Efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ja man skal husk at tænke på forholdet .. Og nyde hinanden ..

lige precis

og hvis min kæreste SKULLE have sex på bestemte tidspunkter pga æ så ved jeg 100% sikkert at han ville bakke ud og miste lysten til sex..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Kamulla

du skal ud og tisse, ellers får du urinvejsinfektion... så vil ikke sove med det altid på toilet efter sex  siger min læge

det der med at holde det i sig eller have rumpen i vejret er ammestue snak

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Lindi skriver:

Gå på toilettet bagefter.. det stadig fremme sekret du har op i dig, det ikke lige så sundt for din ph værdi i skeden at ligge med det. Sædcellerne skal nok finde sin vej anyway

Oki , det os det jeg altid har gjort ..

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

lige precis

og hvis min kæreste SKULLE have sex på bestemte tidspunkter pga æ så ved jeg 100% sikkert at han ville bakke ud og miste lysten til sex..

Ja nemlig , sådan er det os nogle gange her når vi har sex fordi vi hver gang håber at det ender med en baby ..

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

du skal ud og tisse, ellers får du urinvejsinfektion... så vil ikke sove med det altid på toilet efter sex  siger min læge

det der med at holde det i sig eller have rumpen i vejret er ammestue snak

Mente jeg nok , sådan har jeg os altid fået det afvide

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Ja nemlig , sådan er det os nogle gange her når vi har sex fordi vi hver gang håber at det ender med en baby ..

nemlig så fra start af droppede jeg alle de der ting man kan køre for det skal gå stærkere og tænkte, det kommer når det kommer, og så nød vi ellers hinanden, og 3 måneder senere, vupti  baby på vej

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

nemlig så fra start af droppede jeg alle de der ting man kan køre for det skal gå stærkere og tænkte, det kommer når det kommer, og så nød vi ellers hinanden, og 3 måneder senere, vupti  baby på vej

Hva kan man da købe ? .. Her skal det bare planlægges lidt for min arbejder 3 holds skift ;(

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hva kan man da købe ? .. Her skal det bare planlægges lidt for min arbejder 3 holds skift ;(

der står køre men sku stå gøre

Anmeld

4. september 2012

Mother-love

Jeg lå i 10 min og så gik jeg ud og vaskede mig ;-)

Anmeld

4. september 2012

Mother-love

Jeg lå i 10 min og så gik jeg ud og vaskede mig ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.