Hjælp, mit barn klikker sig ud af autostolen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Lenats31

Lenchick skriver:

Jeg er lidt nysgerrig: har du selv erfaret det med en Cybex Pallas stolen? Freya sidder så fast med sin pude, at jeg tror simpelthen ikke på, hun kan komme fri. Pudens dybde kan jo reguleres og vores er monteret meget tæt til Freyas krop.

hej

Jeg har både læst om tilfælde på andre forums samt hørt det fra forældrepar, som har aflagt mig og mine 13 autostole et visit.

jeg har bla Two Way Elite, som iøvrigt ud over ovenstående også har en selesom er ført omvendt igennem sele låsetungerne. Således kommer selen til at sidde helt ind til kroppen og gør det svært at få armene ud af den. 

Den kan anvendes begge veje og barnet kan bruge 5-punktsselen til 25 kg begge veje. ved anvendelse til små børn, bør der købes en ekstra hovedstøtte

december2009004.jpg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

bøllen

Her gør Silas det samme, kørte mit på motorvejen da ungen spændte selen op. Fik sagt med STORE bogstaver at det må man altså ikke , for så kommer politiet og henter os. Ikke særlig pædagogisk men det virkede

Anmeld

29. august 2012

Lenats31

Rikke&Liam

Hvis I vil se Two Way Elite, så send mig en PB eller en mail. 

Det kommer ikke til at koste jer noget!

MVH

Lena

Anmeld

29. august 2012

Missq4

Rikke&Liam skriver:

Jep, nu har barnet altså fundet ud af hvordan man klikker 5 punkt-selen op. Liam er lige fyldt 3...så der går læææææænge før han kan komme ud af stolen. Hvad gør man så?

Nogle der har oplevet det samme? Stolen er en Römer king plus.

Vi har overvejet at købe denne: http://netbutik.fdm.dk/autostole/cybex-juno-fix-isofix-autosto.html Da den er uden seler. Men er den behagelig for barnet at sidde i? Nogen der har erfaringer?

Sikke en masse spørgsmål. Men jeg mangler hjæææææææælp

hvis i har en babysam nær jer kunne i tag i den og høre dem ad hvad de ville anbefale og evt. prøve den stol du kigger på om han sidder godt det kan også være de har noget helt andet man kan bruge

jeg har tit brugt babysam til at få gode råd og ider men fundet tingene billiger på nette ved godt det er frækt men tja sådan er det altså

Anmeld

29. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Tak for alle jeres svar. Har haft Liam med i den lokale babybutik og prøve en ny autostol, med pude. Dog var den en recaro, men princippet er det samme (bildte salgsekspedienten mig ind). Han sad ok i den...men synes dog den var liiiidt stor til en så lille mand, men han virkede tilfreds nok med at sidde i den.

Anmeld

3. september 2012

CamillaSoefelt

Rikke&Liam skriver:

Jep, nu har barnet altså fundet ud af hvordan man klikker 5 punkt-selen op. Liam er lige fyldt 3...så der går læææææænge før han kan komme ud af stolen. Hvad gør man så?

Nogle der har oplevet det samme? Stolen er en Römer king plus.

Vi har overvejet at købe denne: http://netbutik.fdm.dk/autostole/cybex-juno-fix-isofix-autosto.html Da den er uden seler. Men er den behagelig for barnet at sidde i? Nogen der har erfaringer?

Sikke en masse spørgsmål. Men jeg mangler hjæææææææælp

Har du fundet en løsning?

Anmeld

3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

CamillaSoefelt skriver:

Har du fundet en løsning?

Ja, altså til og fra bh sidder han nu foran i bussen, så de kan holde øje med at han ikke laver balladestreger. Og herhjem til køber vi nok en cybex

Anmeld

3. september 2012

CamillaSoefelt

Rikke&Liam skriver:

Ja, altså til og fra bh sidder han nu foran i bussen, så de kan holde øje med at han ikke laver balladestreger. Og herhjem til køber vi nok en cybex

Nå okay... Ellers tænkte jeg denne evt ville kunne hjælpe?

http://babyhit.dk/product_info.php?products_id=248 5

Anmeld

3. september 2012

Rikke, Liam & Linus

CamillaSoefelt skriver:

Nå okay... Ellers tænkte jeg denne evt ville kunne hjælpe?

http://babyhit.dk/product_info.php?products_id=248 5

Ahhhh....det var da smart, og helt klart billigere end en ny stol! Tak! Det må da prøves.

Anmeld

3. september 2012

CamillaSoefelt

Rikke&Liam skriver:

Ahhhh....det var da smart, og helt klart billigere end en ny stol! Tak! Det må da prøves.

Så lidt;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.