35+4 - stor baby !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2012

Schonert

Jibbe skriver:

Toke blev i uge 34 skønnet til 3000 g. Da jeg fødte 41+2 vejede han 4410 g. Den fødsel var noget nemmere og bedre end med den første som kun vejede 3510 g. Der fik jeg stor bristning osv. Med Toke fik jeg en hudafskrabning

Okay, men er nok bare mere bange få det fordi min veninde lige har født en 4k baby og sprækket helt om til numsen og det jeg bange få.
Men der er andre der også siger det nemmer jo større de er. ved bare ikke helt om jeg skal tro på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Kløver

Polkaprik skriver:

sammsammersosomomimindfadattefatt

Det kan jeg fortælle dig at de godt kan være. Jeg kan ikke huske hvad min tøs blev skønnet til i uge 35 men jeg kan fortælle at hun vejde 5600 g og var 58 cm lang med et hovedomfang på 40 cm da hun blev født (KS)

Her er hun et par timer gammel

Vildt, er næsten det samme som da min datter var 2 mdr :0 ved de hvorfor hun var så stor ?
Sød er hun selvom hun er en ordentlig basse, hun må have været tung at bære rundt på

Anmeld

29. august 2012

Jibbe

Schonert skriver:

Okay, men er nok bare mere bange få det fordi min veninde lige har født en 4k baby og sprækket helt om til numsen og det jeg bange få.
Men der er andre der også siger det nemmer jo større de er. ved bare ikke helt om jeg skal tro på det.

Det er ikke pga babys størrelse man brister. Det er hvis de kommer for stærkt, eller lidt skævt ud eller har en hånd med ved hovedet osv. Hvis du lytter til JM og gør som hun siger, kun at presse under veerne osv så skulle chancen for at briste være noget mindre.
Og endelig sig det til din jordmoder at du er nervøs for at briste, så guider de dig.

Anmeld

29. august 2012

Jibbe

Polkaprik skriver:

Det kan jeg fortælle dig at de godt kan være. Jeg kan ikke huske hvad min tøs blev skønnet til i uge 35 men jeg kan fortælle at hun vejde 5600 g og var 58 cm lang med et hovedomfang på 40 cm da hun blev født (KS)

Her er hun et par timer gammel

Hold da op en basse!! Så kan jeg da ikke brokke mig over min baby på 4410g og 58 cm Hehe ham synes jeg var stor!

Anmeld

29. august 2012

Bebsesmoar

Schonert skriver:

Så har vi vært til vægtscanning, lille navnløs baby dreng har det godt, alt var som det skulle være. UDOVER han er 20% stører ind han skulle, hans vægt siger 3250, og den skulle sige imellen 2600-2800. Så skal der ind igen om 3 uger få at se hvad vægten så siger.

Så mit spøgersmål til jer, hvad var jeres guldklumper skønnet til i uge 35?

omfg.... Giga bebse!!!  Jeg håber du føder i uge 37,for nøøøøj han bliver stoooor hvis han ligger derinde ret meget længere!! 

Anmeld

29. august 2012

Polkaprik

Schonert skriver:

Først undskyld - SHIT EN BASSEPIGE! omg. det virklige en bassepige.  , trode slet ikke det kunne lad sig gøre og få sådan en basse, dreng eller pige. SHIT!

Men hvor var hun kær

Hahaha.. Ja hun var sgu en basse. Men hun var så lækker og færdigbagt. Vidste godt min mand kunne lave store børn men hun slog alligevel rekorden for ham med 400 g

Hun startede med at bruge str 62 i tøj. Sjovt nok blev hun også et mindre tilløbstykke på sygehuset, hvor alle skulle ind og se den stoooore baby

Anmeld

29. august 2012

Polkaprik

Vildt, er næsten det samme som da min datter var 2 mdr :0 ved de hvorfor hun var så stor ?
Sød er hun selvom hun er en ordentlig basse, hun må have været tung at bære rundt på

Ja hun startede også med at bruge str 62 i tøj

Tjaa jeg tror bare det er genetisk at hun blev så stor. Jeg selv er 185-86 cm høj, hendes far 194 cm. Han har 3 børn fra et tidligere ægteskab som vejede henholdsvis 3900 g, 4700 g og 5200 g

Men ja hun var rigtig tung at bære på til sidst, men det var jo også det samme som havde det været tvillinger

Anmeld

29. august 2012

Polkaprik

Jibbe skriver:

Hold da op en basse!! Så kan jeg da ikke brokke mig over min baby på 4410g og 58 cm Hehe ham synes jeg var stor!

Ja hun var lækker og færdigbagt

Anmeld

29. august 2012

Schonert

Polkaprik skriver:

Hahaha.. Ja hun var sgu en basse. Men hun var så lækker og færdigbagt. Vidste godt min mand kunne lave store børn men hun slog alligevel rekorden for ham med 400 g

Hun startede med at bruge str 62 i tøj. Sjovt nok blev hun også et mindre tilløbstykke på sygehuset, hvor alle skulle ind og se den stoooore baby

Hun må godt nok have vært tung tag gå med. Jeg synes allrede det hårdt nu

Tror grene på alle vile se hende, det jo ikke lige hverdag man ser/møder/høre om nogen der laver kæmpe basser

Anmeld

29. august 2012

ESV

Schonert skriver:

Så har vi vært til vægtscanning, lille navnløs baby dreng har det godt, alt var som det skulle være. UDOVER han er 20% stører ind han skulle, hans vægt siger 3250, og den skulle sige imellen 2600-2800. Så skal der ind igen om 3 uger få at se hvad vægten så siger.

Så mit spøgersmål til jer, hvad var jeres guldklumper skønnet til i uge 35?

Jeg ville ikke tro så meget igen på de skøn de laver. Jeg fik af vide jeg ville få et KÆMPE barn og ud kom 3400 g og 52 cm lang pige og det er da på ingen måder en kæmpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.