Den gravide mave, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

lenemor77

UnderCover35 skriver:

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Er der nogle af jer der vil dele nogle erfaringer?

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

Ved min første graviditet kunne man ikke rigtig se noget.. Da jeg fødte i uge 32 var der stadig nogle kollegaer (som så mig tit, men jeg ikke snakkede så meget med), som ikke vidste jeg var gravid.

Nu er jeg i uge 17 og har ikke kunne skjule det i flere uger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Rannvaen

Jeg spurgte faktisk min læge om det, og hun sagde, at man ofte kan se det hurtigere hvis man er overvægtig, fordi overvægtige også har fedt omkring de indre organer og baby derfor har mindre plads. Men det kommerjo også an på hvor høj man er og alt muligt andet 

Anmeld

5. september 2012

M&N

Jeg vejer selv 15-20 kg for meget.. Jeg er i uge 16 og synes selv det er ret så tydeligt at jeg er gravid Men så snart jeg tager min trøje af, så ligner det bare min normale mave med bule!

Synes det skifter ret ofte med hvordan min mave lige er, men ser frem til at den ligner en RIGTIG babyhule.

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

Vivian87 skriver:

Selv var jeg nu aldrig i tvivl, for jeg mærkede liv allerede fra uge 12
Men jeg endte med at blive MEGET stor MEGET hurtigt! Så det har resulteret i MANGE strækmærker men jo, det var da lidt hyggeligt da andre begyndte at ku se det

Pyt med strækmærkerne, når bare der kommer et lille vidunder ud af dem

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

lenemor77 skriver:

Ved min første graviditet kunne man ikke rigtig se noget.. Da jeg fødte i uge 32 var der stadig nogle kollegaer (som så mig tit, men jeg ikke snakkede så meget med), som ikke vidste jeg var gravid.

Nu er jeg i uge 17 og har ikke kunne skjule det i flere uger...

Det var alligevel vildt at de der ikke kendte dig så godt slet ikke kunne se det!  Og meget tidligt du fødte også... 

Men denne gang kan du ikke skjule det, hehe det må alligevel være rart

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

bibidibu skriver:

Jeg spurgte faktisk min læge om det, og hun sagde, at man ofte kan se det hurtigere hvis man er overvægtig, fordi overvægtige også har fedt omkring de indre organer og baby derfor har mindre plads. Men det kommerjo også an på hvor høj man er og alt muligt andet 

Ja okay, det giver jo egentligt god mening alligevel... Nåh vi må se hvor meget fedt der er inde omkring mine organer så

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg vejer selv 15-20 kg for meget.. Jeg er i uge 16 og synes selv det er ret så tydeligt at jeg er gravid Men så snart jeg tager min trøje af, så ligner det bare min normale mave med bule!

Synes det skifter ret ofte med hvordan min mave lige er, men ser frem til at den ligner en RIGTIG babyhule.

Forstår til fulde du glæder dig til en "rigtig" gravid mave Måjeg jo indrømme jeg også gør

Anmeld

5. september 2012

lenemor77

UnderCover35 skriver:

Det var alligevel vildt at de der ikke kendte dig så godt slet ikke kunne se det!  Og meget tidligt du fødte også... 

Men denne gang kan du ikke skjule det, hehe det må alligevel være rart

Jeg brugte intet ventetøj ved første graviditet. Fortrød det dog lidt, da jeg fik kejsersnit - og INTET tøj havde jeg kunne bruge pga arret. Levede 14 dage i joggingtøj...

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

lenemor77 skriver:

Jeg brugte intet ventetøj ved første graviditet. Fortrød det dog lidt, da jeg fik kejsersnit - og INTET tøj havde jeg kunne bruge pga arret. Levede 14 dage i joggingtøj...

Se, dét kan jeg så godt forstå!

Der kan man godt ha brug for løst tøj!

Anmeld

5. september 2012

Bassemor<3

Hejsa Jeg vejer også de der 25 kg ca. for meget. Jeg har kun 1 barn pt. så jeg kan ikke sige om det kunne ses hurtigere eller ej, da jeg ikke har noget at sammenligne med. Men jeg synes der gik ok lang tid, til omkring uge 18-20 før det ikke bare var "fordi jeg er tyk) mave

Jeg har nogle billeder hvis du gerne vil se dem ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.