Den gravide mave, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Deaktiveret profil

UnderCover35 skriver:

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Er der nogle af jer der vil dele nogle erfaringer?

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

Hej med dig. 

Du har sikkert fået svar på dit spørgsmål, men jeg er selv middel overvægtig altså ikke overdrevet med lidt buttet, så da jeg blev gravid der frygtede jeg virkeligt at folk ikke ville kunne se på mig at jeg er gravid..  Da jeg nåede uge 20, kunne man se jeg var gravid, og ikke bare en der havde spist for meget pizza... Jeg har gennem de sidste par uger været ked af jeg ikke var tyndere inden jeg blev gravid, men det må man jo huske til næste gang.. Men efter at have lavet en gipsmave, som jeg nu kan se på, så kan jeg godt se at jeg faktisk ser ok gravid ud og ikke bare fed.. 

Håber du kunne bruge mit svar til noget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

UnderCover37

Camillamuz skriver:

Hej med dig. 

Du har sikkert fået svar på dit spørgsmål, men jeg er selv middel overvægtig altså ikke overdrevet med lidt buttet, så da jeg blev gravid der frygtede jeg virkeligt at folk ikke ville kunne se på mig at jeg er gravid..  Da jeg nåede uge 20, kunne man se jeg var gravid, og ikke bare en der havde spist for meget pizza... Jeg har gennem de sidste par uger været ked af jeg ikke var tyndere inden jeg blev gravid, men det må man jo huske til næste gang.. Men efter at have lavet en gipsmave, som jeg nu kan se på, så kan jeg godt se at jeg faktisk ser ok gravid ud og ikke bare fed.. 

Håber du kunne bruge mit svar til noget. 

Faktisk en rigtig god idé at lave en gips mave så man selv kan se det!! 

Anmeld

6. september 2012

Tulley

UnderCover35 skriver:

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Er der nogle af jer der vil dele nogle erfaringer?

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

Jeg vejede ca 20 kg for meget da jeg blev gravid. Og jeg syntes selv jeg først kunne se det da jeg va 20 uger henne.

Anmeld

6. september 2012

UnderCover37

Tulley skriver:

Jeg vejede ca 20 kg for meget da jeg blev gravid. Og jeg syntes selv jeg først kunne se det da jeg va 20 uger henne.

Der er faktisk en del der nævner ca 20 uger så må hellere væbne mig med tålmodighed 

Anmeld

6. september 2012

Tulley

UnderCover35 skriver:

Der er faktisk en del der nævner ca 20 uger så må hellere væbne mig med tålmodighed 

Ja. Men tro mig. Det er ventetiden værd. 

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

UnderCover35 skriver:

Faktisk en rigtig god idé at lave en gips mave så man selv kan se det!! 

Ja det gav mig et helt andet syn..  

Anmeld

6. september 2012

Tona

UnderCover35 skriver:

Jeg forstår til fulde hvad du mener! Og jeg tror at det er det jeg "frygter" at jeg bare bliver ved med at se fed ud og ikke gravid når jeg sidder...

Min delle sidder så også højere oppe pga et ar midt på maven så jeg er sørme i tvivl om den nogensinde forsvinder 

Altså mit bedste bud er godt nok at du før eller siden uværligt vil se "rigtig" gravid ud både når du sidder og står.

Et lille tip: i mange af sådan nogle rigtige undertøjsforretninger kan du købe sådan nogle særlige graviditetstrusser hvor der er en mave på dem ligesom på graviditetsbukser. De er lavet sådan for at støtte maven og ligesom løfte lidt på den, for at den ikke føles for tung MEN de gør også at den der delle ligesom hurtigere kan gemmes væk så maven bliver fint rund

Anmeld

6. september 2012

UnderCover37

Amandas-mor skriver:

Altså mit bedste bud er godt nok at du før eller siden uværligt vil se "rigtig" gravid ud både når du sidder og står.

Et lille tip: i mange af sådan nogle rigtige undertøjsforretninger kan du købe sådan nogle særlige graviditetstrusser hvor der er en mave på dem ligesom på graviditetsbukser. De er lavet sådan for at støtte maven og ligesom løfte lidt på den, for at den ikke føles for tung MEN de gør også at den der delle ligesom hurtigere kan gemmes væk så maven bliver fint rund

Aaaah godt tip! 

Anmeld

10. september 2012

Dorthe1986

Jeg vejede ca også 25 kg for meget da jeg blev gravid, men det kunne allerede ses da jeg var 15 ugers tid henne :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.