noget formål med at fylde sig med alskens huller, som med tiden bliver mere og mere ulækre og synlige, og det er direkte pip at bore huller i sin tunge, da man ødelægger muskelvævet, emaljen på sine tænder og risikerer livsfarlige infektioner i kroppen.

Det samme gælder tatoveringer, uanset hvad "man" siger så er det ikke sexet eller smart, og slet ikke når man bliver gammel. Sådan en gammel tush på en gammel kone eeewwww!
Og så må man ikke lukke øjene for at det sætter et stempel en, som visse befolkningsgrupper bestemt ikke vil bryde sig om, og som måske senere i livet vil kunne forhindre en i at opleve ting, være sammen med mennesker og lignende, som man ville have kunnet opleve hvis man ikke havde fået den slags.
Og endeligt så er det noget giftigt stads.

Men igen...det er jo et valg man tager som så meget andet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.