Efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Anonym trådstarter

PiaVenterNr2 skriver:

Jeg går altid ud og tisser og vasker mig godt..

Jeg har sort på hvidt jeg slet ik kan blive gravid, og idet jeg både tisser skyller sæden væk og alt så er jeg blevet det alligevel.. 

så når din tid er så er jeg sikker på det nok skal lykkes..

Okay .. Så er der nogle kan kan .. Jeg tisser og vasker mig lige efter  .. Men det tog 1,5 år at blive gravid , så mistede vi og nu vil vi gerne blive gravid igen .. HADER vente tiden .. 

- er der noget man kan gøre ?? Altså ja 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det er bedst at gå på toilettet, bla for at undgå blærebetændelse!

Sædcellerne kender vejen

Ja det har jegnemlig os hørt 

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

mybaby-girl skriver:

Vi eller jeg gjorde det at efter sex, lå jeg mig ned og en pude under numsen og ellers benene op i luften og ligge der en 15 min ca.... når man kan komme til det

Det har jeg prøvet en gang , med benene op i vejret hihi og min kæreste var ved at dø af grin 

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Det helt vildt altså

jeg vagte ikke  op i nogle af tingene.. smed p-pillerne og levede som jeg havde lyst til..

det vil sige var normalt på smerte stillende mod min ryg som jeg så ikke har rørt siden jeg smed p-pillerne

men 3 måneder efter pille stop er jeg blevet gravid  (gik hurtiger end forventet da jeg jo ikke holdt øje med æl eller noget )

jeg tror nemlig os man kan gå for meget op i det og leve sit liv for meget efter det og det kan ødelægge forholdet tror jeg

Anmeld

4. september 2012

Fine_007

Anonym skriver:

Synes bare det underligt , jeg ikk bare bliver gravid :/ ..- kan se der er en del meninge om at tisse efter .. Tak fordi du svaret .. Jeg går altid ud og tisser lidt efter ..

Sådan kan jeg godt forstå du har det.. specielt, når man nu så gerne vil være gravid  jeg kan trøste dig med at der også gik et godt stykke tid før jeg blev gravid!

Anmeld

4. september 2012

Linsi

Anonym skriver:

- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..

Gå på toilettet bagefter.. det stadig fremme sekret du har op i dig, det ikke lige så sundt for din ph værdi i skeden at ligge med det. Sædcellerne skal nok finde sin vej anyway

Anmeld

4. september 2012

mybaby-girl

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet en gang , med benene op i vejret hihi og min kæreste var ved at dø af grin 

hehe, jaa de griner lidt af det hehe

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg vagte ikke  op i nogle af tingene.. smed p-pillerne og levede som jeg havde lyst til..

det vil sige var normalt på smerte stillende mod min ryg som jeg så ikke har rørt siden jeg smed p-pillerne

men 3 måneder efter pille stop er jeg blevet gravid  (gik hurtiger end forventet da jeg jo ikke holdt øje med æl eller noget )

jeg tror nemlig os man kan gå for meget op i det og leve sit liv for meget efter det og det kan ødelægge forholdet tror jeg

Ja man skal husk at tænke på forholdet .. Og nyde hinanden ..

Anmeld

4. september 2012

tinasmor

Jeg har hørt at man hvis man ønsker at blive gravid skal lade det være i ca 15. min.

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Fine_007 skriver:

Sådan kan jeg godt forstå du har det.. specielt, når man nu så gerne vil være gravid  jeg kan trøste dig med at der også gik et godt stykke tid før jeg blev gravid!

Jeg brænder bare så meget for det , altså ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.