35+4 - stor baby !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

Mortiltodrenge

Schonert skriver:

Jeg håber godt nok også på jeg føder før tid. 
Gik du så også til ekstra kontrol ?  

Ja, jeg havde faktisk fået tid til vægtscanning, den dag jeg fødte ham, men det blev ikke nødvendigt

Men jeg vil lige sig at det på ingen måde var et problem at føde ham. Hans storebror vejede 700 gr. mindre (født 37+0) og den fødsel var langt mere smertefuld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

MissTas

Schonert skriver:

Så har vi vært til vægtscanning, lille navnløs baby dreng har det godt, alt var som det skulle være. UDOVER han er 20% stører ind han skulle, hans vægt siger 3250, og den skulle sige imellen 2600-2800. Så skal der ind igen om 3 uger få at se hvad vægten så siger.

Så mit spøgersmål til jer, hvad var jeres guldklumper skønnet til i uge 35?

da jeg var 35+3 blev vores pige vægtscannet til 2878g også lidt større end gennemsnittet. blev født 40+1 3680g

Anmeld

28. august 2012

TrineMine86

Schonert skriver:

Så har vi vært til vægtscanning, lille navnløs baby dreng har det godt, alt var som det skulle være. UDOVER han er 20% stører ind han skulle, hans vægt siger 3250, og den skulle sige imellen 2600-2800. Så skal der ind igen om 3 uger få at se hvad vægten så siger.

det er en fin bassemand

jeg var til vægtscanning i uge 36-6 og der blev han målt til 2870 g.

han er født 42+0 og vejede 3854g ved fødslen

Anmeld

28. august 2012

Lenaogkasper

Schonert skriver:

Jeg var til JM 34+5 der skønnede hun ham til 2400 gr.

har ikle fået vægtscanninger så hvor sikker og præcis det er ved jeg ikke.

Anmeld

28. august 2012

meem

Min yngste var også en del større end gennemsnittet.. kan ikk huske hvad hun vejede i uge 35.. men 3800 i uge 38 og 3935 da hun blev født

Anmeld

28. august 2012

sandramor

jeg gik også til vækstscanninger med min mindste datter fordi hun også lå et godt stykke over middel

i uge 35 vejede hun 3200

hun blev født 38+6 og da vejede hun 3845g og 51 cm

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Schonert skriver:

Hold da op, den første pige basse jeg har hørt om. 

Han har også vært en basse lige siden den NF-scanning, men aldrig så meget. Så er spænt på hvad den næste scannning siger.

Der har været lidt flere herinde siden der har fået større piger ved fødslen  Men ja, hendes vægt var også stor i betragtning af at jeg gik rundt med en uopdaget graviditetssukkersyge 

Anmeld

28. august 2012

spj

Jeg har også lige været til vækstskanning i dag. Er i uge 36+3 og min basse blev vurderet til 3555 g. Så også en stor dreng her.

Med min datter var jeg til skanning i uge 37+5 hvor hun blev vurderet til 3878 g hun blev født 40+0 og vejede 3976.

Man kan jo håbe de har set lidt forkert så bebs ikke er helt så stor eller at de ikke tager så meget på de sidste uger. Ellers vil jeg sige at min mands mormor fødte en basse på 5 kg og det var som at smutte en mandel. Kunne man ikke håbe det bliver lige sådan med os?

Anmeld

28. august 2012

Viventerjer

Schonert skriver:

Min søster vejede 5 kilo da hun blev født

Anmeld

28. august 2012

2babygirls

Schonert skriver:

Jeg var godt nok til en privat scanning i uge 32 hvor hun blev målt til 1929g.
Så han er da godt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.