Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jaa , har bare hørt , at det sæd der bruges bliver .. Så man bare kan gå ud at tisse .. Det sku ikk ha noget at sige :/
Jaa , har bare hørt , at det sæd der bruges bliver .. Så man bare kan gå ud at tisse .. Det sku ikk ha noget at sige :/
jeg r jo også blevet gravid trods vi ikke fulgte ÆL og tods jeg altid går ud og tisser bagefter, så ja selv om noget ryger ud så er det nok ikke det hele
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Princesspigen skriver: jeg r jo også blevet gravid trods vi ikke fulgte ÆL og tods jeg altid går ud og tisser bagefter, så ja selv om noget ryger ud så er det nok ikke det hele
Anonym skriver: Det jo det det sku svært at finde ud af , synes jeg
Det jo det det sku svært at finde ud af , synes jeg
hihi ja det er en stor verden når man skal til at lave en baby
Det er en god ide at gå på toilet lige efter sex da du har større chance for blærebetændelse hvis du sover med det Ved ikke lige hvorfor men det har jeg fået afvide af kloge mennesker ^^
Jeg går altid ud og tisser og vasker mig godt..
Jeg har sort på hvidt jeg slet ik kan blive gravid, og idet jeg både tisser skyller sæden væk og alt så er jeg blevet det alligevel..
så når din tid er så er jeg sikker på det nok skal lykkes..
Anonym skriver:- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..
Anonym skriver: - Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..
- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..
Vi eller jeg gjorde det at efter sex, lå jeg mig ned og en pude under numsen og ellers benene op i luften og ligge der en 15 min ca.... når man kan komme til det
Princesspigen skriver: hihi ja det er en stor verden når man skal til at lave en baby
Det helt vildt altså
Joyce1986 skriver: Personligt ventede jeg 15-20 min. med at gå på toilet, og i den tid lå jeg med benene i vejret, fx op af muren. Og jeg blev gravid i første forsøg
Personligt ventede jeg 15-20 min. med at gå på toilet, og i den tid lå jeg med benene i vejret, fx op af muren. Og jeg blev gravid i første forsøg
Hihi har jeg prøvet en gang , og min kæreste var ved at dø afgrin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128