frkanonym skriver:
dette er bare en debat.
hvor synes du, en piercing er flottest? og hvorfor? kan du overhovedet lide piercinger? hvorfor/hvorfor ikke? har du selv piercinger? har du fortrudt dem? hvorfor/hvorfor ikke?
ville du gå hen til kassen i føtex, hvis ekspedienten havde piercinger i ansigtet? hvorfor/hvorfor ikke? 
hold en sober tone, piger, dette er kun en debat for sjov, lavet i ren og skær nysgerrighed og kedsomhed. 
kunne jo egentlig passende selv starte.
jeg er helt vild med madonna piercing. vil rigtig gerne selv have en, men har ikke fået taget mig sammen. jeg kan godt lide piercinger, men ikke alle piercinger er flotte til kvinder, som de er til mænd og omvendt. fx synes jeg personligt IKKE, en mand skal rende rundt med navlepiercing
.. jeg har selv en navlepiercing, og jeg har fortrudt den, og så alligevel ikke. jeg synes, den er rigtig flot og jeg er glad for den. jeg tænker bare så meget på, når jeg nu bliver gravid, skal den jo tages ud og så er den "spild af penge" hvis i forstår? ..
jeg vil være ligeglad med, om ekspedienten i føtex har piercinger i ansigtet, så længe det ikke er overdrevet, og man nærmest ikke kan se vedkommendes ansigt. men fordi, vedkommende har en i læben, næsen og øjenbrynet, ville jeg ikke tage så tungt. det er jo hans/hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over. vi lever jo trods alt også i 2012, hvor piercinger er meget normalt. 
Ja nu vil I jo nok påstå at jeg er gammeldags, men nej ikke i dette tilfælde, for jeg kender tonsvis af unge som har den samme opfattelse som jeg, så den undskyldning kan altså ikke bruges LOL
Og nej, jeg kan bestemt ikke lide piercinger.
Og heller ikke tatoveringer.
Jeg har intet imod et par huller i begge ører, men så stopper den også der.
Jeg kan overhovedet ikke se noget formål med at fylde sig med alskens huller, som med tiden bliver mere og mere ulækre og synlige, og det er direkte pip at bore huller i sin tunge, da man ødelægger muskelvævet, emaljen på sine tænder og risikerer livsfarlige infektioner i kroppen.
Det samme gælder tatoveringer, uanset hvad "man" siger så er det ikke sexet eller smart, og slet ikke når man bliver gammel. Sådan en gammel tush på en gammel kone eeewwww!
Og så må man ikke lukke øjene for at det sætter et stempel en, som visse befolkningsgrupper bestemt ikke vil bryde sig om, og som måske senere i livet vil kunne forhindre en i at opleve ting, være sammen med mennesker og lignende, som man ville have kunnet opleve hvis man ikke havde fået den slags.
Og endeligt så er det noget giftigt stads.
Men igen...det er jo et valg man tager som så meget andet.

Kærligst
Sussie