Efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.218 visninger
43 svar
0 synes godt om
31. august 2012

Anonym trådstarter

- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

- Når man har haft sex , er det så bedst , at gå på wc lige efter eller at sove med det ( sæden) ?? .. når man nu er igang med pb ..

Det siver jo ud alligevel, så gå du bare på wc

Det gjorde jeg i hvert fald, og der gik ca 14 dage fra p pille stop til graviditet

Anmeld

31. august 2012

miig1989

Anonym skriver:

Jeg går på wc, mest for at skylle bakterierne væk
Sædcellerne skal nok komme derop, hvor de skal hen, inden du går på wc ..
Men har hørt det skulle hjælpe og ligge i 10 mins tid ..

Anmeld

31. august 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det er fuldstændig ligegyldigt

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Det siver jo ud alligevel, så gå du bare på wc

Det gjorde jeg i hvert fald, og der gik ca 14 dage fra p pille stop til graviditet

Okay tak for svar jeg gør nemlig det nu , at jeg går på wc og derefter vasker mig ..

Anmeld

31. august 2012

Anonym trådstarter

miig1989 skriver:

Jeg går på wc, mest for at skylle bakterierne væk
Sædcellerne skal nok komme derop, hvor de skal hen, inden du går på wc ..
Men har hørt det skulle hjælpe og ligge i 10 mins tid ..

Nemlig , det gør jeg os nu

Anmeld

4. september 2012

Fine_007

Jeg ville anbefale lige at gå ud og tisse af efter hvert samleje ellers har man nemlig en forhøjet risiko for blærebetændelse.. og det har ingen indflydelse på PB, som allerede nævnt 

Anmeld

4. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

i det du går ud og tisser kommer en stor del af sæden ud igen..

men selv tisser jeg ALTID bagefter fordi jeg ikke kan sove før alligevel, og jeg blev da gravid alligevel

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Fine_007 skriver:

Jeg ville anbefale lige at gå ud og tisse af efter hvert samleje ellers har man nemlig en forhøjet risiko for blærebetændelse.. og det har ingen indflydelse på PB, som allerede nævnt 

Synes bare det underligt , jeg ikk bare bliver gravid :/ ..- kan se der er en del meninge om at tisse efter .. Tak fordi du svaret .. Jeg går altid ud og tisser lidt efter ..

Anmeld

4. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

i det du går ud og tisser kommer en stor del af sæden ud igen..

men selv tisser jeg ALTID bagefter fordi jeg ikke kan sove før alligevel, og jeg blev da gravid alligevel

Jaa , har bare hørt , at det sæd der bruges bliver .. Så man bare kan gå ud at tisse .. Det sku ikk ha noget at sige :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.