gravid igen - men er det dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MissMona skriver:

Jeg ville ikke vælge nr. 2. Jeg tror ikke det gavner noget, hvis man allerede er i søgelyset med nr. 1. Og jeg tror slet ikke det vil gavne barn nr. 1. Nu skal det jo slås med et barn til om den opmærksomhed som I har svært ved at give.

Blot et lille spørgsmål... Tænkte I ikke på det her inden i valgte at blive gravide med nr. 2?

Mvh MissMona

vi tager støtten som en vejledning og rådgivning. Vi har selv søgt om støtten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

mor-til-en-dejlig-baby

come2 skriver:

Jeg synes du skal føle efter dybt inde hvad der føles mest rigtigt.

Jeg vil ikke udtale mig, da jeg ikke kender jeres situation 100%.

vi vælger at beholde barnet - da det er ønsket og planlagt. Vores lille pige følger fint med på alle andre punkter - og vi føler os klar til endnu en.

Anmeld

9. september 2012

TrineMine86

jeg synes det er lidt sjovt at du kommentere dit eget anonyme indlæg, med at "i må tage den derfra og så tillykke"

lyder til i har valgt hvad i vil og beholde barnet, så vil bare ønske jer held og lykke

Anmeld

9. september 2012

NoName

TrineMine86 skriver:

jeg synes det er lidt sjovt at du kommentere dit eget anonyme indlæg, med at "i må tage den derfra og så tillykke"

lyder til i har valgt hvad i vil og beholde barnet, så vil bare ønske jer held og lykke

Anmeld

9. september 2012

TeamRocket

TrineMine86 skriver:

Er det ikke bare en anden anonym der har svaret? For ja ellers er det da lidt spøjst ;-)

Anmeld

9. september 2012

Nettemor

TeamRocket skriver:

Er det ikke bare en anden anonym der har svaret? For ja ellers er det da lidt spøjst ;-)

Nej en anonym har oprettet indlægget og en ikke anonym svarer som almindelig først og derefter som værende ts..

Anmeld

9. september 2012

TeamRocket

Nettemor skriver:

Nej en anonym har oprettet indlægget og en ikke anonym svarer som almindelig først og derefter som værende ts..

Nå for søren- jeg troede det var min iphone der drillede. Nå men så ER det jo lidt spøjst!. Mærkeligt

Anmeld

9. september 2012

UnderCover37

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

vi vælger at beholde barnet - da det er ønsket og planlagt. Vores lille pige følger fint med på alle andre punkter - og vi føler os klar til endnu en.

Hvorfor har du "overtaget" den anonyme tråd? 

Går ikke udfra at du er TS når du har ønsket tillykke men herefter svarer du som om det er dig der bliver skrevet til??

Anmeld

9. september 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MorDk skriver:

Hvis jeg havde stået i din situation...ville jeg heller ikke vælge barn nr. 2. Jeres lillepiges behov/tarv kommer først!

lige hvad jeg tænkte.

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Okay undskyld, men hvad dælen sker der?

Hvordan kan du være ikke-anonym i din egen anonyme tråd??

Er der sket en lille glipser med de anonyme tråde? Skørt...

Til ts... Så er det helt op til jer... Men, snak med kommunen før i tager nogle beslutninger, når i er i "søgelyset" hos dem så er det vigtigt at i holder dem opdateret med jeres situation

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.