Kalder dit bonusbarn dig for mor/far, bonusmor/bonusfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

jeg tror det gør ondt, fordi at du måske en lille smule føler at de tager barnet fra dig(hvis du forstår hvad jeg mener) at du er bange for at barnet vil komme til at elske den anden mere.

Ja det har du nok ret i... 

( det er ikke mit barn, bare nogle bekendte

Men du har nok ret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

og det forstår jeg også godt. men hvis moren er okay med det, er det vel noget de må slås med.
Du skal bare stå fast ved din beslutning ved at du ikke vil have dit barn/børn til at kalde en anden for mor.

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Anonym skriver:

Ja det har du nok ret i... 

( det er ikke mit barn, bare nogle bekendte

Men du har nok ret 

okay.
Jeg tror også at jeg ville have det dårligt med det, men man ved jo aldrig.
(for at lige at hoppe en anden vej. og det her er ikke fra virkeligheden, men fra en amerikansk serie. En mor dør, og drengen skal bo hos faren og farens kone. Som drengen siger: What about I call you momma? I already have a mom, but I can call you momma, like you call your momma)
Men jeg tror meget det kommer an på familier, og sådan noget.

Anmeld

12. september 2012

2721

Jeg ville blive eddike tosset! Hvis min eks finder en kæreste, er hun fars kæreste Thats It!

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Bøllemyr skriver:

Jeg ville blive eddike tosset! Hvis min eks finder en kæreste, er hun fars kæreste Thats It!

så må charlie bruge hendes navn. bare stå fast ved din beslutning.

Anmeld

12. september 2012

mulle85

min søn kalder min kæreste for hans navn, han har et super fint forhold til sin far og ser ham fast såintet problem der, har såmåtte forklare ham at babyen i min mave nu og ham ikke har samme far, men om han helt forstår det må tiden vise!

Anmeld

12. september 2012

2721

Yurie skriver:

så må charlie bruge hendes navn. bare stå fast ved din beslutning.

Præcis!
Øv kan mærke, at det er et ømt punkt som bekymre mig

Anmeld

12. september 2012

TNBC

mulle85 skriver:

min søn kalder min kæreste for hans navn, han har et super fint forhold til sin far og ser ham fast såintet problem der, har såmåtte forklare ham at babyen i min mave nu og ham ikke har samme far, men om han helt forstår det må tiden vise!

hvor gammel er din dreng?
min svigerinde havde en dreng og han forstår godt at de har to forskellige fædre og det gør den lille på 5 også.

Anmeld

12. september 2012

TNBC

Bøllemyr skriver:

Præcis!
Øv kan mærke, at det er et ømt punkt som bekymre mig

jamen som jeg skrev tidligere, man er jo bange for at barnet måske kommer til at elske den anden mere og at den nye kæreste ligesom stjæler ens barn. (jeg ved godt de ikke gør)

Anmeld

12. september 2012

mulle85

Yurie skriver:

hvor gammel er din dreng?
min svigerinde havde en dreng og han forstår godt at de har to forskellige fædre og det gør den lille på 5 også.

han er 3 år, men vi har gjordt meget for og forklare ham at ham og lillebror ikke har samme far og indtil videre går det fint og han har altid kun kaldt min kæreste hans navn, så tror ikke det bliver noget problem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.