Den gravide mave, som overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

UnderCover37

Benjamins'mor skriver:

Jeg vejede 6 kg for meget da jeg blev gravid (de sad vidst mest på brysterne) man kunne ikke rigtigt se det. Men min mave kom først frem i uge 21.

Det er egentligt også halvsent, specielt når du da på ingen måde var for tyk... men det viser jo også bare hvór individuelt det viser sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Muhmi

Sidste gang kunne man først se at jeg var gravid da jeg var i uge 32-33 ca... Altså der var det tydeligt at det var en gravid mave og ikke for meget kage...

Den her gang synes jeg godt man allerede kan se det nu her bortset fra når jeg er nøgen, fordi jeg har fået en hængedelle efter sidste graviditet.... :/ Men med tøj så kan man godt se jeg er gravid, synes jeg selv i hvert fald 

Anmeld

4. september 2012

UnderCover37

Muhmi skriver:

Sidste gang kunne man først se at jeg var gravid da jeg var i uge 32-33 ca... Altså der var det tydeligt at det var en gravid mave og ikke for meget kage...

Den her gang synes jeg godt man allerede kan se det nu her bortset fra når jeg er nøgen, fordi jeg har fået en hængedelle efter sidste graviditet.... :/ Men med tøj så kan man godt se jeg er gravid, synes jeg selv i hvert fald 

Ja man siger jo det ses hurtigere v. efterfølgende graviditeter

Og jeg er nu sikker på at man selv er mere kritisk og synes det ligner fedt længere tid end alle andre faktisk...

Men det må alligevel være rart at man synes man ser gravid ud hurtigere denne gang  

Anmeld

4. september 2012

AnthonsMor

UnderCover35 skriver:

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Er der nogle af jer der vil dele nogle erfaringer?

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

Jeg er ca 30 kilo overvægtig.. Og maven er allerede vokset (13+5), men jeg kan også nemmere se det, da jeg faktisk kun taber mig lige pt, nok mest grundet kvalme og nedsat sult..

Men altså, JEG synes selv jeg bare ligner jeg har taget 10 kilo ekstra på, men andre siger, at det er en fin mave jeg har fået mig..

Man er nok også lidt mere selvkritisk når man går og venter på, at maven skal blive flot og rund

Anmeld

4. september 2012

Clisolka

UnderCover35 skriver:

Jeg er overvægtig, jeg vejer omkring 25 kg for meget og har jo derfor også en mavedelle (eller to ) det sidder dog ikke kun på maven men nogenlunde jævnt fordelt.

Men jeg tænkte på når nu man er gravid og overvægtig så går der nok længere tid inden man ser rigtigt gravid ud og ikke bare endnu tykkere...

Jeg véd godt der er individuelt hvornår man vokser men bare for at høre lidt til det

På forhånd tak!

Jeg vejede ca. 15 kg for meget da jeg blev gravid, og mine kollegaer begyndte allerede at spørge mig inden NF om jeg var gravid  Allerede i uge 9 måtte jeg i ventebukserne 

Anmeld

4. september 2012

Tona

UnderCover35 skriver:

På forhånd tak!

Jeg vejer omkring 38 kg for meget og det jeg har erfaret er både denne gang og da jeg ventede Amanda at jeg hurtigt kom til at se gravid ud når jeg stod op. Altså at det hurtigt bulede ud. Men jeg var langt henne før den der mavedelle forsvandt når jeg sad ned, hvis du forstår hvad jeg mener?

Jeg tror i alt fald at jeg var i uge 20 med Amanda før den forsvandt og jeg husker tydeligt at det først var da jeg faktisk nåede omkring 8 måned at maveskindet begyndte at være sådan totalt udspilet hvor det er generende osv, men jeg have så også en del løst maveskind som først skulle fyldes ud pga et tidligere vægttab.

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

RikkeThygesen skriver:

Jeg er ca 30 kilo overvægtig.. Og maven er allerede vokset (13+5), men jeg kan også nemmere se det, da jeg faktisk kun taber mig lige pt, nok mest grundet kvalme og nedsat sult..

Men altså, JEG synes selv jeg bare ligner jeg har taget 10 kilo ekstra på, men andre siger, at det er en fin mave jeg har fået mig..

Man er nok også lidt mere selvkritisk når man går og venter på, at maven skal blive flot og rund

Puha det lyder rigtigt slemt m kvlamen... jeg har også en del men det er slet ikke i den blodgade, heldigvis!

Herligt andre modsiger dit selvbillede  for ja jeg tror da man er utroligt selvkritisk!

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

Babymor2010 skriver:

Jeg vejede ca. 15 kg for meget da jeg blev gravid, og mine kollegaer begyndte allerede at spørge mig inden NF om jeg var gravid  Allerede i uge 9 måtte jeg i ventebukserne 

Hold da helt op! 

Jeg er ude af mine jeans da de strammer over det nederste af maven... Jeg er meget hurtigt blevet rund/oppustet nederst på maven hvor den ser andet end bare tyk ud.. så mangler vi bare dellen øvers

Anmeld

5. september 2012

UnderCover37

Amandas-mor skriver:

Jeg vejer omkring 38 kg for meget og det jeg har erfaret er både denne gang og da jeg ventede Amanda at jeg hurtigt kom til at se gravid ud når jeg stod op. Altså at det hurtigt bulede ud. Men jeg var langt henne før den der mavedelle forsvandt når jeg sad ned, hvis du forstår hvad jeg mener?

Jeg tror i alt fald at jeg var i uge 20 med Amanda før den forsvandt og jeg husker tydeligt at det først var da jeg faktisk nåede omkring 8 måned at maveskindet begyndte at være sådan totalt udspilet hvor det er generende osv, men jeg have så også en del løst maveskind som først skulle fyldes ud pga et tidligere vægttab.

Jeg forstår til fulde hvad du mener! Og jeg tror at det er det jeg "frygter" at jeg bare bliver ved med at se fed ud og ikke gravid når jeg sidder...

Min delle sidder så også højere oppe pga et ar midt på maven så jeg er sørme i tvivl om den nogensinde forsvinder 

Anmeld

5. september 2012

Vivian87

UnderCover35 skriver:

Det er egentligt utroligt at der er så stor en forskel

Men det må også være herligt når der ikke længere er tvivl?

Selv var jeg nu aldrig i tvivl, for jeg mærkede liv allerede fra uge 12
Men jeg endte med at blive MEGET stor MEGET hurtigt! Så det har resulteret i MANGE strækmærker men jo, det var da lidt hyggeligt da andre begyndte at ku se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.