35+4 - stor baby !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.150 visninger
63 svar
1 synes godt om
28. august 2012

Schonert

Så har vi vært til vægtscanning, lille navnløs baby dreng har det godt, alt var som det skulle være. UDOVER han er 20% stører ind han skulle, hans vægt siger 3250, og den skulle sige imellen 2600-2800. Så skal der ind igen om 3 uger få at se hvad vægten så siger.

Så mit spøgersmål til jer, hvad var jeres guldklumper skønnet til i uge 35?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

morethanperfect

Schonert skriver:

Så har vi vært til vægtscanning, lille navnløs baby dreng har det godt, alt var som det skulle være. UDOVER han er 20% stører ind han skulle, hans vægt siger 3250, og den skulle sige imellen 2600-2800. Så skal der ind igen om 3 uger få at se hvad vægten så siger.

Det er ordentlig basse ! Godt han er godt i stand 

Skal til JM i morgen så kan jeg lige svare dig igen

Men for en uge siden var han 2400 

Anmeld

28. august 2012

christina92

Uge 34+0 blev hun skønnet til 2200g  Men jeg er så også til ekstra opsyn fordi man ikke er sikker på hun tager helt på som hun skal. Så vi er jo i den helt anden grøft end jer

Anmeld

28. august 2012

Schonert

morethanperfect skriver:

Det er ordentlig basse ! Godt han er godt i stand 

Skal til JM i morgen så kan jeg lige svare dig igen

Men for en uge siden var han 2400 

En KÆMPE basse. Håber godt nok ikke at jeg skal føde en 5 kg baby. ( AV! ) 

Det bliver spænde hvad hun siger, om lillemand også er kommet op på de 3 kg  

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Schonert skriver:

Isabella vejede også 20 % for meget igennem hele graviditeten, så hun var en stor pige. Hun havde en vægt på omkring 3 kg da jeg var 35 uger henne - hun vejede 4 kg ved fødslen 

Anmeld

28. august 2012

Mortiltodrenge

Schonert skriver:

Min dreng vejede 3595 gr. da jeg var 35+5 Jeg fødte ham 3 uger efter, da vejede han 4226 gr.

Anmeld

28. august 2012

Schonert

christina92 skriver:

Uge 34+0 blev hun skønnet til 2200g  Men jeg er så også til ekstra opsyn fordi man ikke er sikker på hun tager helt på som hun skal. Så vi er jo i den helt anden grøft end jer

Alle jeg kender der skal have piger er minder ind det skulle være, også ved fødselen. Men så skal du vel også et ekstar scanninger?

Hmm gad vide om piger kan være basse babyer. 

Anmeld

28. august 2012

Schonert

Babymor2010 skriver:

Isabella vejede også 20 % for meget igennem hele graviditeten, så hun var en stor pige. Hun havde en vægt på omkring 3 kg da jeg var 35 uger henne - hun vejede 4 kg ved fødslen 

Hold da op, den første pige basse jeg har hørt om. 

Han har også vært en basse lige siden den NF-scanning, men aldrig så meget. Så er spænt på hvad den næste scannning siger.

Anmeld

28. august 2012

Schonert

Mortiltodrenge skriver:

Min dreng vejede 3595 gr. da jeg var 35+5 Jeg fødte ham 3 uger efter, da vejede han 4226 gr.

Jeg håber godt nok også på jeg føder før tid. 
Gik du så også til ekstra kontrol ?  

Anmeld

28. august 2012

Mortiltodrenge

Ja, jeg havde faktisk fået tid til scanning, den dag jeg fødte ham Men det blev ikke nødvendigt

Men jeg vil lige sig at det på ingen måde var et problem at føde ham. Hans storebror vejede 700 gr. mindre (født 37+0) og den fødsel var langt mere smertefuld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.