gravid igen - men er det dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Muhmi

Nettemor skriver:

Ja måske Men nu må vi se hvad der sker Hun har jo ikke svaret på Trines spørgsmål endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Lady Marion <3

Shit jeg blev da også mega forvirret , altså trådstarter hvis du har flere profiler og skal svare dig selv skal du altså holde bedre styr på det fremover   Som svar på spørgsmålet (er i tvivl nu om i virkelig står i den situation)  Så syntes jeg ikke i skulle sætte flere børn i verden før end i kan tage jer fuldt ud af nr 1 .

Anmeld

9. september 2012

MorDk

Lenchick skriver:

Jeg synes I svigter både Jeres ufødte barn og Jeres lille datter.

Jeg undrer mig desuden over en ting: I blev begge svigtet som små og nu må dine forældre have Jeres lille datter i aflastning. Skulle de så pludseligt være i stand til at varetage hendes følelsesmæssige behov? Måske er det bare mig, der ikke fatter noget?

Ja det undre jeg mig altså også over.... ???

Anmeld

10. september 2012

Muhmi

Hvaa... Kommer der snart en afklaring på det her??

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

hvordan kan det være anonym ikke er anonym mere? jeg er forvirret!

Anmeld

10. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
StineW79 skriver:

Selvføljelig ska i da ha nr 2, hvis barnet er ønsket/ planlagt!!

Jeg har arbejdet i en døgn institution for handicappet børn de sidste 5 år, og der er altså rigtig mange der vælger at få både barn nr 2 og 3, på trods af at deres handicappet barn endten bor der fast eller er i aflasting. Det bliver de på ingen måde dårligere forældre af!!  

Jeg er sikker på at vælger i barn nr 2, så finder i en løsning der vil fungere! Vh stine

Når "handicappet" skyldes, at forældrene ikke selv kan give barnet alt, hvad det har brug for, så synes jeg ikke, det er ansvarligt eller forsvarligt at få barn nr. to i en fart. 

Anmeld

10. september 2012

MorDk

Mor og meget mere skriver:

Når "handicappet" skyldes, at forældrene ikke selv kan give barnet alt, hvad det har brug for, så synes jeg ikke, det er ansvarligt eller forsvarligt at få barn nr. to i en fart. 

Det er jeg altså enig i

Anmeld

10. september 2012

ano14316

Altså det er da lidt mærkeligt.. 

d. 25-03 opretter du en tråd om at du er uplanlagt gravid i uge 5

d. 23-04 opretter du en ny tråd om at du har opdaget at du er gravid og at du ikke ved hvor langt du er henne. måske 8+5

d. 27-05 stiller du spørgsmålstegn ved trådende på spiral

d- 13-07 fortæller du om lægen der har fjernet din spiral så du kommer på p-piller

d. 08/08 opretter du "min lille reje" og spørger hvorfor man kan se hjerteblink

og nu d. 10/09 er du gravid

Jeg beklager meget hvis jeg insignuere noget der er helt forkert. så tager jeg den 100% på mig, men jeg undres bare.. 

Anmeld

10. september 2012

LMX

ano14316 skriver:

Altså det er da lidt mærkeligt.. 

d. 25-03 opretter du en tråd om at du er uplanlagt gravid i uge 5

d. 23-04 opretter du en ny tråd om at du har opdaget at du er gravid og at du ikke ved hvor langt du er henne. måske 8+5

d. 27-05 stiller du spørgsmålstegn ved trådende på spiral

d- 13-07 fortæller du om lægen der har fjernet din spiral så du kommer på p-piller

d. 08/08 opretter du "min lille reje" og spørger hvorfor man kan se hjerteblink

og nu d. 10/09 er du gravid

Jeg beklager meget hvis jeg insignuere noget der er helt forkert. så tager jeg den 100% på mig, men jeg undres bare.. 

Man kan vist ikke undre sig så meget over at du undres

Jeg tænker at TS har flere profiler og roder lidt rundt i hvilken profil der skal svare på hvad. Det er vist en OMMER

Måske er det grunden til at hun pludselig blev så tavs?

Anmeld

10. september 2012

NoName

Tror ikke der kommer flere svar fra TS i denne tråd - desværre.... ville ellers gerne se svar på en del af spørgsmålene der er stillet i tråden hun her har oprettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.