Det går da over i de fleste tilfælde det med lugte og kvalme. Det gjorde det ihvertfald her. Ind i mellem må jeg lige ta 5 min pause eller stikke hovedet ud af et vindue, men det går da lige. En graviditet er jo ikke en farlig sygdom. Overvejet seaband ?
Men bortset fra det, kan det tænkes din læge bare tror du er endnu en af de der ny gravide kh modtagere der vil sygmeldes og 'nyde' en lang barsel uden der er en fløjtene fis galt? Dem har vi nemlig mange af. Ja bare se på min bedste veninde- hun fakede en bl i uge 12 allerede og hun fejler ikke en skid og går stadig til zumba, dans og på shopping konstant, men 4 timers aktivering om dagen 'kan hun ikke klare'

Så forstår man jo godt at læger og sagsbehandlere osv har svært ved at skelne fuskere fra dem der rent faktisk har det super dårligt. Men hvis du er blevet henvist til en ekspert så kan de hurtigt tjekke om det er så slemt med dig, det er nemt at se hvem der snyder og hvem der ikke gør så du må jo vente med længsel på din indkaldelse og så skal de nok give din læge besked hvis det er slemt nok til sygmelding
Anmeld