Efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jaa , har bare hørt , at det sæd der bruges bliver .. Så man bare kan gå ud at tisse .. Det sku ikk ha noget at sige :/

jeg r jo også blevet gravid trods vi ikke fulgte ÆL og tods jeg altid går ud og tisser bagefter, så ja selv om noget ryger ud så er det nok ikke det hele  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg r jo også blevet gravid trods vi ikke fulgte ÆL og tods jeg altid går ud og tisser bagefter, så ja selv om noget ryger ud så er det nok ikke det hele  

Det jo det det sku svært at finde ud af , synes jeg

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det jo det det sku svært at finde ud af , synes jeg

hihi ja det er en stor verden når man skal til at lave en baby  

Anmeld

4. september 2012

JH12

Personligt ventede jeg 15-20 min. med at gå på toilet, og i den tid lå jeg med benene i vejret, fx op af muren. Og jeg blev gravid i første forsøg

Anmeld

4. september 2012

mpr

Det er en god ide at gå på toilet lige efter sex da du har større chance for blærebetændelse hvis du sover med det Ved ikke lige hvorfor men det har jeg fået afvide af kloge mennesker ^^

Anmeld

4. september 2012

PiaMorTil2

Jeg går altid ud og tisser og vasker mig godt..

Jeg har sort på hvidt jeg slet ik kan blive gravid, og idet jeg både tisser skyller sæden væk og alt så er jeg blevet det alligevel.. 

så når din tid er så er jeg sikker på det nok skal lykkes..

Anmeld

4. september 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..

Det er bedst at gå på toilettet, bla for at undgå blærebetændelse!

Sædcellerne kender vejen

Anmeld

4. september 2012

mybaby-girl

Anonym skriver:

- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..

Vi eller jeg gjorde det at efter sex, lå jeg mig ned og en pude under numsen og ellers benene op i luften og ligge der en 15 min ca.... når man kan komme til det

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

hihi ja det er en stor verden når man skal til at lave en baby  

Det helt vildt altså

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Personligt ventede jeg 15-20 min. med at gå på toilet, og i den tid lå jeg med benene i vejret, fx op af muren. Og jeg blev gravid i første forsøg

Hihi har jeg prøvet en gang , og min kæreste var ved at dø afgrin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.