gravid igen - men er det dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

MorDk

LMX skriver:

Man kan vist ikke undre sig så meget over at du undres

Jeg tænker at TS har flere profiler og roder lidt rundt i hvilken profil der skal svare på hvad. Det er vist en OMMER

Måske er det grunden til at hun pludselig blev så tavs?

UPS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
E. B. skriver:

Må indrømme at jeg ikke syntes det er særligt ansvarligt at sætte flere børn i verden, når man skal have hjælp og støtte fra kommune og forældre til nr 1. Beklager.

Anmeld

10. september 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Alle..

Vi, i staff, er opmærksomme på at vedkomne der har startet denne tråd, har benyttet sig to aktive profiler.

Dette er i strid med retninglinierne for baby.dk, hvilket vi også har gjort trådstarter opmærksom på. Derfor er den ene profil nu deaktiveret.

I kan altid læse vores retninglinier her

MVH

Staff

Anmeld

10. september 2012

Mutti2B

Pinligt

Anmeld

10. september 2012

LR85

Anonym skriver:

Hej baby.dk bruger!

Jeg er 2 gangs gravid og er ca 10 uger henne ! mig og min kæreste har sammen et barn på 14 måneder - og hun skal her fra september flytte til ny dp - da hun skal fylde for 2 børn da hun følelsesmæssigt ik udvikler sig sundt. Og dermed skal mine forældre også aflaste hende lidt... det er en undersøgelse kommunen har fundet frem til og vi synes at det er et godt tilbud de har fundet til hende - og vi er meget glade for at vi har fundet det bedste så hun kan udvikle sig godt... og hun kan bo hos mig og min kæreste stadigvæk - fordi vi gør alt det praktiske rigtig flot, Men der er nogle ting her vi ikke kan give hende pga vi hvetr især er blevet svigtet fra små. Men nu sidder jeg her og får rigtig dårlig samvittighed over nr 2! selvfølgelig kan ingen sige hvad det er for at barn og hvad der vil ske - men jeg får det bare rigtig dårligt, over at vente nr 2 når mine forældre har sagt ja til at aflaste vores lille blomst - og vores sagsbehandler er så dygtig, om de tænker vi er for hurtige og synes det vil være rigtig dumt for familien med en mere

ved godt at det er op til mig og min kæreste - men nu får jeg dårlig samvittighed.. når  vi skal hen og ha lidt hjælp til den første - og så får den næste.. hvad tænker i ?

Ja, beklager. Jeg synes det er dumt. 

I har et barn som kræver ekstra, både fra dagpleje og støtte udefra. 

Jeg ville ærlig talt fokusere på det og bruge min energi på det barn og på a få hende til a fungere og have det så godt som muligt. 

Men ja, børn har brug for søskene, så hvis i har den rette støtte og hjælp, og i kan klare det selv. 

Anmeld

10. september 2012

Becks

Moderator skriver:

Hej Alle..

Vi, i staff, er opmærksomme på at vedkomne der har startet denne tråd, har benyttet sig to aktive profiler.

Dette er i strid med retninglinierne for baby.dk, hvilket vi også har gjort trådstarter opmærksom på. Derfor er den ene profil nu deaktiveret.

I kan altid læse vores retninglinier her

MVH

Staff

Skal lige forstå det ordenligt? Personen havde 2 profiler og den ene har I nu lukket? Men hvordan forklarer det, at personen skriver tillykke i sin egen tråd med den anden profil- Som om hun/de ikke kender hinanden - Det lugter lidt synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.