Hvor meget dækker ens hundeforsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

come2

Anonym skriver:

De passede ikke vores hunde. Vi var på besøg og på vej hjem fra en weekend hos dem, men da vi stoppede skulle vi ind i elgiganten og imens har de så bidt i bilen..

Så er jeg ret sikker på den ikke dækker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Masig

Anonym skriver:

De passede ikke vores hunde. Vi var på besøg og på vej hjem fra en weekend hos dem, men da vi stoppede skulle vi ind i elgiganten og imens har de så bidt i bilen..

Jeg tror næppe forsikringen dækker, da en af jer jo "bare" kunne være blevet ude hos hundene og holdt øje med dem...

Tror desværre I må punge ud selv... Rigtig ærgeligt for jer, men tror desværre det er realiteterne... Men dine svigerforældre burde da måske også være lidt mere forstående, og evt lave en afdragsordning eller noget med jer, hvis de ved I ikke har særlig mange penge...

Anmeld

2. september 2012

havana

Hundeforsikringen dækker ikke, medmindre man er kommet uanmeldt med sin hund, har de haft jer på weekend dækker den ikke..

Anmeld

2. september 2012

havana

Meeen.. 5-8000 for en ledning der er gnavet over? Så kan jeg lave den for det halve Det kan ALDRIG blive så dyrt, medmindre de har ædt hele sæddet..

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

havana skriver:

Meeen.. 5-8000 for en ledning der er gnavet over? Så kan jeg lave den for det halve Det kan ALDRIG blive så dyrt, medmindre de har ædt hele sæddet..

Aner det ikke med hvad prisen angår.

Det er den ledning der gør at der kommer varme i sæderne (og et eller andet med en kortslutning)???

Anmeld

2. september 2012

TeamRocket

Vi har tit selv repareret itu gnavne ledninger her i familien (hvad er det lige med hunde og ledninger?! Dumme kræ, det er jo desværre pisse farligt at bide i dem!). Med mindre de har ædt hele lortet inkl boxe osv så kan det ikke koste en formue at skifte. Jeg tror desværre ikke forsikringen dækker, det kan jo lidt diskuteret om det er et uheld eller selvforskyldt de var i bilen den opsyn

Anmeld

2. september 2012

Nadja+Baby+2012

havana skriver:

Hundeforsikringen dækker ikke, medmindre man er kommet uanmeldt med sin hund, har de haft jer på weekend dækker den ikke..

Den holder ikke.. Der er ikke noget der hedder uanmeldt.. Det eneste der har noget at sige er:

Om de passede hunden - gjorde de det, så træder de i ejers sted, og dermed er det ikke dækket uanset hvad, da den ikke dækker ejers egen ting.

Så umiddelbart vil den dække. Det kan have noget at sige at i vælger at lade dem sidde i bilen - her ses der på uagtsomhed, men det vurderer dit forsikringsselskab.

Umiddelbart skal i ikke betale selv først. Det gør man næsten aldrig. Hvis den er dækket bliver den kørt på værksted hvor en medarbejder fra forsikringsselskabet vurderer skaden og hvor meget der er hundens skyld.

Så ånd lettet op - hvis den er dækket tager forsikringen den, hvis ikke, så er der deres egen skyld og skal selv betale.

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Vi har tit selv repareret itu gnavne ledninger her i familien (hvad er det lige med hunde og ledninger?! Dumme kræ, det er jo desværre pisse farligt at bide i dem!). Med mindre de har ædt hele lortet inkl boxe osv så kan det ikke koste en formue at skifte. Jeg tror desværre ikke forsikringen dækker, det kan jo lidt diskuteret om det er et uheld eller selvforskyldt de var i bilen den opsyn

Hehe ja, men det her er jo i bilen og vores hunde (7,9,13) bider aldrig i ledninger.

Deres egen hund var i bilen samtidig med vores men de siger deres hund ikke kunne komme ind under bilens sæde.

Nu er de ude i at på grund af air-bag lampen lyset lyste så kan det være det og det koster 50.000.. Men kan ikke få det til at hænge sammen med at lige en air-bag ledning skulle ligge under et sæde? Eller lign? Det lyder jo helt sindsygt...

Hvad kan der ligge under et sæde i en bil?? Som hunden kan gnave over.. Er så angst for en kæmpe regning og vi kan først ringe til forsikringen imorgen

Anmeld

2. september 2012

Anonym trådstarter

Nadja+Baby+2012 skriver:

Den holder ikke.. Der er ikke noget der hedder uanmeldt.. Det eneste der har noget at sige er:

Om de passede hunden - gjorde de det, så træder de i ejers sted, og dermed er det ikke dækket uanset hvad, da den ikke dækker ejers egen ting.

Så umiddelbart vil den dække. Det kan have noget at sige at i vælger at lade dem sidde i bilen - her ses der på uagtsomhed, men det vurderer dit forsikringsselskab.

Umiddelbart skal i ikke betale selv først. Det gør man næsten aldrig. Hvis den er dækket bliver den kørt på værksted hvor en medarbejder fra forsikringsselskabet vurderer skaden og hvor meget der er hundens skyld.

Så ånd lettet op - hvis den er dækket tager forsikringen den, hvis ikke, så er der deres egen skyld og skal selv betale.

Håber du har ret..

Er så angst for en kæmpe regning.. Der står i vores forsikring at de dækker skader på andre og andres ting. Håber ikke det blir en for dyr regning Puuuuh...

Håber sådan forsikringen dækker uanset hvad det nu er.. Men hvordan kan det være deres skyld, gider du uddybe der?

Du har lige fået mig liiiige lidt ned fra stolen

Anmeld

2. september 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Hehe ja, men det her er jo i bilen og vores hunde (7,9,13) bider aldrig i ledninger.

Deres egen hund var i bilen samtidig med vores men de siger deres hund ikke kunne komme ind under bilens sæde.

Nu er de ude i at på grund af air-bag lampen lyset lyste så kan det være det og det koster 50.000.. Men kan ikke få det til at hænge sammen med at lige en air-bag ledning skulle ligge under et sæde? Eller lign? Det lyder jo helt sindsygt...

Hvad kan der ligge under et sæde i en bil?? Som hunden kan gnave over.. Er så angst for en kæmpe regning og vi kan først ringe til forsikringen imorgen

Dvs at jeres hunde samt deres hund var i bilen? Er deres hund en enorm hund da siden de er så sikker på at den ikke kan få fat i en ledning? Inden jeg overhovedet ville stresse over prisen ville jeg helt sikkert snakke med en mekaniker så han kan se hvad der er galt. Det er jo ligetil at se om det er en hund der har bidt i ledningen eller om det er noget slidtage. Umiddelbart synes jeg godt nok, at dine svigerforældre lyder meget griske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.