Den gravide mave, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.674 visninger
48 svar
0 synes godt om
4. september 2012

UnderCover37

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Er der nogle af jer der vil dele nogle erfaringer?

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

TrineMine86

UnderCover35 skriver:

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

jeg vejede ca 25-30 kg for meget da jeg blev gravid, men man kunne dog alligevel ret tydeligt se at jeg var gravid synes jeg - havde frygtet at man først kunne se noget når jeg var over 30 uger henne eller noget i den stil

Anmeld

4. september 2012

Ciss

Jeg tror, det er lidt individuelt. Jeg var ca 4 kilo over idealvægten, da jeg blev gravid første gang og ca 8 kilo over, da jeg blev gravid anden gang. Og begge gange er der gået rigtig lang tid, før jeg faktisk havde noget, som lignede en gravidmave. Jeg så bare tykkere ud. Det føltes bunduretfærdig.

Anmeld

4. september 2012

UnderCover37

TrineMine86 skriver:

jeg vejede ca 25-30 kg for meget da jeg blev gravid, men man kunne dog alligevel ret tydeligt se at jeg var gravid synes jeg - havde frygtet at man først kunne se noget når jeg var over 30 uger henne eller noget i den stil

Dét er lige præcis den tanke jeg har haft, at  der vil gå måneder og halve år inden man kanse det ordentligt men jeg håber jo på det modsatte

Tak for dit svar

Anmeld

4. september 2012

UnderCover37

Ciss skriver:

Jeg tror, det er lidt individuelt. Jeg var ca 4 kilo over idealvægten, da jeg blev gravid første gang og ca 8 kilo over, da jeg blev gravid anden gang. Og begge gange er der gået rigtig lang tid, før jeg faktisk havde noget, som lignede en gravidmave. Jeg så bare tykkere ud. Det føltes bunduretfærdig.

Kan da godt forstå du synes det er bunduretfærdigt!!

Anmeld

4. september 2012

simone_jacobsen

UnderCover35 skriver:

På forhånd tak!

Jeg vejer også 25kg for meget - også jævnt fordelt - og er i dag 21+3 og man kan altså tydeligt se, at det er en gravid mave jeg har og ikke bare en delle - og det har man faktisk kunne i ca 4 uger nu.

Men som du selv siger er det jo forskelligt

Anmeld

4. september 2012

UnderCover37

simone_jacobsen skriver:

Jeg vejer også 25kg for meget - også jævnt fordelt - og er i dag 21+3 og man kan altså tydeligt se, at det er en gravid mave jeg har og ikke bare en delle - og det har man faktisk kunne i ca 4 uger nu.

Men som du selv siger er det jo forskelligt

Jeg satser på at jeg er lige så heldig

Tak!

Anmeld

4. september 2012

Vivian87

Jeg er også overvægtig, ved mig ku man først se det omkring uge 30, men så skal jeg også liiiige love for at jeg blev gravid med stort G

Anmeld

4. september 2012

Benjamins'mor

Jeg vejede 6 kg for meget da jeg blev gravid (de sad vidst mest på brysterne) man kunne ikke rigtigt se det. Men min mave kom først frem i uge 21.

Anmeld

4. september 2012

UnderCover37

Vivian87 skriver:

Jeg er også overvægtig, ved mig ku man først se det omkring uge 30, men så skal jeg også liiiige love for at jeg blev gravid med stort G

Det er egentligt utroligt at der er så stor en forskel

Men det må også være herligt når der ikke længere er tvivl?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.