ingen sygemelding :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Jeg havde skiftet læge!!!

Min læge lytter til mig, og støtter mig. Jeg havde det som dig... og han lavede en sygemelding med det samme!

Der er flere læger i det lægehus, måske jeg skulle prøve en af de andre ?

Ved hellere ikke om de ser anerledes på det, fordi jeg er på kontanthjælp ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

TeamRocket

Det går da over i de fleste tilfælde det med lugte og kvalme. Det gjorde det ihvertfald her. Ind i mellem må jeg lige ta 5 min pause eller stikke hovedet ud af et vindue, men det går da lige. En graviditet er jo ikke en farlig sygdom. Overvejet seaband ?

Men bortset fra det, kan det tænkes din læge bare tror du er endnu en af de der ny gravide kh modtagere der vil sygmeldes og 'nyde' en lang barsel uden der er en fløjtene fis galt? Dem har vi nemlig mange af. Ja bare se på min bedste veninde- hun fakede en bl i uge 12 allerede og hun fejler ikke en skid og går stadig til zumba, dans og på shopping konstant, men 4 timers aktivering om dagen 'kan hun ikke klare' Så forstår man jo godt at læger og sagsbehandlere osv har svært ved at skelne fuskere fra dem der rent faktisk har det super dårligt. Men hvis du er blevet henvist til en ekspert så kan de hurtigt tjekke om det er så slemt med dig, det er nemt at se hvem der snyder og hvem der ikke gør så du må jo vente med længsel på din indkaldelse og så skal de nok give din læge besked hvis det er slemt nok til sygmelding

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

CS skriver:

Måske - det er ikke til at sige. Men det lyder bestemt ikke rart der hvor du befinder dig.

Det er det bestemt hellere ikke.

Hader at klynke, men det er virkelig slemt!

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

TeamRocket skriver:

Det går da over i de fleste tilfælde det med lugte og kvalme. Det gjorde det ihvertfald her. Ind i mellem må jeg lige ta 5 min pause eller stikke hovedet ud af et vindue, men det går da lige. En graviditet er jo ikke en farlig sygdom. Overvejet seaband ?

Men bortset fra det, kan det tænkes din læge bare tror du er endnu en af de der ny gravide kh modtagere der vil sygmeldes og 'nyde' en lang barsel uden der er en fløjtene fis galt? Dem har vi nemlig mange af. Ja bare se på min bedste veninde- hun fakede en bl i uge 12 allerede og hun fejler ikke en skid og går stadig til zumba, dans og på shopping konstant, men 4 timers aktivering om dagen 'kan hun ikke klare' Så forstår man jo godt at læger og sagsbehandlere osv har svært ved at skelne fuskere fra dem der rent faktisk har det super dårligt. Men hvis du er blevet henvist til en ekspert så kan de hurtigt tjekke om det er så slemt med dig, det er nemt at se hvem der snyder og hvem der ikke gør så du må jo vente med længsel på din indkaldelse og så skal de nok give din læge besked hvis det er slemt nok til sygmelding

Er 12+2 nu! og har haft det skidt i længe.. Migræne anfald, kvalme osv..

De kan da godt se om man er skidt eller ej ? Da jeg var til møde var jeg helt bleg og varm!

Hun er bare en 'rasmus modsat' type!

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

TeamRocket skriver:

I øvrigt er det ikke noget nyt i min familie, at man har det MEGET skidt når man er gravid! Og det er hele graviditeten igennem!

Anmeld

27. august 2012

Neon

Ved godt jeg får tæsk for det her. Men jeg synes altså ikke man kan tillade sig at ville sygemeldes når man ikke er længere henne.. Sådan er det at være gravid -  ofte går det væk. Graviditet er ikke en sygdom, det kan være slemt og der kan være kræftige gener. Men du er altså kun 12 uger henne. 

Anmeld

27. august 2012

FrkRaarup

Neon skriver:

Ved godt jeg får tæsk for det her. Men jeg synes altså ikke man kan tillade sig at ville sygemeldes når man ikke er længere henne.. Sådan er det at være gravid -  ofte går det væk. Graviditet er ikke en sygdom, det kan være slemt og der kan være kræftige gener. Men du er altså kun 12 uger henne. 

Og ?

Du kan da ikke sidde og vudere om det er OK for MIG at blive sygemeldt når jeg ikke er længere henne ?

hvad med dem der bliver sygemeldt 6+0/7+0 med kvalme ?

Anmeld

27. august 2012

anynom

Neon skriver:

Anmeld

27. august 2012

Neon

FrkRaarup skriver:

Ja, dem der bliver sygemeldt når de er 6-7 uger henne, synes jeg også skal tage sig lidt sammen. Nej jeg kan ikke vurdere om du er "syg" nok. Men det kan din læge, og han mener ikke du skal sygemeldes. 

Og ?

Du kan da ikke sidde og vudere om det er OK for MIG at blive sygemeldt når jeg ikke er længere henne ?

Ja,

Anmeld

27. august 2012

Neon

FrkRaarup skriver:

Og ?

Ja, dem der bliver sygemeldt når de er 6-7 uger henne, synes jeg også skal tage sig lidt sammen. Nej jeg kan ikke vurdere om du er "syg" nok. Men det kan din læge, og han mener ikke du skal sygemeldes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.