35+4 - stor baby !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Clisolka

Schonert skriver:

Haha! Det bare når jeg høre basse, tænker jeg på en dreng. Så i mit hovde hedder det en bassepige hvis det nu er en pige

HOLD DA OP! nogen bassepiger, min søn var kun 3640g, så det nok derfor jeg lidt i chok over at lillebror næsten allrede er op på det samme.

Haha ja vi må absolut også have ordet bassepige, når der er bassedrenge 

Ved du hvad, det hele skal nok gå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Tona

Schonert skriver:

En KÆMPE basse. Håber godt nok ikke at jeg skal føde en 5 kg baby. ( AV! ) 

Det bliver spænde hvad hun siger, om lillemand også er kommet op på de 3 kg  

Men mon ikke de vil sætte det i gang før tid hvis de kan se at han begynder at blive for stor sådan at du slipper for at føde en 5 kg baby?

Anmeld

28. august 2012

Ka+Ma=Be

Schonert skriver:

Så vosket han godt den sidste tid han var der inde

Håber heller ikke han kommer over de 4500 g.

Ja det må man nok sige! Han var en rigtig cola baby  

Er sikker på det nok skal gå fint Selvom jeg synes Benjamin var stor, kan jeg godt se, at det gav mindre problemer efter fødslen, da han kunne tåle at tabe sig mere end de små babyer. 

Anmeld

28. august 2012

Schonert

Baagøe skriver:

Det gør ikke mere ondt at føde en baby på 5 kg. end en på 2,5. Det hele afhænger af, hvor gode veer man har Min datter vejede 4200 gram og fødslen gik helt uden problemer og smertelindring

I mit hovede gør det meget ondt. Slevom folk har prøvet at forklar der ikke nogen forskeld, men det gør ondt stadig

Anmeld

28. august 2012

Schonert

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det må man nok sige! Han var en rigtig cola baby  

Er sikker på det nok skal gå fint Selvom jeg synes Benjamin var stor, kan jeg godt se, at det gav mindre problemer efter fødslen, da han kunne tåle at tabe sig mere end de små babyer. 

Cola baby - den har jeg ikke hørt før

Tabte han sig meget efter følsen da?

Anmeld

28. august 2012

Schonert

Babymor2010 skriver:

Haha ja vi må absolut også have ordet bassepige, når der er bassedrenge 

Ved du hvad, det hele skal nok gå 

Vi må få bassepiger ind i den danske ordbog

Det håber jeg godt nok også, tager det bare stille og rolig

Anmeld

28. august 2012

spj

Schonert skriver:

Det er virklige min lille frygt hvis jeg skulle få en 5 kg baby. Er en smule bange det.

Min svigermor gik også en 5 kg søn, der gik det vist ikke helt så godt. Men de liver da i dag

Jeg tror nu slet ikke at man får lov til at gå så længe, at de kan nå og blive så store. Så tror jeg vi bliver sat i gang før. Det lød i hvert fald sådan på hende der skannede mig.

Men det er meget rart at vide, at baby er færdigbagt nu. Han må også meget gerne snart melde sin ankomst.

Anmeld

28. august 2012

Schonert

spj skriver:

Jeg tror nu slet ikke at man får lov til at gå så længe, at de kan nå og blive så store. Så tror jeg vi bliver sat i gang før. Det lød i hvert fald sådan på hende der skannede mig.

Men det er meget rart at vide, at baby er færdigbagt nu. Han må også meget gerne snart melde sin ankomst.

Hende jeg sankket med hun sagde at det gik an på nogen ting, som om man var første eller anden gangs fødene, om man var lille eller stor og en heldbred.

Så håber ikke han får love til at blive en 5 kgs baby

Anmeld

28. august 2012

Linsi

Schonert skriver:

Alle jeg kender der skal have piger er minder ind det skulle være, også ved fødselen. Men så skal du vel også et ekstar scanninger?

Hmm gad vide om piger kan være basse babyer. 

det kan de sagtens  jeg vejede 5245 da min mor fødte mig

Anmeld

28. august 2012

Ka+Ma=Be

Schonert skriver:

Cola baby - den har jeg ikke hørt før

Tabte han sig meget efter følsen da?

Hehe jeg drak bare VIRKELIG meget cola under min graviditet! Så en lille tyk sukkerbaby

Nja både og Alle babyer taber sig jo, så på den måde var det ikke unormalt. Han tabte sig fra 4330g til 3940g de første to dage - så han var 10 g's vægttab fra at vi skulle være blevet på hospitalet. Men han tog hurtigt det hele på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.