FrkRaarup skriver:
Trods jeg døgnkvalme, svært ved at sove pga. kvalme og vågner om natten og bare har det SÅ skidt. Er SÅÅ træt hele tiden - vil min læge ikke sygemelde mig! Hun har istedet sendt mig videre.. Og nu venter jeg på en tid til akupunktur! Ingen ved hvornår det skide brev kommer.
I mellemtiden skal jeg så møde i min forpulede aktivering. Er i et køkken, hvor jeg fra 8 til 14 skal lave mad! Det er pisse hårdt for min ryg og der er en masse lugte jeg bare IKKE kan tåle!
Kan jeg som kontakthjælpsmodtager sygemelde mig selv ? Kan jeg evt vende min læges syn, og få den sygemeldig ?

Altså at være gravid er jo ikke en sygdom, og ja der vil være gener igennem alle 9 mdr, nogle værer end andre og man må bide tænderrne lidt sammen nogen gange....
Synes faktisk at det er lidt for nemt at få den sygemelding i dag. Undskyld hvis jeg støder nogen, men jeg har fået 5 børn, haft kvalme, været umenneskeligt træt, haft smerter, har blødt i perioder og har mistet et foster i en tvillingegraviditet....men jeg har aldrig været sygemeldt!
jeg har fuld forståelse for at man bliver sygemeldt når barnets eller morens liv er i fare eller på anden måde er udsat, men det er det jo ik pgs kvalme....
Sorry
Nyd din graviditet og forøvrigt.....stort tillykke med den.
Anmeld